• Fabian1965

    Muffpics

    Varför är detta inte lika vanligt att vi män får i vår inbox?
    Vill inte kvinnor också få uppmärksamhet?

  • Svar på tråden Muffpics
  • Anonym (äää)
    Fabian1965 skrev 2022-06-18 21:46:41 följande:
    Muffpics

    Varför är detta inte lika vanligt att vi män får i vår inbox?
    Vill inte kvinnor också få uppmärksamhet?


     kvinnor är inte lika korkade som män, och tror att det är fritt fram att skicka könsfoton hit och dit. 
  • Anonym (Va?)

    Vad pratar du om? Jag har fått hur många som helst. Och en jäkla massa tittpics. 

  • Fabian1965

    Aha?
    Så det är ganska vanligt?
    Varför tror du män/kvinnor skickar bilder på sina organ och kroppsdelar till okända människor?

  • Anonym (Va?)
    Fabian1965 skrev 2022-06-18 21:55:38 följande:

    Aha?
    Så det är ganska vanligt?
    Varför tror du män/kvinnor skickar bilder på sina organ och kroppsdelar till okända människor?


    Bekräftelsebehov, kåthet, gillar att visa upp sig. Finns säkert massa olika anledningar. 
  • Anonym (Liz)
    Fabian1965 skrev 2022-06-18 21:46:41 följande:
    Muffpics

    Varför är detta inte lika vanligt att vi män får i vår inbox?
    Vill inte kvinnor också få uppmärksamhet?


    För min egen del så vill jag inte se ett manligt kön i min inbox.
    Varje man i mitt liv har dyrkat mitt kön men fan inte för att mitt kön är vackert och gör sig fint på bild.
    Lite som att jag gillar käka rostbiff men blir sällan sugen på att se rostbiff på foto.
    Däremot skickar jag gärna lite retsamma eller erotiska bilder till mannen jag har ett förhållande med.
    Men aldrig till random män. Det är liksom inte den uppmärksamheten jag vill ha.
  • Anonym (Mannen)

    För att kvinnorna inte är lika dumma i huvudet som männen. Hur fan tänker män som skickar Dick pics? Något måste saknas i huvudet på dom männen.

  • Anonym (exhibitionist)
    Anonym (Mannen) skrev 2022-06-18 22:10:57 följande:

    För att kvinnorna inte är lika dumma i huvudet som männen. Hur fan tänker män som skickar Dick pics? Något måste saknas i huvudet på dom männen.


    Näe så e det inte riktigt ställt. Karlarna som skickar Dick pics är narcissistiska svin med en j-a exhibitionistisk hang up. Så ere, du hajar va?? Snuskiga kåta gubbar som testar höja marknadsläget me visa snoppen erector va? 
  • Anonym (Bara glad)

    Jag har fått några  bilder från killar som gillar mig. Blev glad. De var fina. Ganska oskyldigt. Men ökade mitt intresse.
    Avstånd dock gör att vi inte kan ses. Men en kul  teaser. Kanske vi ses nån gång.
    Jag anser att de är vanlig killar med bra självförtroende. 

Svar på tråden Muffpics