• Anonym (Bildligt talat)

    Tar ni män någonsin selfies?

    Alltså bilder på annat än kuken och njuter av hur ni ser ut på bild och gärna delar med er till andra. Eller skulle ni säga att det är en typiskt tjejig grej?

    Tycker det är ett helt underbart sätt att lära känna hur man själv ser ut och hur man kan leka med olika roller och utmana sig själv.

  • Svar på tråden Tar ni män någonsin selfies?
  • Dr Nail

    Man kan ta bilder på kuken (selfies) från en mängd olika vinklar. Sen väljer man ju  och skickar dom bästa bilderna

  • Anonym (Poänglöst)

    Selfies kan man ju ta som man med, men posta dem är rätt poänglöst. Det blir en sympatilike från någon kvinnlig bekant som max. Är man inte jättesnygg som man (även om man är rätt snygg. Så ingen skillnad om du är en åtta eller etta på tiogradig skala) så vill ingen se det ändå.

    Selfies är ju trots namnet något man vill visa för publik. Efter 3-4 selfies lär de flesta män sig att det finns ingen publik.

  • Anonym (Sällan)

    Händer sådär vart femte år, och då med "handling", typ att jag gör något skoj.

  • Anonym (Bildligt talat)
    Dr Nail skrev 2022-08-01 20:56:03 följande:

    Man kan ta bilder på kuken (selfies) från en mängd olika vinklar. Sen väljer man ju  och skickar dom bästa bilderna


    Ignorerar denna!
  • Nutid
    Anonym (Bildligt talat) skrev 2022-08-01 21:55:30 följande:
    Ignorerar denna!
    Nej det gjorde du inte
  • Anonym
    Anonym (Bildligt talat) skrev 2022-08-01 21:55:30 följande:
    Ignorerar denna!
    Tack för infon, tar den med mig till familjemöte!
  • Anonym (olof)

    Jag tar inte selfies och givetvis heller inte könsbilder. Jag tycker inte att selfies är en tjejig grej, för min fru gör det inte heller. Jag tycker att det är en fånig och ytlig grej.

Svar på tråden Tar ni män någonsin selfies?