• Anonym (Madde­)
    Sat 6 Aug 2022 20:04
    3730 visningar
    6 svar
    -1
    6
    3730

    Min man leker med mig eller?

    Hej . Skulle vilja ha ha er åsikter om vad det är som händer i den här relationen. 


    Förhållande i fyra år. Gifta med två barn yngsta 7 månader. Mannen åker på semester kommer inte tillbaka. Skickar att han vill skiljas på sms. Och stänger sedan av telefon. Barnen bor med mig under denna tid då han bor hos vänner där jag inte tycker det är lämpligt att barnen vistas. Det vänds naturligtvis emot mig. Jag väljer bort hans stöd i  umgänge och kontrollerar honom. Det är hårda ord över tid och jag upplever en egoism både mot mig och barnen. Sen? Jag går på dejt. Han loggar in på mina sociala medier och ser mina privata konversationer. blir svartsjuk . vi hamnar på en fest gemensamt. Efter det  ökar vår dialog och förståelse för varandra. Jag frågar vad han vil. han säger att han tar känslan dag för dag. Han vill ha mig exklusivt. Men han vet inte om vi ska ha en relation. Han säger att han vill rida på vår nyförälskelse. Känns som att han börjar ghosta mig då han kan lägga ut saker utan att svara mig på sociala medier. Och relation känns väldigt sexuell det är där vi når varandra bäst. Han vill inte heller dela öppet om vad han gör på dagarna. Mycket hymmel om vad han gör. Alltid halva meningar.. Har en känsla utav att han försöker göra mig svartsjuk. Hur fasiken ska jag tolka in denna situation? vill ej ha råd i vad jag ska göra utan mer vad som försiggå? tack på förhand 

  • Svar på tråden Min man leker med mig eller?
  • Sat 6 Aug 2022 20:21
    #1
    +1

    Fattar ingenting. Varför skulle barnen bo nån annanstans än hos dig när han är på semester?

  • Anonym (,,,)
    Sat 6 Aug 2022 20:22
    #2

    Jag tror inte nån kan veta vad som försiggår. Du skriver rätt osammanhängande och så kortfattat, så det blir otydligt. 

  • Sat 6 Aug 2022 20:24
    #3

    Och ni möts på en fest när du trodde han var på semester?
    Då har han kommit tillbaks från semestern alltså?

    Din beskrivning känns högas otydlig, men det låter som om ni borde skiljas.

  • Anonym (K)
    Sat 6 Aug 2022 20:34
    #4

    Ts det enda han vill är att ligga med dig. När han tröttnar kommer han att dumpa dig för gott.

    Hade han inte upptäckt att andra killar var intresserade hade han struntat i dig helt.

    Att logga in på någon annans sociala medier är dessutom ett brott.

    Sammantaget är han riktigt svinig emot dig.

  • Anonym (jury)
    Sat 6 Aug 2022 22:39
    #5
    +2
    Anonym (Madde) skrev 2022-08-06 20:04:28 följande:
    Mannen åker på semester kommer inte tillbaka. Skickar att han vill skiljas på sms. 
    Borde inte relationen ha tagit slut här? Resten av historien är bara total förrvirring där han mycket riktigt leker med dig, och den kommer bara bli ännu mer förrvirrande ju längre du låter den pågå. Han trivs uppenbart bra med denna kaossituation där ni försöker "nå varandra" med sex och svartsjuka, där du måste vara exklusiv mens han strular runt med andra.

    Du måste vara den som gör slut på riktigt. Och vill du verkligen vara tillsammans med en gör slut med en sms?
  • Sun 7 Aug 2022 07:33
    #6

    Byt lösenord! Ingen ska ha tillgång till dina social medier.

Svar på tråden Min man leker med mig eller?