Påverka barnen
Finns ju ingen förälder som pratar med barnet, tvärtom. Menar du att det bara ska slätas över? Jag lämnade inte till socialen, jag polisanmälde. Jag skulle vilja polisanmäla den andra föräldern men det gick inte. Denna gång.
Det går inte med PUK heller. Det finns fingeravtryck-inlogg som inaktiverats. Jag vet inte varför och inte mobilföretaget heller.
Hon lånade mobilen för att hon låg hemma sjuk och trasig mobil. Fanns inte i min värld att hon skulle göra något sådant här. Jag har talat med soc då de ringde men ville veta om någon här hade erfarenhet av deras insatser.
Med en iPhone kan du testa att logga in på www.icloud.com/find och den vägen tömma telefonen och sen ominstallera med säkerhetskopia. Låt den bara vara inkopplad i ett strömuttag samt uppkopplad mot wifi i ett par timmar innan så den säkerhetskopierar sig (om du har den funktionen).
Har du en Samsung kan du läsa här hur du gör:
www.samsung.com/se/support/mobile-devices/hur-hittar-du-din-samsung-galaxy-enhet/
Handlar det om att dottern stulit pengar från dig så kan du ju se eventuella överföringar på din banksida med inloggning med dosa.