• Flissannn

Vi som väntar på plus MAJ 2022

Samma här. Bim på fredag. 
    har inga symptom mer än ibland lätt molande värk/känningar kring äggstockarna , ungefär som vid ÄL. 

igå fick jag under 5 min metallsmak i munnen men utöver detta ingenting. 

hoppas På tur för oss båda????????

• Flissannn

Hej igen 
    måste fråga er. Något märkligt hände mig. 

ska försöka fatta mig hyfsat kort. 

vaknade inatt av att det kliade vid bröstet. Gick på toa och kollade om man såg något utslag men inget syntes så jag la mig o somnade om. Imorse märkte jag lite kliande känsla på låren. Tänkte inte så mycket på det utan klädde på mig och åkte till gymmet. I slutet kände jag mig ovanligt trött så jag gick av crosstrainern ett par minuter tidigare än jag tänkt. Flåset satt i ut  bilen. upptäckte att det kliade lite mer, både armarna och kändes som det kliade runt mage, sidorna och låren. Mycket riktigt, när jag kom hem och tog av mig ser jag fullt med utslag som ser ut som nässelutslag. Fick panik och tog en antihistamintablett och slängde mig i duschen. Det kliade massor! Efteråt smorde jag mig med hydrokortisonsalva och efter ett tag lugnade klådan sig. Ett par timmar senare va alla utslag o klåda borta. 

känner Mig dock matt efteråt och tycker mig känna mig lite lätt yr och illamående. 

min fråga /fundering till er är tror ni det bara är en slump att detta hände eller kan det bero på en eventuell tidig graviditet? Så skumt, har aldrig hänt tidigare. 

• Flissannn

Hej 
    hur går det för er som hade bim 13/5? (Eller andra dagar där runt givetvis ) 
    här kom mensen så det är nya tag snart igen. 
    om det är fler som inte plussade så tänkte jag fråga om någon av er tänkt testa något nytt knep /tillskott osv? 

jag läste om conceve plus fertilitetsglidmedel som jag tänkte prova denna kommande ägglossningen. Läste i några trådar om en del som lyckats bättre med det. Någon som har erfarenhet av det eller liknande? 

• Flissannn

Hej 
    hade varit kul att höra hur det gått för alla? 

här kom Ju mensen så det är snart dags för ny försök. Tänkte börja testa med äl-stickor imorgon. 

• Flissannn

Ja då är det bara att ta nya tag. Positivt äl-test här idag så dags för nya försök. Denna gången har jag boostat med extra mycket D-vitamin. 

Svar på tråden Vi som väntar på plus MAJ 2022