• Anonym (??)

    Var är klitoris??

    Mycket pinsam fråga så uppskattar vänliga svar.

    Jag fattar inte var klitoris ligger! Det finns ju klitorisskaft, klitorisollon och alla dessa namn. Helt seriöst, har kollat på typ rfsu och 1177 och tog fram en spegel och kollade noggrant för första gången för att jämföra men jag fattar ändå inte var klitoris ligger?? Kan man sakna en?? Någon som har en bra förklaring till någon som är dum nog att inte känna till sin egen kropp?

  • Svar på tråden Var är klitoris??
  • Anonym (Män)
    Anonym (??) skrev 2022-05-20 15:26:48 följande:
    Var är klitoris??

    Mycket pinsam fråga så uppskattar vänliga svar.

    Jag fattar inte var klitoris ligger! Det finns ju klitorisskaft, klitorisollon och alla dessa namn. Helt seriöst, har kollat på typ rfsu och 1177 och tog fram en spegel och kollade noggrant för första gången för att jämföra men jag fattar ändå inte var klitoris ligger?? Kan man sakna en?? Någon som har en bra förklaring till någon som är dum nog att inte känna till sin egen kropp?


    Är du född som man så har du ingen...
    Jag förstår att du skojar. Det finns inte en chans på miljonen att du trots dina egna försök inte hittat din egen. 

    Fredag igen....
  • Anonym (??)
    Anonym (Män) skrev 2022-05-20 15:29:38 följande:
    Är du född som man så har du ingen...
    Jag förstår att du skojar. Det finns inte en chans på miljonen att du trots dina egna försök inte hittat din egen. 

    Fredag igen....
    Det tog ett bra tag för mig att våga skapa tråden och du gör inte det hela enklare när du anklagar mig för att trolla.
  • exandthecity

    Man kan smeka det aktuella området utan att bry sej om precisionen. Efter en stund blir klitoris svälld/eregerad på en normalt fungerande tjej/kvinna. Då känner man den mycket tydligare.

  • Anonym (Katt)

    Gå till ungdomsmottagningen eller gyn och fråga.

  • Anonym (Doldis)

    Min egen är svår att både se och känna. Den är inte alls sådär tydligt framträdande som på bilder. Men är jag där och pillar så märker jag ju att det pirrar extra just där där klitoris sitter enligt bilderna.

  • Anonym (??)
    Anonym (Doldis) skrev 2022-05-20 15:44:20 följande:

    Min egen är svår att både se och känna. Den är inte alls sådär tydligt framträdande som på bilder. Men är jag där och pillar så märker jag ju att det pirrar extra just där där klitoris sitter enligt bilderna.


    Mm jag kände också efter pga jag inte kunde hitta med ögonen men tkr det känns obehagligt, lite ont o det pirrar inte till någonstans
  • Anonym (Män)
    Anonym (??) skrev 2022-05-20 15:32:56 följande:
    Det tog ett bra tag för mig att våga skapa tråden och du gör inte det hela enklare när du anklagar mig för att trolla.
    Hur kan du inte se var den är? Tror inte ett dugg på vad du säger. De kan vara i olika storlek men att de är osynliga.....nej...
  • Anonym (??)
    Anonym (Män) skrev 2022-05-20 15:57:12 följande:
    Hur kan du inte se var den är? Tror inte ett dugg på vad du säger. De kan vara i olika storlek men att de är osynliga.....nej...
    då är bilden på rfsu och bilden på 1177 fel för jag hittar inte det de säger är klitorisskaft, klitorisollon osv
Svar på tråden Var är klitoris??