Inlägg från: Anonym (sådär) |Visa alla inlägg
  • Anonym (sådär)

Är hon för ung?

Anonym (Prioritera) skrev 2022-06-23 12:06:55 följande:
    Just nu är det du som behöver sympatier och inte TS Solig. Trodde nog du förstod det, men....
    Ja det verkar vara mycket du tror att andra förstår... men nej,, jag behöver inte dina sympatier Flört
  • Anonym (sådär)
    Anonym (Hin håle) skrev 2022-06-23 13:53:37 följande:
    Du verkar kränkt, vem har sårat dig? 
    Varför måste TS inleda en långvarig relation, kan det.ibte få vara en flirt som kanske övergår till endast sex? 
    Fast poängen i personens inlägg kanske handlade mer om att ta beslut med hjärnan istället för underlivet än om att TS relation till flicksnärtan ska vara för evigt?

Oavsett om det är en flirt eller långvarig relation så är det väl fortfarande bättre att TS reder ut sin befintliga relation innan han påbörjar en ny än att han stänger av hjärnan och följer underlivet var den än går med tanke på att han har barn med sin nuvarande partner?
  • Anonym (sådär)
    Anonym (Draktränare) skrev 2022-06-27 14:11:13 följande:
    Ja, vi är ju nära besläktade! för ungefär 10 miljoner år sedan hade gorillan, människan och chimpansen samma anfader. Så ja, gorillan vår näst närmaste levande släkting. Fler likheter i parningsmönster kopplat till ålderstänk mån tro?
    Märkligt resonemang.... gorillor skiter där de står och slår ihjäl varandra, ska vi börja göra likadant tycker du? Eller är det bara kring parning som du anser att det är ok att bete sig som djur, i allt annat förväntar vi bete oss som människor? 
  • Anonym (sådär)
    Anonym (Hin håle) skrev 2022-06-27 15:03:28 följande:
    I mångt och mycket är det precis så många människor faktiskt beter sig, kolla nyhetsflödet. 
    Ja det är lätt att tro det om man läser nyheter för de tar ju BARA upp duma saker folk gör eftersom det är vad som säljer. Men det betyder inte att det är så alla beter sig eller ens majoriteten. Faktum är att de allra flesta människor beter sig ganska civiliserat.

Det lustiga med "djuriskhet" förespråkare är att de ofta är väldigt selektiva med när det är ok med att bete sig som djur. Det är ok men bara när det gäller saker som passar dem själva och/eller rättfärdigar deras eget beteende. I annat allt annat förväntas man bete sig som människor. Man får absolut inte slå folk på käften när man är arg eller lägga en korv på bussen, det är tydligen helt oacceptabelt trotts att även det är något djuren gör, men att bete sig som djur när man blir kåt är tydligen helt ok.Drömmer

Givetvis är det ju ett väldigt cyniskt och opportunistiskt sätt att svurma för djuriskhet.. för om det nu ska vara ok att bete sig som ett djur så borde det väl i så fall gälla alla aspekter, eller?
  • Anonym (sådär)
    molly50 skrev 2022-06-28 16:44:41 följande:
    Ja,nu tror ju inte jag att KD är någon slags Kapten Klänning.
    Men att han skriver en massa negativa tankar om kvinnor och lyckas överta nästan varenda tråd här i forumet och få det till att handla om honom kan vi kanske vara överens om?
    Och det är en anledning till att så många tröttnar och blir irriterade på honom också.
    Sen håller jag med om att det är lika illa med kvinnor som har förutfattade meningar om män.
    Men jag märker inte det lika ofta som det motsatta.
    Men inte heller det vill KD inse. 

Tack! Det värmer att höra. 
    Jag får säga detsamma. 
    Jag tror det är gammal hederlig bitterhet och förnekelse. Uppenbarligen får han inte till det med kvinnor vilket inte är så förvånande med tanke på hans ältande och obsessande kring unga kvinnor. Men istället för att se det som en wakeup call för att ta tag i sina issues så vänder han det till att det är kvinnor det är fel på inte honom.

