• LilFox

BIM Juni 2022 - Första barnet

Hej! 

Jag inväntar rastlöst BIM på söndag (5e  Juni). Hittils haft symptom såsom illamående, skum smak i munnen, kissnödigare osv. sånt där som ändra kan va inbillning eller faktiska symptom. Men spännande vilket som, inga plus än!

Så vore kul att kunna chatta här med andra första gångare som går i väntan!

• LilFox
    flisan1989 skrev 2022-06-04 19:33:52 följande:
    Ja välkommen! Hur känns det idag?
    Tack! Det känns nervöst, känns som att man springer och oroar sig hela tiden. Ingen Mens än dock! Så tummarna är hållna!
    Dudå?
  • LilFox
    flisan1989 skrev 2022-06-05 15:44:05 följande:
    Nej jag hade eventuellt ett tidigt MF denna månad men taggar till inför bim i slutet av denna månad/början av nästa istället :) 

Men va spännande! Har du några symptom? Du får hålla oss alla uppdaterade om det blir något! 

Beklagar, de e så himla tufft när de händer. Men rätt inställning! nya tag!

jaa, de e både spännande och frustrerande haha. Jag har haft ganska mycket symptom nu innan Bim. Men blir nervös för har haft MF och MA tidigare, dock inte med dessa symptom så hoppet lyser. Men dom symptom jag har nu:

Super mycket illamående som kommer och går under dagen
    Otrolig trötthet
    Spända bröst som ömmar
    tydligt nätverk av blodådror på brösten
    molvärk till och från
    kaotiska svettningar haha. 

Brösten e jag alltid lite skeptisk över eftersom jag gjort en bröstreduktion tidigare, så litar inte på vad dom säger haha.  

Hade dock en superskum blödning igår. Osäker på om det var mensen dock, för jag brukar ha helvetets syndaflod i typ 5 dagar med asmkt blod. det här var mer som blodblandade flytingar och lite mörkt blod. men det höll bara igår, idag är det som bortblåst. 

Så vi får se! lever på hoppet, men ställer in mig på nya tag nästa ÄL

Svar på tråden BIM Juni 2022 - Första barnet