• Anonym (Emma)

    Han är inte intresserad va?

     


    Jag har träffat en kille nu i sådär 4 månader. Han är väl snäll och omtänksam. Han lagar goda middagar men alltid när jag är hos honom så sover han på soffan så får jag ta sängen. 


    Han kan på morgonen duka upp en frukostbuffé med saker men jag känner inte att han tycker om mig. I början alltså dom tre första gångerna vi sågs och hade sex så ville han tillfredsställa mig. 


    Numera rör inte vid min kropp mer än kramar och hålla handen i vardagssammanhang. 


    Men under sex så rör han aldrig vid mitt underliv. Aldrig min kropp, han vill inte röra mina bröst utan han vill mest få oralsex, aldrig ge längre eller så vill han ha samlag fast då mer in och ut och när han kommit vill han se på film, vara ifred eller sova. Alternativt kan han ta en promenad men lämnar nycklarna till mig så jag får ju stanna hos honom men jag får inte följa med honom ut på promenaden. 


    Han vill aldrig göra något med mig utanför hans hem. På sin höjd kan vi gå tillsammans och köpa take away men då är det på den lokala pizzerian på andra sidan gatan som är typ 150 meter bort. 


    Han säger att han inte vill ha en kärleksrelation och han märker att jag blir ledsen men vill ändå att jag ska stanna kvar och lagar en trerätters middag eller något för att visa sin omtanke.

    När jag inte är med honom så skickar han alltid meddelanden om va han gör och undrar om jag har det bra. Vi ses 4-5 ggr i veckan och har gjort detta i 2,5 månad. 

    Jag trodde att han bara kanske behövde tid. Börjar inse att han antagligen inte är särskilt intresserad? 

  • Svar på tråden Han är inte intresserad va?
  • Anonym (Nej)

    Inte ett dugg intresserad och jag förstår inte att du finner dig i den situationen? Han struntar fullständigt i dig.

  • Anonym (...)

    Men vilket konstigt liv ni har. Om det där inte känns ok för dig så sluta att träffa honom, är mitt råd. 

  • Anonym (Emma)
    Anonym (Nej) skrev 2022-08-13 09:12:01 följande:

    Inte ett dugg intresserad och jag förstår inte att du finner dig i den situationen? Han struntar fullständigt i dig.


    Men han är ju omtänksam. Om jag ska till jobbet så gör han i ordning frukost som jag kan ta med. Han går ut tidigt på morgonen för att köpa färsk bröd som han vet att jag gillar. 


    Han kan gå upp klockan fem för att göra i ordning en rejäl frukostbuffe och jag kan säga typ att min favoriträtt är kycklinggryta med mango och chili. 


    Då har han bara lagat det på morgonen så jag kan ta med det till matlåda på lunchen. 

  • Anonym (Enkelt)

    Asså, hur svårt ska det vara att fatta rak svenska? Han vill inte ha en relation. Tycker han är rätt tydlig mot dig. Så om du frågar om han är intresserad så är svaret självklart nej. Han är intresserad av att ha sex, knappt ens det som det verkar men det är så klart bekvämt att få sina behov tillgodosedda. Sen att han visar uppskattning med god mat osv, ja det kan man väl göra. Han är kanske inte en fullblodsegoist liksom utan även mänsklig någonstans där man kan vara snäll mot den man ligger med.

  • StudierKemi

    Men herrejösses, känslor växer fram SAKTA. Så länge han ger dig mat så har du inte mycket att klaga på, ha ha Lev i nuet i ett långsamt tempo, i nuläget är allting OK mellan er. Det behöver inte vara 110% perfekt för att man ska vilja stanna med någon. Var inte så himla, himla kräsen.

  • Anonym (Nej)

    Haha vilka är det som trycker tummen ner på ens inlägg som är ärliga och raka ? Ts ? Flört

  • Anonym (mumsfillibabba)

    Äta gott och så lite mutta på det låter det som

  • Anonym (Kajsa)

    nedvärdera inte dig själv på det viset, visst han är duktig och snäll med matlagning men han är ju tydligen helt värdelös i sängen! Han vill ha ett kk där han är i centrum, vad ska du med till???

