• Anonym (Zink)
    Mon 1 Aug 2022 12:39
    35707 visningar
    40 svar
    40
    35707

    Dålig i magen? Ställ alla dina frågor om maghälsa till Krys läkare Weine Meguedad

    Hej!
    Jag har under många år haft märkbara problem med magen och regelbundet försökt lista ut vad det är.
    Har diverse allergier, så det har alltid legat nära till hands att tro, så är fallet även med magen. Så haft olika perioder där jag försökt utesluta saker.
    Så var det även i höstas, då jag under några månader undvek animaliskt protein.
    Sedan när jag städade lite i medicinskåpet fick jag syn på en burk med zinktabletter jag köpt ett halvår tidigare men aldrig börjat använda.
    En enda sådan tablett och mina problem var i princip borta. Jag blev superpigg.
    Så min fråga är nu, kan en sådan daglig dos av en tablett verkligen göra en så stor skillnad? Och om det inte är normalt, ska man leta efter något annat problem som på något sätt relaterar till det där. 

    (I samband med att jag började äta dessa tillskottet, så fick jag också inflammation i prostatan, som undersöktes i omgångar. Så jag verkar känslig för Zink)

Svar på tråden Dålig i magen? Ställ alla dina frågor om maghälsa till Krys läkare Weine Meguedad