• Anonym (Anna)

    Partner byte

    hur var ert upplevelse jag min kille drömmer om det:)

  • Svar på tråden Partner byte
  • Anonym (Uven)

    Gör slut o bli ilag med nån annan då. Samma sak.
    du älskar ju ändå inte din kille då du vill att han ska vara intim med nån annan

  • Tukt

    Partnerbyte eller partner byte? 
    Bara så man vet. Är din partner ett byte, eller vill du byta partner?

  • Anonym (Språkkunskaper)

    Ett krav från mig är att det går att förstå den jag har kontakt med. Använder de skiljetecken och versaler där det behövs kan vi gå vidare med kontakten. 

  • Anonym (M)

    Har erfarenhet utav att dela min flickvän med andra killar, skriv om det finna frågor eller funderingar ????

  • Anonym (Anna)
    Anonym (M) skrev 2022-08-07 00:47:42 följande:

    Har erfarenhet utav att dela min flickvän med andra killar, skriv om det finna frågor eller funderingar ????


    Berätta om upplevelsen ????
  • Anonym (M)
    Anonym (Anna) skrev 2022-08-09 21:41:23 följande:
    Berätta om upplevelsen ????
    Första gången så skjutsade jag iväg min flickvän till en kille vi haft kontakt med länge på BC för att sedan hämta upp henne på småtimmarna. 

    När jag sitter hemma och spelar lite på datorn får jag några snaps när min tjej har en annans kuk I munnen som sedan eskalerar i små snuttar När hon knullas och stönar utav en annan kille. Jag tror jag runkade 6 gånger under den timmen, det var så otroligt sexigt.

    Sedan hämtar jag henne på småtimmarna och vi pratar om upplevelsen på vägen hem, hon blir straffknullad hemma igen då hon varit stygg. Båda älskade det. 

    Det var en av minst 10 olika tillfällen
Svar på tråden Partner byte