• Anonym (.)
    Tue 9 Aug 2022 12:14
    2110 visningar
    23 svar
    -1
    23
    2110

    Märker här att sex oftast gör ont - Är tio cm ok eller skulle det inte kännas skönt heller?

    Hej,

    är det beroende från kvinna till kvinna, som det avgör om sex gör ont eller inte?
    Jag märker oftast i denna forum att sex verkar vara något smärtsamt. Är det om killen är ovanligt stor eller om det även har betydelse för killens storlek som majoriteten har i Sverige? Nu räknar vi också grovstorleken + längden.

    Kan alltså en för en slak och samtidigt liten penis på kanske 7 cm, kännas ''tråkig'' att se på, d.v.s att ni direkt blir medvetna över att den storleken kommer inte kännas någonting och därav tycka att killen ser konstig ut och/eller oakttraktion  uppstår eller kan det bli tvärtom, att man glädjs åt det, för att det kommer kännas skönt och ingen smärta.

    Tack för svar!

  • Svar på tråden Märker här att sex oftast gör ont - Är tio cm ok eller skulle det inte kännas skönt heller?
  • Tue 9 Aug 2022 12:19
    #1

    Säger såhär, sex ska inte göra ont. Vissa kvinnor kan ha ett problem där som gör att man är allmänt trångare, men förutom det så så länge man får förspel så man hinner bli våt och kuken är normal storlek (eller under) så gör det inte ont. Tror inte det är så vanligt att kuken är för stor.

  • Tue 9 Aug 2022 13:08
    #2

    Tror inte det är särskilt vanligt att samlag gör ont för kvinnor. Förekommer förstås, men svårt då att få till det med slak penis iaf. För att man ska bli våt krävs det förstås att man ska vara tänd. Inga problem då att ta emot en hård/stor penis.

  • Anonym (k)
    Tue 9 Aug 2022 15:02
    #3

    Det finns medfödda problem eller t.ex endo som kan göra penetration svårare men om man är uppvärmd, använder glidmedel och allt annat går rätt till är det inte ett vanligt problem.


    Jag är själv ett specialfall i kategori 1 och hade mer än gärna välkomnat en liten kuk.

  • Tue 9 Aug 2022 17:21
    #4

    Jag är ju helt åt andra hållet då. Känns mannen rätt att mysa med så blir jag väldigt lätt våt. Inga torra slemhinnor trots att jag snart fyller 62. Är väl bara att vara tacksam!

  • Anonym (Fia)
    Tue 9 Aug 2022 17:30
    #5

    I majoriteten av fallen får kvinnor ont för att de försöker ha sex när de inte är kåta. Då spelar det ingen roll hur stor mannen är.


    Sen finns det så klart fall där det gör ont om mannen är för stor och bankar på på livmodertappen men sånt går ju att lösa enkelt med att byta ställning eller ta det lite lugnare.

  • Anonym (Fia)
    Tue 9 Aug 2022 17:31
    #6
    +2

    Sen är kvinnor generellt inte så fixerade vid hur mäns kukar ser ut. Det är ni män son står för den fixeringen.

  • Anonym (Ö)
    Tue 9 Aug 2022 17:45
    #7

    I vissa ställningar kan jag få ont om den kommer för långt in - jag har fött 4 barn och min man är normalstor tror jag (har ingen koll på storlek). Är nog olika huruvida kvinnor kan få ont. Men jag håller med andra i tråden som säger att storlek är nog något män hänger upp sig på, inte vi kvinnor

  • Tue 9 Aug 2022 17:57
    #8

    Det är hur den används, inte hur stor den är som betyder något. Visst är det mannen som hakar upp sig på storlekens betydelse. Men så är det ju för kvinnor med. Vi hakar upp oss på bröstens eller bakens storlek och utformande, tror att det kan betyda mycket för hur män tycker om oss. Numera tänker jag inte mycket så, men i yngre år.

  • Anonym (k)
    Tue 9 Aug 2022 18:06
    #9
    Decemberskytt skrev 2022-08-09 17:21:46 följande:

    Jag är ju helt åt andra hållet då. Känns mannen rätt att mysa med så blir jag väldigt lätt våt. Inga torra slemhinnor trots att jag snart fyller 62. Är väl bara att vara tacksam!


    Tror du verkligen att våthet gör att det inte kan göra ont?


    OK myran

  • Anonym (.) Trådstartaren
    Tue 9 Aug 2022 18:23
    #10
    Anonym (Fia) skrev 2022-08-09 17:31:59 följande:

    Sen är kvinnor generellt inte så fixerade vid hur mäns kukar ser ut. Det är ni män son står för den fixeringen.


    Anonym (Ö) skrev 2022-08-09 17:45:11 följande:

    Istorlek är nog något män hänger upp sig på, inte vi kvinnor



    Men någon känsla eller tanke kanske ni får, om ni ser mannen som är 7 cm i slak eller 12 cm vid stånd?

    Lite ovanligt med sådan storlek. Hur skulle ni reagerat med en sådan storlek?
Svar på tråden Märker här att sex oftast gör ont - Är tio cm ok eller skulle det inte kännas skönt heller?