• Anonym (Fantastierunderegensex)

    Är ni oroliga för vad er partner fantiserar om?

    Får ni jobbiga känslor som stress, svartsjuka, oro, rädsla funderingar eller liknande inför att ni inte veta vad er partner fantiserar om exempelvis när hen onanerar/runkar eller kanske till och med under tiden ni har sex? 

  • Svar på tråden Är ni oroliga för vad er partner fantiserar om?
  • Anonym (Fantastierunderegensex)
    Anonym (A) skrev 2022-08-03 21:05:16 följande:

    Nej, det är jag inte.


    Men om hans eller hennes fantasier innefattar saker som skulle såra dig om du visste? 
  • Anonym (DIRTYMIND)

    Nej faktiskt inte, för mina är nog så mycket värre;)

  • Anonym (B)
    Anonym (Fantastierunderegensex) skrev 2022-08-03 21:23:24 följande:
    Men om hans eller hennes fantasier innefattar saker som skulle såra dig om du visste? 
    Jag bryr mig inte om vad min man fantiserar om. Det är bara fantasier. Vi har varit tillsammans i många år, och jag har aldrig varit svartsjuk, och han har aldrig gjort något som fått mig  att tvivla eller misstänka något. Vi litar 100% på varandra. Och våra fantasier är just bara fantasier.
  • EnAnonumius
    Anonym (Fantastierunderegensex) skrev 2022-08-03 21:04:18 följande:
    Är ni oroliga för vad er partner fantiserar om?

    Får ni jobbiga känslor som stress, svartsjuka, oro, rädsla funderingar eller liknande inför att ni inte veta vad er partner fantiserar om exempelvis när hen onanerar/runkar eller kanske till och med under tiden ni har sex? 


    Nej..

    Fantasier är just detta, fantasier.. Varför skall man jaga upp sig för sådana?
    Anonym (Fantastierunderegensex) skrev 2022-08-03 21:23:24 följande:
    Men om hans eller hennes fantasier innefattar saker som skulle såra dig om du visste? 
    Det finns ett ordspråk:

    "Ställ aldrig frågor du inte vill ha svar på".
    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Anonym (Malin)

    Nej, det är en egen värld. Jag har min och min är rejält livlig
    Älskar mina fantasier. Tror inte faktiskt min man fantiserar så mycket som jag. Tar nog till porr kanske istället. Bryr mig inte. Vi har det bra ihop. Skulle man däremot tänka på andra el fantisera bort sig under sex då är det nog något fel i relationen. 

  • Postman

    Bryr mig inte ett skit på ren svenska. Hon är fri vi att fantisera när, var och hur hon vill. Kan inte bry mig mindre liksom. Bara ett friskhetstecken kan jag känna.

  • Anonym (Ärlig?)

    Så frigjorda och korrekta alla är här. Men få vill nog höra "din syster" om de frågar.

  • EnAnonumius
    Anonym (Ärlig?) skrev 2022-08-03 22:51:12 följande:

    Så frigjorda och korrekta alla är här. Men få vill nog höra "din syster" om de frågar.


    Vad har det med "frigjordhet" att göra att man inte bryr sig om vad sin partner FANTISERAR om?

    Berätta nu för oss andra så vi förstår.
    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
Svar på tråden Är ni oroliga för vad er partner fantiserar om?