  • Anonym (nuftig)

    Min tanke: Han verkar mest vilja ha någon för bekvämlighet, det är inte dig personligen han är intresserad av.

    Han gör snälla saker för att han inser att det hjälper honom att hålla kvar dig men han orkar inte engagera sig på djupet.

    Fanns nog många sådana parrelationer i historiska tider och arrangerade äktenskap men idag behöver man inte stanna kvar i en sådan. 

    Jag hade letat vidare.

  • gemig

    Tror du är för enkel. (Ursäkta ordet jag valde där..) 
    Men tror han skulle bli mer intresserad om du inte försökte hänga med han under dagarna.. Bli lite mera svårfångad. Inte lika sårad.

  • Anonym (Emma)
    gemig skrev 2022-08-13 16:52:28 följande:

    Tror du är för enkel. (Ursäkta ordet jag valde där..) 
    Men tror han skulle bli mer intresserad om du inte försökte hänga med han under dagarna.. Bli lite mera svårfångad. Inte lika sårad.


    Hur ska jag spela svårfångad då? 
  • gemig
    Anonym (Emma) skrev 2022-08-13 16:55:51 följande:
    Hur ska jag spela svårfångad då? 
    Var inte lika glad i o träffas, säg att du inte kan stanna kvar. Säg att du har annat o göra ibland..

    Folk vill ofta ha det som dom inte kan få lika lätt..

    Så om du säger att du är redo att komma över och umgås så fort som han ringer. Då spelar du inte "spelet" o då ser han på dig mer lite mera som en vän.. 

    Det räcker egentligen med att du umgås lite oftare med andra och inte bara hänger hela dagarna med han.
  • StudierKemi
    Anonym (Emma) skrev 2022-08-13 16:55:51 följande:
    Hur ska jag spela svårfångad då? 
    Var upptagen med ditt eget liv. Investera i dig själv, utveckla dig själv. Du ska vara i centrum i din egen värld och inte han. Killar tycker det är sexigt med tjejer som inte klänger på dem, och istället ägnar sig åt att bli smarta/utvecklas/jobba. De kan bli bortskrämda annars om du är för beroende av dem. Låt honom ta initiativ till många träffar. Var inte alltid först med att ta kontakt. 
  • Anonym (Idaw)

    Han säger att han inte vill ha någon kärleksrelation, då får du lita på det. Som jag förstår det så har ni en kk-relation? Att han är snäll och omtänksam ligger kanske i hans personlighet och han kan ju bry sig om dig utan att han är kär i dig.

  • Anonym (Kajsa)

    Alltså att vilja ses 4-5 ggr i veckan tyder ändå på ett intresse, har svårt och se varför man skulle vilja träffas så mycket och inte vara så intresserad. Men som skriver tidigare sluta vara så lätttillgänglig, gör sig mer svår och för guds skull sluta ge honom oralsex!! Jag undrar varför vill du ligga med nån som bara bryr sig om sig själv i sänghalmen?? Väldigt osexigt, klart man vill ha man som vill ta på en och som är mån om att man har det skönt. Oavsett om man är intresserad eller vad som helst. Jag hade nog blivit rejält avtänd. 

  • TjejenIngenting

    Det låter som om du skulle vilja ha en kärleksrelation med honom. Han vill att er kontakt mer eller mindre ska vara på hans villkor. Det är inte schysst. Ju längre du befinner dig i den här situationen desto sämre självkänsla kommer du att få, vilket kan göra det svårare att sluta ses. Det är ingen idé att hoppas på att han kanske ändrar sig nån gång. Han är nöjd med situationen som den är nu. Det är inte du. Du behöver lämna och gå vidare, verkar som du känner det själv också <3 All lycka till! 

  • Anonym (Lämna honom!)

    Det här kommer att sluta med att du får ditt hjärta krossat. Han kan säkert vara  trevlig på sitt sätt men han manipulerar dig mer eller mindre medvetet. 
    Han får oralsex av dig och betalar för det med mat istället för pengar. Ett sätt för honom att döva sitt samvete för att han utnyttjar dig sexuellt. Du skriver själv att han inte vill tillfredsställa dig.
    Lämna honom. Du är värd bättre!

Svar på tråden Han är inte intresserad va?