• Anonym (An)

    Min man vill aldrig göra nåt i sängen

    Har jag världens torraste sambo? Herregud så jag stör mig på honom. Han berättade förut för mig innan vi blev tillsammans att han va ledsen över att sina tidigare partners aldrig sög eller runkade av honom. Men att han alltid brydde sig om dom. Även läst igenom gamla sms (vet att det är jättedumt, har slutat göra det) där Skrev han iaf med en tjej på Tinder. dom pratade sex och vad dom gillade i sängen. Han frågade då om hon enbart ville ha vaginalt sex, eller om hon vill ha oralt med. Då skrev hon att hon ville allt och då svara han att det är samma här.. 

    Blev så förvånad, då han aldrig tar initiativ till oralsex med mig. Har sagt att jag inte gillar det med mina tidigare partners då dom inte ville att jag skulle komma. Så har dåliga minnen till det. sagt att jag har dåliga minnen kring sex över lag. Trots det vill han ofta knulla mig, men aldrig tagit initiativ till att slicka. Visst jag har ju sagt att jag inte gillar sånt. Men han har aldrig sagt att han vill motbevisa och få mig att gilla det. Han har slickat 3 gånger på 6 år. Dom gångerna har jag fått be om det. upplever Det som att han tycker de är jobbigt eller ointressant när han gör det. Därför ber jag aldrig han göra det. Han har tagit initiativ till det några få tillfällen(när jag innan beklagat mig att han inte bryr sig) men har då avvisat. Mycket är för att jag inte känner mig trygg med honom... han har tidigare sagt att kvinnors kön är svåra att hålla rena då vi har könet inåt. Att mäns kukar är lättare att hålla rena och fräscha. Även sagt att vad ska han få ut av att slicka och tillfredsställa mig? Just därför låter jag han inte. dom få gångerna han slickar har jag innan duschat fittan samt rakat. Ändå känner mig stark rädsla att fittan ska lukta för mycket fitta. Och det tar bort all lust för att kunna slappna av. 


    har frågat flera gånger om han kan leka med dildo på mig, han vill typ aldrig och suckar ofta. När han smeker eller pullar mig så är de typ bara för att jag ska bli våt för att få stoppa in sin kuk. Känner aldrig att han gör det för att jag ska få njuta. Ofta blir jag inte kåt eller våt, men ändå trycker han in den ivrigt. Lägger sällan ner mer än 10 min på förspel. har frågat vid nåt tillfälle om han kan fista mig, men han säger nej och blir arg. Jag har en fantasi om det som gör mig tänd. Men han vill inte... även en fantasi av att bli slickad o för första gången i mitt 35 åriga liv Få komma av det. men känns som jag får nöja mig med hans kuk bara, som jag sällan får orgasm av.. i stort sätt aldrig... hur ska jag prata med honom? Hade ni stannat i en sån här relation??

  • Svar på tråden Min man vill aldrig göra nåt i sängen
  • Anonym (An)

    Blev lite fel i tråden. Har han tagit initiativ till oralt(när jag gnällt om att han aldrig bryr sig) men annars aldrig. Han nöjer sig med att bara ha vaginalt sex... inte en efter jag sugit så slickar han... 

  • Anonym (Olika)
    Anonym (An) skrev 2022-06-11 07:39:45 följande:
    Min man vill aldrig göra nåt i sängen

    Har jag världens torraste sambo? Herregud så jag stör mig på honom. Han berättade förut för mig innan vi blev tillsammans att han va ledsen över att sina tidigare partners aldrig sög eller runkade av honom. Men att han alltid brydde sig om dom. Även läst igenom gamla sms (vet att det är jättedumt, har slutat göra det) där Skrev han iaf med en tjej på Tinder. dom pratade sex och vad dom gillade i sängen. Han frågade då om hon enbart ville ha vaginalt sex, eller om hon vill ha oralt med. Då skrev hon att hon ville allt och då svara han att det är samma här.. 

    Blev så förvånad, då han aldrig tar initiativ till oralsex med mig. Har sagt att jag inte gillar det med mina tidigare partners då dom inte ville att jag skulle komma. Så har dåliga minnen till det. sagt att jag har dåliga minnen kring sex över lag. Trots det vill han ofta knulla mig, men aldrig tagit initiativ till att slicka. Visst jag har ju sagt att jag inte gillar sånt. Men han har aldrig sagt att han vill motbevisa och få mig att gilla det. Han har slickat 3 gånger på 6 år. Dom gångerna har jag fått be om det. upplever Det som att han tycker de är jobbigt eller ointressant när han gör det. Därför ber jag aldrig han göra det. Han har tagit initiativ till det några få tillfällen(när jag innan beklagat mig att han inte bryr sig) men har då avvisat. Mycket är för att jag inte känner mig trygg med honom... han har tidigare sagt att kvinnors kön är svåra att hålla rena då vi har könet inåt. Att mäns kukar är lättare att hålla rena och fräscha. Även sagt att vad ska han få ut av att slicka och tillfredsställa mig? Just därför låter jag han inte. dom få gångerna han slickar har jag innan duschat fittan samt rakat. Ändå känner mig stark rädsla att fittan ska lukta för mycket fitta. Och det tar bort all lust för att kunna slappna av. 


