• Anonym (vad ska man behöva stå ut med)

    Slarvar min kille med sin historik med flit eller är han korkad?

    Jag och min kille delar dator och när jag har varit och "surfat" på datorn brukar jag rensa min sökhistorik och webbhistorik. Det behöver inte bara vara om jag googlat nåt jag inte vill att han ska se utan kan ju vara både det ena och det andra som jag vill ha för mig själv. Kanske har klickat hem nån kräm eller nåt, inte vet jag, jag rensar i alla fall historiken (kanske folk tycker är hysteriskt till att börja med?). Det gör inte min kille, eller han verkar göra det sporadiskt i så fall. 

    Han sitter ofta uppe på nätterna vid datorn och jag blir galen för jag vet att han sitter och porrsurfar. Hur vet jag det? Jo för han rensar nästan aldrig sin historik. Det har hänt att han rensat, så jag vet att han vet hur man gör. Men det här är nästan så sjukt och cyniskt att jag tror att han lämnar kvar porrhistoriken med flit. Tror ni det är en galen teori av mig?

    Han kollar på väldigt sjuk porr enligt mig. Inte sällan typ gamla tanter med jättehängiga bröst som blir påsatta av yngre killar. Varför rensar han inte historiken? Vad tror ni? Är han dum/korkad/glömmer eller vill han pika mig på något vis? Vill han skrämma bort mig? Är det hans sätt att få mig att vilja dumpa honom? 

    Känner ni igen beteendet? Vad tror ni?

  • Svar på tråden Slarvar min kille med sin historik med flit eller är han korkad?
  • Anonym (MR klister)

    Vad jag tror? 
    Jo att du har en skev syn på människors sexualitet, att du har en skev syn på hyr folk funkar. 
    Varför skulle han rensa sin historik? 

  • Elis73

    Omöjligt att svara på när man inte känner honom Men har några olika alternativ. 

    1. Extremt frisinnig och tycker inte att hans surfande är konstigt eller udda. 
    2. Lever en föreställning om att du aaaaldrig skulle kolla historiken.
    3. Extremt korkad (eller glömt hur man gör, vilket också är korkat).
    4. Vill bjuda in dig till hans fantasier. 
    5. Skiter i vad du tycker, känner och ifall du gör slut. 

    Vet inte vilket alternativ som känns bäst - eller minst dåligt. Tvåan kanske.

  • Anonym (K)

    Ja det är en totalt galen teori..... Varför skulle han vilja att du vet att han porrsurfar?? Det vore ju totalt sjukt om det vore så. Låter mest som att han är lika bekväm av sig som många andra personer. Och, de flesta rensar inte sin historik så ja, du är nog lite hysterisk där. Jag garanterar att de gånger han gör det är det nåt du absolut inte vill veta att han har gjort!

    Sen tycker jag att du kan hålla dina åsikter om HANS personliga sexuella preferenser för dig själv, det har du inte med att göra och om du inte kan låta bli att döma din egen pojkvän så borde ni inte vara tillsammans, då förtjänar han bättre.

  • Anonym (Kvinna32)

    Det syns väl inte om ni har varsin användare? Varför använder ni samma användarkonto?

  • Anonym (vad ska man behöva stå ut med)
    Elis73 skrev 2022-06-29 09:39:52 följande:

    Omöjligt att svara på när man inte känner honom Men har några olika alternativ. 

    1. Extremt frisinnig och tycker inte att hans surfande är konstigt eller udda. 
    2. Lever en föreställning om att du aaaaldrig skulle kolla historiken.
    3. Extremt korkad (eller glömt hur man gör, vilket också är korkat).
    4. Vill bjuda in dig till hans fantasier. 
    5. Skiter i vad du tycker, känner och ifall du gör slut. 

    Vet inte vilket alternativ som känns bäst - eller minst dåligt. Tvåan kanske.


    det känns som att femman är mest rimlig. tror inte på fyran för då hade han kanske medvetet lämnat uppe typ trekants-porr eller analporr eller nåt. men gamla kärringar är väl lite mer "pinsamt"? konstigt att inte rensa bort det tycker jag!
  • Anonym (vad ska man behöva stå ut med)
    Anonym (K) skrev 2022-06-29 09:42:55 följande:

    Ja det är en totalt galen teori..... Varför skulle han vilja att du vet att han porrsurfar?? Det vore ju totalt sjukt om det vore så. Låter mest som att han är lika bekväm av sig som många andra personer. Och, de flesta rensar inte sin historik så ja, du är nog lite hysterisk där. Jag garanterar att de gånger han gör det är det nåt du absolut inte vill veta att han har gjort!

    Sen tycker jag att du kan hålla dina åsikter om HANS personliga sexuella preferenser för dig själv, det har du inte med att göra och om du inte kan låta bli att döma din egen pojkvän så borde ni inte vara tillsammans, då förtjänar han bättre.


    lol
  • Anonym (vad ska man behöva stå ut med)

    menar ni alltså att ni på allvar inte tycker det är "kutym" att rensa sin porrhistorik? jag tycker det är typ som att inte lämna massa bajsränder i toan, man gör liksom rent efter sig. men ni kanske är såna freaks som tycker det är okej med bajsränder också Baby

  • Anonym (K)
    Anonym (vad ska man behöva stå ut med) skrev 2022-06-29 09:51:15 följande:
    lol
    Skratta på du. Det är du som har en sunkig personlighet du behöver jobba på, inte vi andra.
  • Anonym (vad ska man behöva stå ut med)
    Anonym (K) skrev 2022-06-29 09:52:53 följande:
    Skratta på du. Det är du som har en sunkig personlighet du behöver jobba på, inte vi andra.
    OK!!!! Glad
  • Anonym (K)
    Anonym (vad ska man behöva stå ut med) skrev 2022-06-29 09:52:38 följande:

    menar ni alltså att ni på allvar inte tycker det är "kutym" att rensa sin porrhistorik? jag tycker det är typ som att inte lämna massa bajsränder i toan, man gör liksom rent efter sig. men ni kanske är såna freaks som tycker det är okej med bajsränder också Baby


    Nej det är inte kutym för du ska inte gå där och snoka. Du har inte med hans historik att göra. Herregud vad du är barnslig! Jag inser just varför han tittar på den typen av porr som han gör.

    Han kommer att dumpa dig om du fortsätter som du gör, eller så kan du hellre göra er båda en tjänst och förekomma honom.
Svar på tråden Slarvar min kille med sin historik med flit eller är han korkad?