Ganska tragiskt egentligen. Han hade kanske kunnat komma över sina problem och kanske tom kunna träffa någon OM han sökt hjälp. Men istället valde han att strunta i det och älta och bittra ihop istället
  • Anonym (sådär)

Jaha, nu har nån fått för sig att leka moderator och anmäla alla inlägg personen inte gillar enligt sina egna subjektiva preferenser Drömmer

Jag undrar varför vissa människor öht ger sig in i diskussionstrådar när de uppenbarligen har extremt svårt att acceptera att andra har andra åsikter än de själva har och ska genast börja censurera.... så patetiskt.

• Anonym (sådär)
    Anonym (Prioritera) skrev 2022-07-01 14:01:45 följande:
    Du pratar uppenbarligen med dig själv. Ekot är öronbedövande.
    Ehm, mina "ditt inlägg har blivit anmält" säger mig att det inte är inbillning.
    Men nu vet vi iaf vem som ligger bakom anmälningarna Flört
  • Anonym (sådär)
    Anonym (Prioritera) skrev 2022-07-01 14:22:23 följande:
    Du kanske borde prata med någon. Inte någon från Familjeliv.
    Och du borde nog ta dina tabletter Flört
  • Anonym (sådär)
    molly50 skrev 2022-07-01 14:29:38 följande:
    Jag har också fått inlägg borttagna här.
    Med motiveringen att jag inte hållit mig till trådens ämne.
    Men det var ju somliga andra som började med att vända tråden till att handla om honom och hans problem.
    Men det var mitt,och tydligen även dina,inlägg var de som blev borttagna. 
    Och då försökte jag dessutom,flera gånger,föra tillbaka diskussionen till det den handlar om.
    Märkligt...
    Japp, otroligt patetiskt.  Man undrar som sagt vad vissa personer öht gör i diskussionstrådar. Samtal med psykolog skulle nog vara bättre Flört
  • Anonym (sådär)
    Anonym (Prioritera) skrev 2022-07-01 14:44:56 följande:
    Vad söta ni är tillsammans Solig
    Nu är du bra avis va? Flört
  • Anonym (sådär)
    Anonym (Hybris?) skrev 2022-07-01 15:43:19 följande:
    Ett anmält inlägg tas endast bort i de fall de strider mot forumets regler. Vem som helst kan anmäla vad som helst men om inlägget anses ok blir det kvar och anmälaren får ett meddelande om detta. 
    Nejdå, så funkar det normalt sett ja, men på FL granskas nog inte alla anmälningar av levande personer utan de går igenom oavsett. Vilket är något vissa personer vet mycket väl och missbrukar. Samma personer som själva startar tjafs och beter sig som idioter i trådar är sen väldigt snabba med att anmäla alla svar de får eller inlägg de inte gillar enlig sina egna subjektiva kriterier.
  • Anonym (sådär)
    Anonym (Draktränare) skrev 2022-07-01 15:36:41 följande:
    Japp precis! Nu inser vi vem som ansvarar för anmälningarna. Jag blev mest häpen inför min post där jag skrev empatiskt om KD's utmaningar och med synpunkter på killens off topic inlägg raderades... Den borde väl ha uppskattats av personen ifråga? Att bli lyssnad till om så off subject?
    Om det är den personen jag tror det är så är jag inte det minsta förvånad: Personen gör så i var och varannan tråd när svaren inte faller personen i smaken. Alltid samma mönster.

1) Personen har inte någon egen åsikt i sakfrågan utan nöjer sig med att gnälla på andras åsikter

2) Personen drar gärna ner diskussionen till sandlådenivå genom personangrepp så fort hens inlägg bemöts

3) Personen anmäler alla inlägg hen inte gillar.

Jag tror att det helt enkelt är en väldigt störd individ som lärt sig missbruka anmäla knappen och helt enkelt har som agenda att sabotera alla trådar som inte faller personen i smaken. 
Svar på tråden Är hon för ung?