• Wed 22 Jun 2022 10:43
    2298 visningar
    0 svar
    0
    2298

    Hur kunna släppa loss mer med min älskade sambo?

    Hej!

    När jag är själv och lyssnar på musik så både dansar och sjunger jag och lattjar runt hemma (mycket oseriöst), men när min älskade sambo är med så får jag som en liten spärr där jag inte gör det lika mycket/om ens någonsin. Det här stör mig enormt då jag vill kunna släppa loss helt inför min partner. Om då hen börjar dansa eller sådär, så kan som inte jag göra det, så jag står som mest bara där. Det är som själva grejen att vara rytmisk till musik inför min partner (eller någon annan också) som är jobbig. 

    Om man jämför med mitt förhållande när jag var tonåring så var det helt tvärtom, där hade vi absout inga spärrar gentemot varandra, på gott och ont. Kanske det var för att jag inte var lika förälskad i den personen och på så sätt inte lika rädd att göra bort mig? Spekulerar lite. 

    Eller är det här en del av att bli vuxen? Efter att mitt förra förhållande som jag kunde göra sånt i bröt upp så kanske jag fick svårt att hitta mig själv? Eller är det så att jag bara vuxit som person och blivit annorlunda?

    Jag är enormt tacksam för era svar och spekulationer då jag spenderar mycket tid åt att fundera över det här. 

Svar på tråden Hur kunna släppa loss mer med min älskade sambo?