• Anonym (Lever­såfort­somdet­går)
    Tue 2 Aug 2022 08:04
    8628 visningar
    2 svar
    2
    8628

    Kondom kom ut på toa

    I fredags natt hade jag sex med en man och vi provade lite olika kondomer. En av den var lite skum eftersom den inte täckte hela kuken. 


    När vi låg med varandra försvann kondomen och vi hittade inte den i sängen men vi var trötta och det var mörkt så vi tog för givet att den var nånstans där.
    Efter det tyckte jag att det kändes som jag fått UVI igen och den kom lite bloibland när jag gick på toa.

    I morse (allså på tisdagen!) när jag gick på toa kom en kondom ut. Fuck!

    Innan jag visste att kondomen var där gick jag till doktorn och fick penicilli.
    Är detta vanligt? har det hänt andra?
    Tror ni att jag kan bli mer sjuk nu?

  • Svar på tråden Kondom kom ut på toa
  • Anonym (Obeha­gligt)
    Tue 2 Aug 2022 08:41
    #1

    Det har hänt mig, fast jag är kille. hade sex med en annan kille kom lovade använda kondom, det gjorde han också men den måste ha åkta av och han fortsatte i alla fall. Senare kom kondomen ut när jag gick på toaletten. Jag är alltid jättenoga med att använda kondom då det finns en mängd olika sjukdomar man kan få, och alla kan inte botas med penicillin, det hjälper inte på virus. Det värsta är ju om man skulle få HIV. Nu var han nyligen testad, men obehagligt ändå. Väntade ett tag och testade mig sedan för att vara helt säker.

  • Anonym (Abc)
    Tue 2 Aug 2022 09:50
    #2

    Kan det vara nåt dessa herrar satt i system? Att inte dra på den ordentligt eller nåt så att den ska lossna För att de vill köra utan kondom?

Svar på tråden Kondom kom ut på toa