• Anonym (Ledsen)

    Hon går inte att tillfredställa :(

    Vad ska jag göra? Tjejen är ganska ointresserad av sex. Vet inte hur hon vill bli tillfredsställd.. Får nästan aldrig orgasm. Hon har fått det några gånger men verkar inte njuta av det ens. Som att det är nåt obehagligt eller okontrollerat som sker då ungefär.

  • Svar på tråden Hon går inte att tillfredställa :(
  • Anonym (Stina)

    Det är väldigt lustigt med män som uttalar sig tvärsäkert om kvinnors (brist på)  sexualitet och samtidigt gör klart att de inte vet att
    man kan ha sex på fler sätt än ett. Bästa kommentaren var helt klart: Tror de flesta likställer samlag med sex faktiskt. Oh really?! :D 

    Om man vet att ens sexpartner får orgasm på ett visst sätt men ändå väljer att inte göra det på det sättet, då
    är man bra ego. Och då kan man faktiskt inte klaga på att hon inte är särskilt intresserad av sex. Breaking news: det är lika trevligt och lika viktigt för kvinnor att ha sex som för män. Kvinnlig orgasm är inte en bonus som man inte ska behöva riktigt ta med i beräkningen. Och man kan inte bara ha sex på ett sätt som är tillfredsställande för bara en parten. Antingen är ni som skriver såhär helt okunniga eller så har ni inte debiterat sexuellt än. Jag har haft ett antal sexpartners genom åren och INGEN man har varit ointresserad av att få mig att komma. Det är inte typiskt för män på något sätt. ni män som har en så trist syn på sex är undantag - så försök inte komma med att det är så kvinnor funkar osv osv. Vi kvinnor gillar också att komma - men det är klart att många kvinnor tappar sin sexlust om de aldrig har det riktigt skönt, aldrig får ta tid på sig och - HERREGUD - aldrig blir smekta till orgasm!!!

  • Anonym (Ledsen)

    Nej jag har INTE startat trådar om kvinnors sexualitet, och såvitt jag vet har alla tidigare flickvänner gillat sex. Visserligen i varierande omfattning, men det här är första förhållandet jag upplever är såhär.

  • Anonym (Gotlänning)

    Du borde kika på Vanessamarintherapy på instagram. en amerikans sex terapeut och hennes man som pratar och snackar SÅ ÖPPET om sex och anatomi osv. Har lärt mig massor av dom och dom är roliga. 

  • Anonym (J)
    Anonym (Stina) skrev 2022-05-19 20:56:53 följande:

    Det är väldigt lustigt med män som uttalar sig tvärsäkert om kvinnors (brist på)  sexualitet och samtidigt gör klart att de inte vet att
    man kan ha sex på fler sätt än ett. Bästa kommentaren var helt klart: Tror de flesta likställer samlag med sex faktiskt. Oh really?! :D 

    Om man vet att ens sexpartner får orgasm på ett visst sätt men ändå väljer att inte göra det på det sättet, då
    är man bra ego. Och då kan man faktiskt inte klaga på att hon inte är särskilt intresserad av sex. Breaking news: det är lika trevligt och lika viktigt för kvinnor att ha sex som för män. Kvinnlig orgasm är inte en bonus som man inte ska behöva riktigt ta med i beräkningen. Och man kan inte bara ha sex på ett sätt som är tillfredsställande för bara en parten. Antingen är ni som skriver såhär helt okunniga eller så har ni inte debiterat sexuellt än. Jag har haft ett antal sexpartners genom åren och INGEN man har varit ointresserad av att få mig att komma. Det är inte typiskt för män på något sätt. ni män som har en så trist syn på sex är undantag - så försök inte komma med att det är så kvinnor funkar osv osv. Vi kvinnor gillar också att komma - men det är klart att många kvinnor tappar sin sexlust om de aldrig har det riktigt skönt, aldrig får ta tid på sig och - HERREGUD - aldrig blir smekta till orgasm!!!


