Berätta om din kärlekshistoria
Vilken underbar tråd TS.
Min första och största kärlek. Vi föddes nästan samtidigt (2 dagar mellan) och våra mammor var (och är) bästisar. Så det här var någon jag lekte med varenda dag. Min bästis. Vi gick från vänner till par vid 12. Började ha sex vid 13. Liksom växte ihop. Har aldrig delat den känslan med någon annan man och han var någon jag visste alltid var där för mig. Han skulle gjort precis allt för mig. Jag älskade honom men han älskade mig ännu mer. Just den känslan är helt underbar men jag tog den för given då.
Vi satt bredvid varandra i skolan (om inte läraren särade på oss) umgicks hela dagarna med varandra, på somrarna i hans föräldrars sommarstuga brukade vi paddla ut i sjön till "vår" ö, tälta och bara vara där. Även i tonåren kände jag att han kunde ta hand om mig, jag var väl som bortskämda tjejer är mest utan "skills" men han satte upp tält, gjorde eld, lagade mat, fiskade i en laxodling och jag låg bara och solade och mådde bra. Kände mig alltid 100% trygg med honom och 100% omhändertagen. Vi hade sex ibland 5ggr om dagen, kunde bara ligga och hålla om varandra och prata, eller jag pratade och han lyssnade en hel natt. Den typen av kärlek har jag aldrig upplevt och fått som vuxen. Jag har vart kär, fått barn, haft flera relationer, men inget som honom.
En alldeles underbar kille. Varför jag blev nyfiken på andra, lyssnade på tjejkompisar som sa att jag var alldeles för snygg för honom och varför jag dumpade honom har jag grämt mig över. Jag har ju barn men jag önskar att han var hennes far och att jag aldrig hade ?ämnat honom, då hade jag haft ett underbart liv idag, lika underbar som min uppväxt var pga honom och hans kärlek.