• Anonym (Nervig)

    Hon drar av mig kondomen

    ...med motivationen att hon har p-stav. Tar jag på mig en ny drar hon av den med, rekordet är 4 kondomer kastade på golvet innan hon vann diskussionen. Svårt att diskutera saken med då hon säger att hon inte har könssjukdomar, men när jag kontrar med att men jag kanske har könssjukdomar? och då skrattar hon och säger knappast, för att få könssjukdomar måste man ha haft ett sexliv.

    Jag vill absolut inte sluta ha sex med henne, göra slut eller något sådant men hur hantera saken då? Chansa bara?

  • Svar på tråden Hon drar av mig kondomen
  • Tukt
    Anonym (Nervig) skrev 2022-05-10 22:09:30 följande:
    Hon drar av mig kondomen

    ...med motivationen att hon har p-stav. Tar jag på mig en ny drar hon av den med, rekordet är 4 kondomer kastade på golvet innan hon vann diskussionen. Svårt att diskutera saken med då hon säger att hon inte har könssjukdomar, men när jag kontrar med att men jag kanske har könssjukdomar? och då skrattar hon och säger knappast, för att få könssjukdomar måste man ha haft ett sexliv.

    Jag vill absolut inte sluta ha sex med henne, göra slut eller något sådant men hur hantera saken då? Chansa bara?


    Kanske jobba på kommunikationen utanför sänghalmen?
  • Anonym (Man eller mes)

    Vill du ha barn? Om nej ta på den. 


    sexvägra. 


    lär dig säga nej. 


     

  • Anonym (U)
    Anonym (Nervig) skrev 2022-05-10 22:09:30 följande:
    Hon drar av mig kondomen

    ...med motivationen att hon har p-stav. Tar jag på mig en ny drar hon av den med, rekordet är 4 kondomer kastade på golvet innan hon vann diskussionen. Svårt att diskutera saken med då hon säger att hon inte har könssjukdomar, men när jag kontrar med att men jag kanske har könssjukdomar? och då skrattar hon och säger knappast, för att få könssjukdomar måste man ha haft ett sexliv.

    Jag vill absolut inte sluta ha sex med henne, göra slut eller något sådant men hur hantera saken då? Chansa bara?


    Säg helt enkelt att du inte vill ha sex utan kondom just nu och det får hon respektera om ni ska ha sex? Vill du inte det så är det så.
  • toughshit

    Sjukt respektlöst och omoget. Hade slängt ut henne.

    Om hon skulle smitta dig med en könssjukdom så kan det vara tal om misshandel, enligt familjensjurist.se


    "Did you fall from heaven? Because so did Satan".
  • Anonym

    Res dig upp och sätt på dig byxorna. Lär henne

    Dra av kondomen = inget sex

    Eftersom hon struntar i vad du säger måste du pränta in det genom ditt agerande

  • Anonym (Nervig)
    Tukt skrev 2022-05-10 22:11:14 följande:
    Kanske jobba på kommunikationen utanför sänghalmen?
    Jo, det försöker jag med.
    Anonym (Man eller mes) skrev 2022-05-10 22:14:48 följande:

    Vill du ha barn? Om nej ta på den. 


    sexvägra. 


    lär dig säga nej. 


     


    Anonym (U) skrev 2022-05-10 22:16:04 följande:
    Säg helt enkelt att du inte vill ha sex utan kondom just nu och det får hon respektera om ni ska ha sex? Vill du inte det så är det så.
    Anonym (U) skrev 2022-05-10 22:16:04 följande:
    Säg helt enkelt att du inte vill ha sex utan kondom just nu och det får hon respektera om ni ska ha sex? Vill du inte det så är det så.
    Guldnovan skrev 2022-05-10 22:25:32 följande:

    Skulle avsluta. Vill du ha kondom så är det kondom som gäller. 



    Risken är då att hon inte vill ligga med mig mera alls om jag pushar för hårt. Så det blir svårbalanserat. Dessutom har jag redan haft sex med henne utan kondom flertalet ggr (eftersom hon sagt blankt nej till kondom och tagit av den) vilket hon använder som argument för att vi fortsatt inte skall ha kondom som jag har svårt att komma på ett svar till.
    toughshit skrev 2022-05-10 22:18:04 följande:

    Sjukt respektlöst och omoget. Hade slängt ut henne.

    Om hon skulle smitta dig med en könssjukdom så kan det vara tal om misshandel, enligt familjensjurist.se


    Men om jag slänger ut henne så får jag ju inte ha sex alls med henne?




  • Anonym (S)

    Om du tycker att sexet med henne är värt att ev bli pappa för, fortsätt som du gör, Se då till att vara en närvarande pappa. 


    Om du inte har några planer på det, säg nej, ingen sex utan kondom, Vägrar hon? Ja då slutar ni ha sex helt enkelt. 

  • Friger

    Haha, säger hon till dig att du inte kan ha könssjukdommar eftrsom du inte har haft ett sexliv? *ler*

    Givet att du redan satt på na utan gummit är det väll bara att köra på. Vänta några veckor, gå sedan och testa dig bara. Det är gratis. Bor du i Stockholm kan jag rekommendera Rfsu mottagningen.

    Lät som att chansen att du smittar någon annan där emellan var låg.

    Jag brukar alltid se till att testa mig om jag haft oskyddat. Inga konstigheter. Har aldrig fått något för övrigt.

    Blir hon gravid är det bara att byta telefonnummer så är saken löst.

    Lycka till!

  • Anonym (Svålen)

    Visserligen kan det vara så att hon tycker det är mycket skönare utan kondom (min fru tycker det, exempelvis), men det är inte schysst att göra som hon gör. Det här bör ni prata om. 

Svar på tråden Hon drar av mig kondomen