    har frågat flera gånger om han kan leka med dildo på mig, han vill typ aldrig och suckar ofta. När han smeker eller pullar mig så är de typ bara för att jag ska bli våt för att få stoppa in sin kuk. Känner aldrig att han gör det för att jag ska få njuta. Ofta blir jag inte kåt eller våt, men ändå trycker han in den ivrigt. Lägger sällan ner mer än 10 min på förspel. har frågat vid nåt tillfälle om han kan fista mig, men han säger nej och blir arg. Jag har en fantasi om det som gör mig tänd. Men han vill inte... även en fantasi av att bli slickad o för första gången i mitt 35 åriga liv Få komma av det. men känns som jag får nöja mig med hans kuk bara, som jag sällan får orgasm av.. i stort sätt aldrig... hur ska jag prata med honom? Hade ni stannat i en sån här relation??


    Jobbig situation. 
    Känns inte som att han försöker få dig att uppskatta ert gemensamma sex. 

    Har han inget intresse av att du ska vara nöjd, så blir det nog en relation full av besvikelser, både i och utanför sängen. 
  • Anonym (Kvinna)

    Tycker det är du som låter som låter som världens torraste sambo faktiskt. Du har ju sagt att du inte gillar det, du har avvisat honom flera gånger. Det är klart att han inte vill slicka dig då, prestationsångesten måste vara maxad när han vet att han är så dålig att han inte ens får fler försök. Jag hade inte heller velat göra det då. Man får visa uppskattning för det lilla, tacksamhet för det man får, på så sätt belönas man. 

    Hur är sexet i övrigt? Suger du honom tills han sprutar och tar hans orgasm helt och hållet på ditt egna ansvar? 

  • Gameofthrones

    Dessa sexinlägg.

    Det är du som har sagt att du inte tycker om. 

    Tillfredsställer du honom? Vad gör du för att tillfredsställa din partner? Tar du hans sperma i munnen? Du vill tydligen att han ska ska slicka tills du kommer? 

  • Anonym (111)
    Gameofthrones skrev 2022-06-11 15:35:16 följande:

     Du vill tydligen att han ska ska slicka tills du kommer? 


    Varför får du det att låta som om det vore konstigt?
    Min man slickar mig alltid tills jag kommer och det är underbart. 

    TS, ni behöver båda kommunicera mycket bättre runt detta. Visa honom din text, vetja. Då får ni en utgångspunkt. 
  • Gameofthrones
    Anonym (111) skrev 2022-06-11 15:44:01 följande:
    Varför får du det att låta som om det vore konstigt?
    Min man slickar mig alltid tills jag kommer och det är underbart. 

    TS, ni behöver båda kommunicera mycket bättre runt detta. Visa honom din text, vetja. Då får ni en utgångspunkt. 
    Det handlar om tillfredsställa varandra. Ge och ta. Hin ska väl ge honom och han ge henne?

    Varför ska han slicka henne tills hon kommer om inte hon kan göra detsamma?
  • Anonym (Y)

    Sa han så, "vad får jag ut av att tillfredsställa dig"??

  • Klangen

    Låter som ni har fastnat och att dina tidigare uttalanden börjar släppa! Nu vill du ha mer och då får du ge det en chans.. Jag tror han är villig bara han förstår att du försöker!

  • Anonym (?)
    Gameofthrones skrev 2022-06-11 17:03:58 följande:
    Det handlar om tillfredsställa varandra. Ge och ta. Hin ska väl ge honom och han ge henne?

    Varför ska han slicka henne tills hon kommer om inte hon kan göra detsamma?
    Han sa: "Vad ska jag få ut av att tillfredställa dig"?.

    Låter ju verkligen som.nån man vill ligga med eller anstränga sig för. Inte. 
  • Anonym (A)
    Gameofthrones skrev 2022-06-11 15:35:16 följande:
    Dessa sexinlägg.

    Det är du som har sagt att du inte tycker om. 

    Tillfredsställer du honom? Vad gör du för att tillfredsställa din partner? Tar du hans sperma i munnen? Du vill tydligen att han ska ska slicka tills du kommer? 
    Håller med
  • Anonym (?)

    En snubbe som säger "vad ska jag få ut av att tillfredsställa dig" och hävdar att kvinnors kön är svåra att hålla rena. 

    Han låter helt ofantligt tråkig i sängen. Hade inte haft sex med honom då han låter väldigt egoistisk och osexig.

    Föreställ er en tjej som ba "vad ska jag få ut av att smeka och suga dig" och "kukar är inte så hygieniska".

    Wow, vad osugen man blir på sex av såna kommentarer. Och hämmad.

Svar på tråden Min man vill aldrig göra nåt i sängen