    Jag är dock rätt säker på att personen som skrev så är kvinna.
  • Anonym (J)
    Anonym (Två) skrev 2022-05-19 15:43:57 följande:
    Nu är  ts och anonym ok samma eller två som samarbetar. 
    Det för precis upp en till " ledsen" vars man inte vill  ha sex om hon inte får orgasm. 
    Jag tror inte att TS är samma person som de kvinnor i tråden som skriver att kvinnor inte gillar sex. Däremot tror jag att en annan viss person finns i den här tråden. Det finns en kvinna på FL som ofta startar trådar om att hon inte njuter av sex med sin kille. Jag tror att hon är i denna tråd och att hon dessutom har skrivit under två olika nick.
  • Anonym (O)

    TS ska vara glad att han inte träffat en nymf, jag har råkat på 3 st sådana genom åren, två rödhåriga, allt som berättas om dom är sant.

    Men ex, första tiden handlar bara om sex, hur många gånger som helst per dag, roligt i början, men sedan börjar man lessna, allt kan inte handla om sex, men det fortsätter, varje gång man ses.
    Antal gånger på en helgkväll o natt kan uppgå till 3-5 ggr, direkt man vaknar bara 3-4 timme efter så är dom på igen.
    Många av dessa brukar nämna redan efter första gången att med mig får du ha hur mycket sex du vill. dessa ord ska man vända till att hon kommer kräva mycket sex, ställer man inte upp så blir dom besviken.

    Jag har frågat, vad hände med ditt ex? varför tog det slut? svaret från en var lite skrämmande, jag var inte tänd på han efter 3 år, jag var otrogen.
    Nästa berätta, du kommer aldrig hitta en bättre kvinna än mig, hon mena då all sex hon erbjuder, dvs ett behov som inte går att uppfylla, när man varit ihop över 6 månader, sexet fortsätter i samma tempo som från första dagen man träffades.

  • Anonym (Två)
    Casper9 skrev 2022-05-19 16:55:26 följande:
    Du verkar lite paranoid. 
    Nej men har varit på denna sida över ett år nu och känner igen folk. 
    Samma typ av inlägg och ofta ordagranna formuleringar. 
  • Anonym (Två)
    Anonym (J) skrev 2022-05-20 07:30:06 följande:
    Jag tror inte att TS är samma person som de kvinnor i tråden som skriver att kvinnor inte gillar sex. Däremot tror jag att en annan viss person finns i den här tråden. Det finns en kvinna på FL som ofta startar trådar om att hon inte njuter av sex med sin kille. Jag tror att hon är i denna tråd och att hon dessutom har skrivit under två olika nick.
    Ja om ts har du nog rätt. Fel av mig. I övrigt håller jag med dig, hon är här själv med flera nick/konton eller så är de fler som leker tillsammans. 
  • Anonym (Fru)

    Har tjejen i fråga preventinmedel skulle hon behöva sluta med det. Du som kille får skydda dig istället. 

    Sedan kanske börja ha sex utan penetration. Smaken, oralsex. Mycket närhet innan. Mycket förspel. 

    Bara testa att enbart ge några ggr. 

  • Anonym (Två)
    Anonym (Ledsen) skrev 2022-05-19 21:05:15 följande:

    Nej jag har INTE startat trådar om kvinnors sexualitet, och såvitt jag vet har alla tidigare flickvänner gillat sex. Visserligen i varierande omfattning, men det här är första förhållandet jag upplever är såhär.


    Jag ber om ursäkt för mitt antagande och tar tillbaks det. 
    Men, att hon inte får orgasm betyder inte att hon inte blir tillfredsställd. 
    Man kan absolut vara nöjd med sex utan orgasm eftersom orgasmen inte är det enda som räknas. Obs de som verkligen vill ha orgasm som final håller naturligtvis inte med mig. En del säger till och med att de aldrig skulle ha sex utan orgasm. 
    Men om hon inte är så "sexuell" av sig så kan det bli svårt oavsett orgasm eller inte. Optimalt är ju om man har samma nivå av lust.
    Jag gillar sex, mycket och ofta. Har varit utan orgasm hela mitt liv tills förra  veckan då jag upplevde  min första någonsin med en man och jag är 50+. Han pullade mig. (Avskyr det ordet men använder det det i brist på annat) Min första genom onani fick jag vid 48 år fyllda. 
    Att jaga hennes orgasm är ett recept för katastrof. Ha sex bara, låt det bli som det blir. Om hon inte är van att komma är risken stor att hon känner pressen och då förstörs hela akten. 
Svar på tråden Hon går inte att tillfredställa :(