• Missli­siem
    Sun 12 Jun 2022 21:16
    13794 visningar
    43 svar
    43
    13794

    Onanerar när jag sitter i rummet bredvid..

    Hej! Hur hade ni reagerat om er kille gick in och badade och onanerade samtidigt som ni satt utanför i soffan sen berättar han också att han onanerade. Ni kan inte ha sex pga en operation i underlivet. 
    Hade ni tyckt det var ok eller tyckt det var äckligt?
  • Svar på tråden Onanerar när jag sitter i rummet bredvid..
  • Anonym (Sj)
    Sun 12 Jun 2022 21:19
    #1
    -1

    Jag hade absolut INTE tyckt det var ok! 

  • Anonym (Ej ok.)
    Sun 12 Jun 2022 21:24
    #2
    -3 +2

    Hade inte vart ok med det heller. Jag är liksom en dörr bort och jag kan runka honom om han vill det. Så han kan ju fråga först om han är kåt om jag vill åtminstone istället för att ha sex med sig själv utan mig utan att ens fråga.

  • Missli­siem
    Sun 12 Jun 2022 21:27
    #3
    -1 +1

    Svarar Anonym (ej ok)

    Jag håller 100% med dig. Jag blev väldigt besviken och äcklad av att jag satt i soffan utanför och han väljer att gå in i badet och runka och sen berätta det för mig också! 

  • Sun 12 Jun 2022 21:55
    #4
    +5

    Inte lätt det här. Låt oss säga att han ville du skulle runka av honom, då hade vi nog fått höra att "det där får han ta hand om själv nu när hon är opererad". Att det är självikst att förvänta sig det om hon själv inte kan njuta.

  • Missli­siem
    Sun 12 Jun 2022 21:58
    #5

    #Hotelliggaren

    Ja, men jag hade ju hellre hjälpt honom än att han går och löser det själv & berättar det för mig också. Jag bryr mig inte om han runkar, men det är inte så nice att han gör det när jag ligger i rummet bredvid och sen att han berättar för mig att han gjort det också. 

  • Sun 12 Jun 2022 21:58
    #6
    +6

    Kärringen mot strömmen här då....jag skulle troligen inte bry mig och äcklad skulle jag garanterat inte bli. Jag äger inte någon annans sexualitet. 

  • Anonym (?)
    Sun 12 Jun 2022 21:59
    #7

    Hej

    Jag förstår inte riktigt vad ni menar.
    Får han inte runka eller är det att ni inte vill veta om det?
    Om det handlar om att bli tillfrågad om att göra det tillsammans först kan jag hålla med men då är det väll bara att säga att du blir ledsen att han inte frågar dig först.

    Är det att ni inte kan göra något pga av din operation måste det väll vara ok för honom att göra det på egen hand. Eller han är förbjuden för att du inte kan?

    Även när det av olika skäl inte funkar med sex är det väll ändå trevligt om man kan vara öppna och fortfarande beröra temat?

  • Missli­siem
    Sun 12 Jun 2022 22:01
    #8

    #Guldnovan

    Okej, nej jag äger absolut inte hans sexualitet. Som jag skrev i min kommentar ovan så bryr jag mig inte ett dugg om att han runkar, men att han måste göra det när jag sitter i rummet bredvid och sen berätta det för mig också, det är det jag blir äcklad av.. 

  • Anonym (Haha ok)
    Sun 12 Jun 2022 22:02
    #9

    Haha ok, är väl jättebra att han runkar. Förstår inte alls din reaktion 

  • Sun 12 Jun 2022 22:03
    #10
    +1

    Tycker inte det handlar om varken äcklad eller "ok", utan att det finns en del er i mellan att reda ut om hur ni förhåller er till varandra.
    Och om ni redan gjort det så ligger det ett problem i din partners gränslöshet. 
    Gränslösheten är såklart inta att onanera, utan att trycka upp det i ansiktet på dig.
    Men kan det vara så att den där operationen mer är ett svepskäl?

Svar på tråden Onanerar när jag sitter i rummet bredvid..