• Anonym­539
    Mon 1 Aug 2022 14:43
    8476 visningar
    25 svar
    +1
    25
    8476

    Min man tänder på mig när jag har på mig träningskläder!

    Min man älskar när jag har på mig träningsklädeer, typ tights eller cykelbyxor men även sporttoppar. Han gillar när det sitter tight runt rumpa och lår. Det har gått så långt att han flera gånger i veckan frågar om jag kan sätta på mig det och jag tackar inte nej. Men jag undrar bara, har ni kvinnor där ute män som också tänder på detta och vad gör ni åt det?

  • Svar på tråden Min man tänder på mig när jag har på mig träningskläder!
  • Anonym (Hihi)
    Mon 1 Aug 2022 14:47
    #1
    +1

    Min karl brukar inte be mig byta kläder men det är tydligt att han gillar när jag ser sportig ut och särskilt om vi är ute och vandrar och jag har på mig tights. Men jag är likadan, kommer han i sin flanellskjorta och luktar lite skog är det jag som har svårt att hålla mig borta. 

  • Anonym (What'­s in it for me?)
    Mon 1 Aug 2022 14:49
    #2
    +1

    Naturligtvis. Män tänder på det mesta. Jag tar bara på mig det om det gynnar mig, om jag får ut något jag vill ha av att bära det. För vems skull och varför? Förtjänar han det, har han varit duktig och lydig och vad vill jag själv få som jag garanterat får om jag visar min rumpa och är det värt det, är frågor som jag frågar mig först.

  • Anonym (Ludvi­g)
    Mon 1 Aug 2022 16:10
    #3
    +1

    Då kanske ni kvinnor kan förstå varför ni får blickar på er på gymmet eller ute i spåret...  Skulle tro att dom flesta män gillar att kolla in en kvinnorumpa i tights.Glad

  • Anonym (Posit­ivt)
    Mon 1 Aug 2022 16:27
    #4

    Jag hann inte byta om en gång när jag skulle träffa min kk. Han blev galen när jag dök upp i mina träningskläder så jag kommer "inte hinna" byta om fler gånger Cool
    Speciellt rumpan och det glatta tyget gillade han. 

  • Anonym (Man)
    Mon 1 Aug 2022 16:40
    #5
    +1
    Anonym539 skrev 2022-08-01 14:43:34 följande:
    Min man tänder på mig när jag har på mig träningskläder!

    Min man älskar när jag har på mig träningsklädeer, typ tights eller cykelbyxor men även sporttoppar. Han gillar när det sitter tight runt rumpa och lår. Det har gått så långt att han flera gånger i veckan frågar om jag kan sätta på mig det och jag tackar inte nej. Men jag undrar bara, har ni kvinnor där ute män som också tänder på detta och vad gör ni åt det?


    Hej.
    Jag är man men väljer ändå att svara i din tråd vänd till andra kvinnor men jag tror kanske att jag kan bidra till tråden trots allt. Hoppas du tycker det är okej.

    Jag personligen tycker det är MYCKET tändande att titta på er som väljer att ha figurnära tighta träningskläder. Och jag vet att detta är en rätt vanlig turn-on hos många. Särskilt toppar och tights eller cykelbyxor som med den åtsittande passformen snarast accentuerar det attraktiva kvinnliga formerna när det täcker just rumpa och byst samt framhäver bar midja och är i mina och många andras ögon fantastiskt läckert.

    Dels  handlar det om hur plaggen sitter åt. Dels är det känslan i materialen där lycra/ spandex är väldigt sensuellt att ta i. Materialen görs dessutom ofta i glansig finish som än mer förstärker det sensuella.

    En rumpa i snygga blanka träningstights, i synnerhet i de senaste tightsen som kommit nu med schruncheffekt är hur läckert som helst. 
    Tänk lite så här: träningstights i blanka tunnt stretchiga material är väldigt lika ett par opaque strumpbyxor eller leggings men här bärs de utan kjol... Både i känsla och utseende.

    Bilden här visar iofs en catsuit men likväl ett träningplagg som många seäkerligen tycker är väldigt sexigt. Outfiten  spelar tveklöst tydligt på att förstärka och framhäva det kvinnliga. 
    Även om många av oss inte är tränade och har en kropp som tjejen på bilden, vi gillar att se er i tighta plagg även om ni har mer vardagliga kroppar när ni vågar välja att låta det figurnära passformerna på plaggen få synas.


    Nu förstår du kanske lite vår entusiasm över detta.

    Jag hoppas ni fortsätter att bära dessa plagg på det sätt ni gör. Det är väldigt glädjande din generositet och lyhördhet mot din man att du väljer att bejaka detta. Det verkar ju dessutom vara ett ömsesidigt positivt utbyte.
     
  • Mon 1 Aug 2022 18:04
    #6
    +1

    Jag har en fetish kring just tighta glansiga träningsoutfits.
    Finns många likasinnade.

    Jag njuter också av att bära dessa plagg själv. Den åtsmitande mjuka men samtidigt kroppsnära känslan är väldigt sensuellt tycker jag. 

    Try it and you like itTungan ute

    Skulle vara kul att komma i kontakt med likasinnade men det verkar svårt tyvärr.

    / Sam Ståhl

  • Anonym (Funkt­ion)
    Mon 1 Aug 2022 18:17
    #7

    Ser det dagligen på träning. Inget märkvärdigt med det.

  • Mon 1 Aug 2022 19:24
    #8
    Sam Ståhl skrev 2022-08-01 18:04:37 följande:

    Jag har en fetish kring just tighta glansiga träningsoutfits.
    Finns många likasinnade.

    Jag njuter också av att bära dessa plagg själv. Den åtsmitande mjuka men samtidigt kroppsnära känslan är väldigt sensuellt tycker jag. 

    Try it and you like itTungan ute

    Skulle vara kul att komma i kontakt med likasinnade men det verkar svårt tyvärr.

    / Sam Ståhl


    Oj. Såg nu att jag som man skrivit i en tråd där trådstartaren ville ha svar från kvinnor.
    Ber om ursäkt till trådstartaren för detta.

    / Sam Ståhl 
  • Mon 1 Aug 2022 20:04
    #9
    +1

    Jag är man.

    Jag tycker iof att tjejer som går runt i tights och hoddie på stan eller ute bland folk vardagligdags inte är särskilt attraktiva, det känns lite oanständigt.

    Men, jag gillar ben och lår i sin helhet och ibland går en del kollegor hem i tights efter jobbet, för att det är skönt på hemvägen eller då de ska till gymmet.
    Där och då får man passa på att kika lite, men å andra sidan så spelar plagget i sig inte så stor roll, ett par välsittande jeans skapar ju samma intresse.
    Iaf hos mig.

  • Anonym (Man)
    Tue 2 Aug 2022 20:56
    #10

    Jag har typ en fetish kring just hårt sittande glansiga träningstights och andra träningsoutfits.


    Tycker det är jättesexigtSkrattande
Svar på tråden Min man tänder på mig när jag har på mig träningskläder!