Lama21 skrev 2023-03-15 20:29:56 följande:
Mår bra, lite illamående ibland men för det mesta känner jag inget illamående alls.
Haha ja det gick hyfsat bra iallafall. Smusslade med lite alkoholfria öl, lite misstänksamt bara när vi var ute och åt en av kvällarna och sambon stod vid baren och hällde över innehållet i ett glas när alla andra fick flaskor till bordet. Skulle inte bli förvånad om dom är lite misstänksamma...
Förstår att det måste känna som evigheter sen, skönt att det äntligen blir av imorgon! Hoppas verkligen inte det har blivit något fel då inte fått sms som du brukar. Lycka till imorgon!
Vad skönt, hoppas att det fortsätter så!
En jobbarkompis berättade häromdagen att hon är gravid i v17 och att hon fortfarande spyr varenda dag..
Haha smidigt! ofta känns det som man själv tänker mer på de än vad andra kanske gör, hoppas i alla fall att det är då.
lite blandade känslor idag, dom hade behövt tina tre ägg, två hade inte klarat sig. så läser man "9/10 klarar upptiningen". Så nu har vi ett kvar i frysen vilket gör mig väldigt orolig att om vi behöver använda de, att det inte skulle klara upptiningen, vilket då skulle betyda att 75% av dom vart "dåliga".
Läkaren den här gången frågade också hur måna koniseringar jag gjort, vilket gjorde mig konfundersam. Jag har gjort en, men den var typ obetydlig då det bara handlade om att bränna bort ytliga blodkärl, inte att ta bort förändringar. Men han sa att min tapp är något förkortad vilket innebär att de aldrig kan sätta in två embryon. Aja