• Anonym (Finis)

    Mamografi

    Vet att mamografi inte är 100 pricent säker men ungefär hur lång tid efter mamografin kan man vara bpgonlunda trtgg i att man inte har en tumör? Kan den bildas bara nån några mån efter ellee syns det oftast?

  • Svar på tråden Mamografi
  • Anonym (Trolleri trollera)

    Först skapar du en tråd om förlossningsdepression, sedan om leukemi och nu den här. Alla med samma anonyma nick. Antingen hittar du på eller är du paranoid och behöver hjälp. Gissar på det förstnämnda

  • Anonym (Finis)

    Jag har haft förlossningsdepression och har efter det blivit livrädd för att dö. Har utvecklat hälsoångest, inte alls kul o jag gör vad jag kan för att få bukt med den..
    De sista jag behöver är någon som trycker ner mig.......hade en fråga? 

  • Anonym (Finis)
    Anonym (Trolleri trollera) skrev 2022-06-24 00:39:57 följande:

    Först skapar du en tråd om förlossningsdepression, sedan om leukemi och nu den här. Alla med samma anonyma nick. Antingen hittar du på eller är du paranoid och behöver hjälp. Gissar på det förstnämnda


    Paranoid? Jag skaffade barn när jag var 40 o jag har fått många kommentarer från vänner mm som blivit förvånade när vi skaffade barn så sent. Vet inte om det kan vara för att vi redan har en 16 åring men jag har tagit illa upp när någon sagt så. Jag har blivit osäker o jag har blivit ledsen över när människor sagt så. Vill vara bästa mamman för mitt barn o för mig har kommentarerna satt sig lite fel. Så paraniod kan jag inte kalla det. Jag har fått höra kommentarer som satt sig precis som när man var liten o fick höra saker som man givetvis inte vill höra igen o som man kansld utvecklar en rädsla för att få höra igen för det gör ont.
Svar på tråden Mamografi