MeIMyself skrev 2023-01-22 12:29:24 följande:
Jag sa på första VUL att vi hade möte med banken, sen fick jag en ny tid två dagar efter då sa jag att jag skulle till läkaren.
Nu på måndag sa jag att jag måste köra hem tidigare för att min man behöver bilen ?
haha ja dom är nog inte helt dumma, men samtidigt måste dom förstå om man inte vill berätta? det är redan jobbigt. Jag ska sjuka mig på äggplocksdagen tänkte jag om det är en vardag. Jag har ju kontorstider och kan jobba hemma men just nu är min chef känslig med att man arbetar hemma.. om jag får fler VUL innan tänkte jag säga att jag vill arbeta hemma.
jag vill inget annat att läkaren ser skillnad imorgon, min planerade ägglossning enligt appen skulle vara idag och det brukar stämma så vi får se. Vill inte att vi avbryter :(
men vi lär se imorgon.
Vet du när ni får börja igen?
Ja, oavsett vad man säger så kommer de spekuleras, känns inte som man kommer undan.
Vad synd att chefen är känslig med att du får jobba hemma annars hade det vart ett perfekt sätt att komma undan!
Jag hoppas att jag hade ägglossning förra måndagen, jag hade en mycket märklig och hyffsat smärtsam värk i ena sidan av magen, jag läste att vissa fått ägglossningssmärta efter missfall/graviditet. Men men min tur lär jag säkert få vänta 6 veckor innan mens... Men jag tycker också att jag har lite märkliga ilningar till och från, och är orolig att jag fortfarande har infektion eller nåt, tänkte kolla om jag ka boka in en uppföljning. Hur som helst så lär vi inte få göra nytt försök förens tidigast i slutet av februari..
Håller tummarna för dig idag!!