• Anonym (Vanligt?)

    Vanligt att inte ha oralsex?

    Jag och min kille har aldrig oralsex, jag har aldrig sugit honom men han har slickat mig ett par gånger. Men nu har vi det aldrig längre. Är det vanligt? Känns som att alla ha oralsex nuförtide?

  • Svar på tråden Vanligt att inte ha oralsex?
  • Anonym (Vanligt)

    Jag tror oralsex är vanligt men visst finns det undantag. På mina 40 år som sexuellt aktiv har jag inte träffat på en enda man som inte vill ge/ha oralt. 
     28 män. 

  • Anonym (Vanligt?)
    Anonym (Vanligt) skrev 2022-05-09 12:15:00 följande:

    Jag tror oralsex är vanligt men visst finns det undantag. På mina 40 år som sexuellt aktiv har jag inte träffat på en enda man som inte vill ge/ha oralt. 
     28 män. 


    Hur har männen visat att dem vill ha oralt? 
  • Joyho
    Anonym (Vanligt?) skrev 2022-05-09 12:09:45 följande:
    Vanligt att inte ha oralsex?

    Jag och min kille har aldrig oralsex, jag har aldrig sugit honom men han har slickat mig ett par gånger. Men nu har vi det aldrig längre. Är det vanligt? Känns som att alla ha oralsex nuförtide?


    Det är nog ovanligt men var och en gör ju som man själv vill. Det är ju ointressant hur mycket oralsex andra har om du själv inte vill. Det finns folk som inte har sex alls och är nöjda med det även att det är ovanligt. Huvudsaken är ju att båda parter i förhållandet är överens och att man inte gör nåt man inte gillar. 
  • Anonym (Vanligt?)

    Ja såklart, tänkte bara om han lämnar mig för att jag inte ger honom oralsex 

  • Anonym (Vanligt)
    Anonym (Vanligt?) skrev 2022-05-09 12:20:13 följande:
    Hur har männen visat att dem vill ha oralt? 
    Hur? Ibland har vi redan pratat om det och båda vet att det kommer ingå. Annars så ingår det och bara blir så naturligt i ett flöde. Svårt att säga hur. Vi börjar kyssas, kramas, han blir hård, jag tar på hans kuk,  suger honom till sprut eller en stund bara, han slickar mig (händer inte lika ofta för jag är inte så förtjust i det) 
    Ibland när vi kysser kan jag fråga om jag får suga honom, att jag gillar det och.måmga män blir helgalna...
    Ibland kysser vi en stund, jag plockar fram kuken, suger och sätter mig tillslut och rider. 

    Jag gillar att suga. 
  • Anonym (Vanligt?)
    Anonym (Vanligt) skrev 2022-05-09 12:30:48 följande:
    Hur? Ibland har vi redan pratat om det och båda vet att det kommer ingå. Annars så ingår det och bara blir så naturligt i ett flöde. Svårt att säga hur. Vi börjar kyssas, kramas, han blir hård, jag tar på hans kuk,  suger honom till sprut eller en stund bara, han slickar mig (händer inte lika ofta för jag är inte så förtjust i det) 
    Ibland när vi kysser kan jag fråga om jag får suga honom, att jag gillar det och.måmga män blir helgalna...
    Ibland kysser vi en stund, jag plockar fram kuken, suger och sätter mig tillslut och rider. 

    Jag gillar att suga. 
    Men då är det ju mest du som vill inte männen. 
  • Anonym (Vanligt)
    Anonym (Vanligt?) skrev 2022-05-09 12:36:50 följande:
    Men då är det ju mest du som vill inte männen. 
    Nej de vill lika mycket. Man gör allt tillsammans. Det går ju inte att säga att när man kysser så var det en som ville och den andra bara hängde på. Det är en genesam vilja och man läser av varandra. 
  • Anonym (Vanligt)
    Anonym (Vanligt?) skrev 2022-05-09 12:36:50 följande:
    Men då är det ju mest du som vill inte männen. 
    När jag börjar har jag redan förstått att han också vill.  Det går att förstå även utan ord. 
    Annars vore det ett övergrepp om jag gjorde något han inte vill. 
  • Anonym (Vanligt?)
    Anonym (Vanligt) skrev 2022-05-09 12:39:49 följande:
    Nej de vill lika mycket. Man gör allt tillsammans. Det går ju inte att säga att när man kysser så var det en som ville och den andra bara hängde på. Det är en genesam vilja och man läser av varandra. 
    Hur vet du att de vill lika mycket? De kanske inte har något emot det bara? 
  • Anonym (Vanligt)
    Anonym (Vanligt?) skrev 2022-05-09 12:42:46 följande:
    Hur vet du att de vill lika mycket? De kanske inte har något emot det bara? 
    Men snälla du....
Svar på tråden Vanligt att inte ha oralsex?