• Anonym (Pedof­ili?!)
    Fri 20 May 2022 08:38
    1275 visningar
    8 svar
    -2
    8
    1275

    Jag känner mig nästan som en pedofil, för att jag vart attraherad av min killkompis och hans ''barnsliga''..

    Jag har en killkompis och jag har märkt att han är lite lekfull av sig och gör det som man kanske kan göra som barn eller tonår.  Han är 28 och jag är ett år äldre än honom.

    Han tecknar och bygger med klossar och lego. När jag besökte honom, så märker man att han både bygge och tecknar på sin fritid. Jag kommenterade ingenting, men jag tyckte att det var så söt och hel plötsligt märkte jag bara hur attraktivt allt det där var. Jag vet inte varför jag ens tyckte det var attraktivt. Det var liksom att jag bara började tycka att han var gullig och väldigt söt, som senare ledde till attraktion.

    Sen mådde jag illa av mig själv, för jag började nästan känna mig som en pedofil eller något. Helt sjukt, att tycka att han var attraktiv, för att han är lite ''barnslig'' eller har barnsinne..

    Borde jag oroa? Typ, att jag är egentligen en pedofil? Eller varför denna attraktion? Jag är fan sjuk....Vad säger ni? GråterGråter

  • Svar på tråden Jag känner mig nästan som en pedofil, för att jag vart attraherad av min killkompis och hans ''barnsliga''..
  • Fri 20 May 2022 08:45
    #1
    +1

    Är han bara 28år gammal? Ja, du är helt klart pedofil. Bland de värsta jag hört talas om. Tyvärr har samhället ännu inga lagar för att ta hand om sådana som dig... :P

    Vanlig killgrej att ha special-intressen! Själv är jag barnsligt förtjust i ved och vedhantering. Jag kan såga, hugga, stapla och elda med ved. Älskar det! :D

    Sök på Youtube så kommer du upptäcka en hel värld av vuxna män (oftast) som bygger med lego!

  • Anonym (En form av nostal­gi)
    Fri 20 May 2022 16:52
    #2
    +1

    Tror inte du är pedofil, vad du kände var en slags stark känsla av nostalgi. När killen lekte med lego och uppenbarligen gillade att göra det kände du en våg av nostalgi där du samtidigt som du kommer ihåg hur roligt det var att leka som barn, så en lätt känsla av sorg för att du själv tappat den förmågan och en lätt känsla av avundsjuka på honom för att han behållit den.

  • Anonym (ja)
    Fri 20 May 2022 16:56
    #3

    Pedofil?? För att du blir attraherad av en "man" som fortfarande leker....... ja, du, så hade jag också känt.

  • Anonym (Pedof­ili?!) Trådstartaren
    Fri 20 May 2022 19:42
    #4
    Anonym (En form av nostalgi) skrev 2022-05-20 16:52:11 följande:

    Tror inte du är pedofil, vad du kände var en slags stark känsla av nostalgi. När killen lekte med lego och uppenbarligen gillade att göra det kände du en våg av nostalgi där du samtidigt som du kommer ihåg hur roligt det var att leka som barn, så en lätt känsla av sorg för att du själv tappat den förmågan och en lätt känsla av avundsjuka på honom för att han behållit den.


    Avundsjuk?
    Anonym (ja) skrev 2022-05-20 16:56:34 följande:

    Pedofil?? För att du blir attraherad av en "man" som fortfarande leker....... ja, du, så hade jag också känt.



    Jag kände mig som det. Inte att jag trodde att jag faktiskt var det.
  • Anonym (ja)
    Fri 20 May 2022 19:43
    #5
    Anonym (Pedofili?!) skrev 2022-05-20 19:42:52 följande:
    Avundsjuk?

    Jag kände mig som det. Inte att jag trodde att jag faktiskt var det.
    Ja, och det ska du känna. Årligt talat. 
  • Anonym (Pedof­ili?!) Trådstartaren
    Fri 20 May 2022 21:52
    #6
    Anonym (ja) skrev 2022-05-20 19:43:59 följande:
    Ja, och det ska du känna. Årligt talat. 
    Att jag skall känna mig som en pedofil?

    Varför?
  • Anonym (Pedof­ili?!) Trådstartaren
    Sat 21 May 2022 09:24
    #7

    Är det fler som har några tankar om detta?

    Jag tror det blev missförstått.

    Jag tyckte bara att han var så pass söt, att jag blev attraherad, när han lekte med sådana saker.

    Jag skrev också att jag KÄNDE mig som en pedofil, inte att jag TRODDE att jag var en pedofil... :(

  • Anonym (S)
    Sat 21 May 2022 09:49
    #8
    +1
    Anonym (Pedofili?!) skrev 2022-05-21 09:24:26 följande:

    Är det fler som har några tankar om detta?

    Jag tror det blev missförstått.

    Jag tyckte bara att han var så pass söt, att jag blev attraherad, när han lekte med sådana saker.

    Jag skrev också att jag KÄNDE mig som en pedofil, inte att jag TRODDE att jag var en pedofil... :(


    Jag tror det är din biologiska klocka som tickar och att du snarare vill ha barn, och antagligen då just med honom.
Svar på tråden Jag känner mig nästan som en pedofil, för att jag vart attraherad av min killkompis och hans ''barnsliga''..