Inlägg från: Anonym (Eveline) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Eveline)

    Kille har slutat att vilja göra kinky grejer nu

    Jag vet inte vad som hänt med min kille. I början när vi lärde känna varandra så pratade vi en del om sex och va vi gick igång på och så?..

    I början så ville han leva ut detta. Men nu när vi verkligen gått från typ ett krogligg till att blivit kära så vill han inte längre. När jag säger att vi ska göra det som han tänder på så ser han bara sorgset på mig och säger att han inte kan göra så mot mig?. Jag fattar ingenting. Vad har hänt med honom? Nu vill han bara ha mysigt sex och typ missionären och hångla i timmar + hålla handen 

  • Svar på tråden Kille har slutat att vilja göra kinky grejer nu
  • Anonym (Eveline)

    Han vill typ inte ha sex i min hals nu exempelvis?. 

  • Anonym (Eveline)
    Anonym (fr) skrev 2022-05-16 07:14:56 följande:

    Hora Madonna komplexet.


    Vad innebär det då? Att vi inte kan köra kinky sex för att han inte ser mig på det sättet? 
  • Anonym (Eveline)
    Ukklavek skrev 2022-05-16 14:28:01 följande:

    Han ser dig som den potentiella mamman till sina barn.


    Och då handlar det om att jag är för fin för att behandlas på ett visst sätt? 
  • Anonym (Eveline)
    Smecker skrev 2022-05-16 14:51:40 följande:
    Det är inte alls ovanligt att sånt händer. Det har inget med dig att göra, det är något som händer i hans huvud.
    Är det något psykologiskt då om hur man får behandla sin blivande fru? Är det något som händer när man blir kär? 
  • Anonym (Eveline)
    Anonym (Halssex :() skrev 2022-05-16 15:39:01 följande:
    Eller så har det helt enkelt med att han inte vill kväva någon med sin penis oavsett om hon är hora eller madonna, och han helt enkelt lät henne kväva sig själv på hans penis först för att hon av nån störd anledning ville det, men har därefter börjat sätta ner foten mot hennes självskadebeteende med hans penis som verktyg?
    Nu va det han som älskade detta, jag hade inget emot det? det är inte så att jag har något intresse av det om inte han vill? men jag är chockad att han inte vill längre
  • Anonym (Eveline)
    Anonym (Hmmm.. ...) skrev 2022-05-16 16:08:34 följande:
    Eller så gjorde han det du ville när han var nyförälskad. Nu när ni är ett par "behöver" han inte smöra för dig utan kan vara sig själv.

    Fast det va ju han som ville det här?. det va han som vill spruta i ansiktet också. Nu vägrar han. 


    Jah tänder inte på det 

  • Anonym (Eveline)
    Anonym (123) skrev 2022-05-16 16:19:13 följande:
    Anonym (Eveline) skrev 2022-05-16 16:14:11 följande:

    Fast det va ju han som ville det här?. det va han som vill spruta i ansiktet också. Nu vägrar han. 


    Jah tänder inte på det 



    Varför är du "chockad" när det är något du ändå inte tänder på?
    Det är väl bara bra om du slipper det?
    För att han älskat detta innan och nu inte vill Göra det här MOT mig 
  • Anonym (Eveline)
    Anonym (fr) skrev 2022-05-16 16:51:06 följande:
    Kortfattat ja, det finns en massa info om du letar på det. Haft/har det själv till viss del och det sitter djupt psykologiskt, går att ändra på men inte i en handvändning.

    Läser man vidare i dina senare inlägg så verkar det dock som han vill ha ömsesidig sex som båda tänder på. Att ha vissa sexuella aktiviteter som man tänder på men inte partnern som bara ställer upp skulle inte ge mej någonting och skulle lika gärna kvitta.
    Jag har aldrig klagat eller visat missnöje. jag kan ju le och säga att vi ska göra det vi brukade göra förr och han VILL inte för han vill inte det MOT mig. Jag vet inte om jag ska se det som en kärlekshandling då 
  • Anonym (Eveline)
    Anonym (Unken?) skrev 2022-05-16 18:29:22 följande:
    Men om det bara var han som gillade det och du bara ställde upp, så är det väl mycket bättre så här? Ogillar du förändringar? 

    Eller är du rädd att han ska hitta någon annan som han inte är kär i och göra det mot/med henne?
    Jag har mer blivit fundersam på om han just gör såhär för han fått mer känslor. är inte rädd för att han ska vara otrogen och har inte haft något emot att göra det. Har inte plågats av det liksom. 
  • Anonym (Eveline)
    Anonym (Nja) skrev 2022-05-16 15:21:08 följande:
    Nä, det har inte med att han blivit kär att göra, utan att han delar upp kvinnor i horor och madonnor, vilket är en unken tankeföreställning.

    Att han har blivit kär innebär förstås att du hamnar bland de "fina" flickorna, inte att han slutat tända på vissa saker. Klassisk tanke hos vissa män... Men personligen ser jag dem som ganska unkna.
    Jag kan väl få vara båda tänker jag. Jag vill inte att han börjar behandla mig som en porslinsfigur 
  • Anonym (Eveline)
    Anonym (XXX) skrev 2022-05-16 21:52:39 följande:

    Han respekterar dig nu, och vill inte behandla dig som en hora längre. Kanske ser han dig till och med som sin framtida hustru och mor till hans barn, och då kan han inte förena de båda bilderna (kinky saker i sängen med att du t.ex. sitter vid sängkanten och läser söta sagor för era barn, eller står bredvid honom i kyrkan och säger "ja" i en snövit, täck brudklänning, inför sina föräldrar och mor- och farföräldrar).

    Det jag undrar är bara, om inte det ni redan gjorde i början kommer att plåga honom i tankarna längre fram? Och kanske även tankar på att du kanske har gjort dessa saker med andra. Han hade nog inte planerat att bli kär i dig, men ibland händer det bara.


    Låter rätt rubbat att ens tänka sådär? är han sjuk i huvudet typ? 
  • Anonym (Eveline)
    Anonym (XXX) skrev 2022-05-17 10:59:44 följande:
    Nej, jag skulle snarare säga att han är normal. 
    Att man behandlar någon man är kär i annorlunda än någon man bara ligger med? 
  • Anonym (Eveline)
    Anonym (XXX) skrev 2022-05-17 15:59:44 följande:
    Ja? Men om DU inte ser det så, så är det frågan om ni passar ihop.
    Fast det betyder ju att han tycker det är fel egentligen men att kvinnor som inte betyder något får man behandla så men om man är kär så får man vara snäll?. Jag vill ju ha en man som är snäll mot alla kvinnor. 
  • Anonym (Eveline)
    Anonym (A) skrev 2022-05-18 13:25:43 följande:

    90% säker på att denna man kommer vara otrogen snart. Går han igång på kinky sex för att sedan bara vilja mysa när han börjar respektera dig, så kommer han knappast sluta gå i gång på det han gjort tidigare. Skillnaden kommer bli att han letar efter "horor" han kan ha det sex han faktiskt tänder på, medan du, "madonnan", får nöja dig med att bli respekterad och ha trist sex. 

    Med sådana män ska man hålla koll för att veta när (inte om utan när) de börjar bli otrogna.


    Nu va det ju inte så att han är superkinky och älskar BDSM. Men typ spruta mig i ansiktet eller ha sex i halsen är det vi specifikt pratar om nu?. 
Svar på tråden Kille har slutat att vilja göra kinky grejer nu