• Anonym (Badboy)

    Tänder på kvinnor som äldre mig

    Hej jag är 30år gammal gift sedan 6 år min fru yngre mig 4 år vi har bra sexliv men jag tänder mycket på kvinnor mellan 35 och 48 år , jag vet inte om det är konstigt känsla 
    men så är det 
    jag accepterar alla åsikter 
    ni är välkommna Cool

  • Svar på tråden Tänder på kvinnor som äldre mig
  • Anonym (Kaffedraken)

    Kvinnor är förtjusta i att yngre män tänder på dom.
    Dom blir alldeles till sig.
    Deras väninnor säger You Go Girl och liknande. Klart hon ska ta för sig!

    När män blir alldeles till sig av yngre tjejer, då säger kvinnor istället Usch.
    Då finns det ingen ände på alla fel som männen gör, och dom är SÅ patetiska.
    Varför kan dom inte hitta kvinnor i sin egen ålder istället?

  • Anonym (Öh)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2022-06-23 13:33:08 följande:

    Kvinnor är förtjusta i att yngre män tänder på dom.
    Dom blir alldeles till sig.
    Deras väninnor säger You Go Girl och liknande. Klart hon ska ta för sig!

    När män blir alldeles till sig av yngre tjejer, då säger kvinnor istället Usch.
    Då finns det ingen ände på alla fel som männen gör, och dom är SÅ patetiska.
    Varför kan dom inte hitta kvinnor i sin egen ålder istället?


    Kvinnor säger till kvinnor. Vad säger männen till männen då?
    Varför ska kvinnor ropa 'you go man' till dig på något som verkar vara en långsökt fantasi? Har du inte redan diskuterat detta i det oändliga här inne...
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Öh) skrev 2022-06-23 13:46:17 följande:
    Kvinnor säger till kvinnor. Vad säger männen till männen då?
    Varför ska kvinnor ropa 'you go man' till dig på något som verkar vara en långsökt fantasi? Har du inte redan diskuterat detta i det oändliga här inne...
    Män förstår varför män tänder på unga tjejer, och skulle också ta chansen om en ung tjej ville. Män förstår också varför kvinnor vill ha yngre killar, och dömer inte kvinnor så som kvinnor dömer män.
  • Anonym (Friskis)
    Anonym (Öh) skrev 2022-06-23 11:12:53 följande:

    nej, även om du ljuger så skulle jag nog inte gå igång på dig, då jag tänder på män som kan kommunicera grammatiskt rätt.


    Intressant att du har grammatiska krav när du själv skriver riktigt illa.
  • Anonym (Tihi)

    Man blir ju lite nyfiken på er män som gör vad som helst för att få knulla. Klarar ni av att jobba, umgås med vänner och träna?
    Eller sitter ni hemma hela dagarna och drar i snabeln samtidigt som ni missbrukar porr och skriver hjärndöda inlägg på Familjeliv?
    Måste vara jobbigt att tänka med kuken 24/7.

  • Anonym (Ljugpelle)
    Anonym (Tihi) skrev 2022-06-23 15:05:15 följande:

    Man blir ju lite nyfiken på er män som gör vad som helst för att få knulla. Klarar ni av att jobba, umgås med vänner och träna?
    Eller sitter ni hemma hela dagarna och drar i snabeln samtidigt som ni missbrukar porr och skriver hjärndöda inlägg på Familjeliv?
    Måste vara jobbigt att tänka med kuken 24/7.


    Jag förstår att du längtar nu.
  • Anonym (Kan bemöda mig att svara)
    Anonym (Tihi) skrev 2022-06-23 15:05:15 följande:

    Man blir ju lite nyfiken på er män som gör vad som helst för att få knulla. Klarar ni av att jobba, umgås med vänner och träna?
    Eller sitter ni hemma hela dagarna och drar i snabeln samtidigt som ni missbrukar porr och skriver hjärndöda inlägg på Familjeliv?
    Måste vara jobbigt att tänka med kuken 24/7.


    :D Umgås med vänner, jobba och träna är närmast essentiellt för en man som tänker mycket på sex. Eftersom utan dessa grejer minskar knullmöjligheterna rejält. Porrmissbruket hålls på en nivå där det missbrukas för fullt men utan att inkräkta på knullmöjligheterna. Så dras i snabeln till porr görs frenetiskt vid sjukdom/loc?down men måste stå tillbaks för jakten på riktig sex, en slags balansgång där porren fyller luckorna istället för ta all tid.
  • Hotelliggaren
    Anonym (Kan bemöda mig att svara) skrev 2022-06-23 15:28:10 följande:
    :D Umgås med vänner, jobba och träna är närmast essentiellt för en man som tänker mycket på sex. Eftersom utan dessa grejer minskar knullmöjligheterna rejält. Porrmissbruket hålls på en nivå där det missbrukas för fullt men utan att inkräkta på knullmöjligheterna. Så dras i snabeln till porr görs frenetiskt vid sjukdom/loc?down men måste stå tillbaks för jakten på riktig sex, en slags balansgång där porren fyller luckorna istället för ta all tid.
    Så talat en doer!Skrattande
  • Miss Sunny
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2022-06-23 13:58:23 följande:
    Män förstår varför män tänder på unga tjejer, och skulle också ta chansen om en ung tjej ville. Män förstår också varför kvinnor vill ha yngre killar, och dömer inte kvinnor så som kvinnor dömer män.
    Låt nu folk få tända på det dom tänder på, kvinnor som män. Dock så länge båda är vuxna
  • Anonym (Kaffedraken)
    Miss Sunny skrev 2022-06-23 18:54:20 följande:
    Låt nu folk få tända på det dom tänder på, kvinnor som män. Dock så länge båda är vuxna
    Ja, jag tycker kvinnor borde följa mitt exempel.
    Sköt dig själv, och sluta döma män.
  • Miss Sunny
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2022-06-23 19:06:39 följande:
    Ja, jag tycker kvinnor borde följa mitt exempel.
    Sköt dig själv, och sluta döma män.
    What ????    Nu får du f.. mig ....   Jag har aldri dömd en enda man, nu mixar du mig med nån annan.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Miss Sunny skrev 2022-06-23 19:18:44 följande:
    What ????    Nu får du f.. mig ....   Jag har aldri dömd en enda man, nu mixar du mig med nån annan.
    Jag menar att kvinnor ska göra som mig. Jag dömer varken män eller kvinnor, och talar om för dom vilka dom kan tända på.
  • Anonym (Eh)

    Men varför har du valt en yngre tjej om du tänder på äldre? 

  • Anonym (Badboy)

    Det här känsla borjade de senas 2 år och vi har varit gifta i 6år 

Svar på tråden Tänder på kvinnor som äldre mig