• Anonym (Nyfik­en)
    Thu 19 May 2022 22:45
    3365 visningar
    10 svar
    10
    3365

    Sexchatta

    Vad tycker ni om det?några erfarenheter? 

  • Svar på tråden Sexchatta
  • Thu 19 May 2022 23:14
    #1
    +2

    Jag tycker att det är intressant att prata om sex då jag gillar ämnet. Med rätt person där kemin finns har det hänt att det glidit över till nåt som liknar sexchatt men det hör till ovanligheterna. Sex föredrar jag tillsammans med någon fysiskt eller ensam i mysig miljö
    Mao inte helt ointressant men ingen favoritsyssla

  • Fri 20 May 2022 13:21
    #2
    +1

    Sexchatta är då underbart och kryddar vardagslivet. HjärtaOskyldig

  • Anonym (manne­n)
    Fri 20 May 2022 14:28
    #3
    linnerle skrev 2022-05-20 13:21:01 följande:

    Sexchatta är då underbart och kryddar vardagslivet.  // HjärtaOskyldig


    Är du kvinna lr man? Vad är det som är underbart med att sexchatta och hur kryddar det till sexlivet?
  • Fri 20 May 2022 15:55
    #5
    +1

    Jag har sexchattat mycket och det har varit givande. 
    Nu har jag tröttnat och det är inget som triggar mig. En chatt lever ff men vi ses regelbundet så det är skillnad. 

     

  • parnor­dqvist
    Sat 21 May 2022 00:54
    #6

    Förr, i slutet av 90-talet, brukade jag sexchatta på Amore-chatten på Passagen. Då gick det ganska lätt att hitta någon som ville prata lite om sex, men jag tror inte att det går i dag. Dels är jag för gammal, men också är kvinnorna betydligt mer restriktiva med vem och vad de pratar om. Och så ska det vara. 
    Chattade också ganska ofta i den tidens populära appar, som ICQ och MSN Messenger. 

  • Anonym (A)
    Sat 21 May 2022 19:54
    #7

    Det har jag inte gjort.

  • Sat 21 May 2022 20:29
    #8

    Gör jag gärna. 

  • Thu 9 Jun 2022 20:13
    #8

    Jag gillar det. Verkligen kan krydda upp sexlivet o fantasi

  • Anonym (bokst­avsero­tik)
    Thu 9 Jun 2022 23:37
    #9
    +1

    Jag älskar att sexchatta, men det måste finnas en riktig attraktion för att det ska funka, så att man ska kunna prata om annat också ibland. Enbart sexchatt är själlöst och urtråkigt. Jag har haft otroliga grejer med ganska många där det blivit riktiga rollspel och fantasier, som ibland varat flera år. Vissa pausar jag med och sen tar man upp det igen och eldar på fantasin och åtrån. Inte alltid det funkar att sexchatta. Lite beroende på var man är i livet ( en del har varit gifta eller i förhållande) eller i sina relationer. Ibland när jag varit förälskad i nån och har jag inte haft nåt behov, fast det är något jag ständigt återkommer till särskilt med dem som varit väldigt bra på det.

    Det är riktigt häftigt och har ofta startat med nån form av dejt som av olika anledningar runnit ut eller inte kunnat förverkligas pga avstånd tex.

  • Anonym (Conny Lingus­)
    Fri 10 Jun 2022 23:14
    #10

    Har sexchattat i flera år, ibland med någon i långa perioder. Sexchattar både med kvinnor och män, med män om att vi har en trekant med hans eller min fru. 

    Spännande, och fantasin kan göra en lika kåt som verklig sex. Ibland har vi fortsatt i telefon, men alltid anonymt. Då går det att ta ut svängarna, överskrida gränser, ge sig hän.

    Jag är gift men ser det inte som att jag är otrogen, har inga planer på att träffa någon av dem jag chattar med.

    Älskar att rollspela, detaljerat och ordrikt. 

Svar på tråden Sexchatta