IVF efter sommaren 2022
Heja!! Äntligen får du komma igång! Förstår att du är nervös men det kommer säkert gå fint ska du se Båda sprutorna samtidigt tog jag också, bytte bara sida precis som strelitzia.
Då är vi typ på exakt samma plats nu, jag väntar också på information som ska skickas men ska också äta letrozol in för återinföring. Jag har också bestämt mig för att äta letrozol vid min mens nu för att inte råka får en 40+ cykel, alla mina letrozolcyklar har legat på 28-30 dagar.
Jag har totalt vart hemma 2 veckor, hade extra många timmar över helgen som var men fick en sjukskrivning och jobbar först torsdag, mjukstartar med två dagar.
Har knappt vart utanför dörren, när jag inte trodde de kunde bli värre kom ett dödsbesked. Himla kanonstart. Men nu, nu bör de fan inte kunna bli värre, peppar peppar!
Jag håller verkligen med, nästan större chans att vinna å lotto eftersom det inte begränsas till en gång per månad.. skämt å sido..
Förstår din besvikelse, och drygt med olika besked såklart!
Låter klokt, brukar också råka ut för 40+ cyklar, ibland tom 50 eller 60.... Är rädd att det kommer att vara en lång cykel nu tyvärr, har inga pms-symptom vilket jag alltid får, men också svårt att veta hur kroppen beter sig eftersom jag nu fick ett tidigt missfall.
Vilken otrolig tuff start på året för dig! Hoppas det kommer gå bra för dig att jobba på torsdag. För mig är det nästan lite skönt att jobba nu, lättare att tänka på annat.
Som jag förstod det fick jag menopur pga att jag hade så många äggblåsor och det skulle vara "mildare". Fick också ta nässpray istället för ovitrelle. Sen förstod jag det som att det går att finjustera menopur eftersom man fyller sprutorna själv, medan gonal F är förfyllda sprutor.
Jag tog min sista antibiotika idag, har haft märklig illande i magen i några dagar, det kommer lika fort som det går över, jag ska inte på någon efterkontroll så jag hoppas att ilningarna bara är bieffekt av antibiotikan.
Jag håller med om att det kan vara skönt att jobba, har alltid gjort de i andra jobbiga perioder men det är mycket barn på mitt jobb på helger, speciellt nu på jullovet så jag ville bespara mig de. Jag hoppas att tiden börjar gå fortare när jag väl börjar.
Ahaa jag visste inte att gonal f var för fyllda. Det låter väldigt logiskt nu när du förklarar, tack. Det var tal om att jag också skulle fått nässpray för de var oroliga för överstimulering men fick tillslut ovitrelle ändå, och överstimulering hehe..