• Anonym (Davinsi)

    Omskärning eller inte

    Jag har gått i 50 med trång förhud men nu funderar jag vekligen på att ta bort förhuden. Har testat salvor, töjt och haft mig. Det har blivit bättre med åren men är fortfarande trång vid erektion och får ont ibland vid samlag. Speciellt om jag ska köra bakifrån.

    Anledningen till att jag inte gjort det tidgare är att jag har en väldigt liten penis och har hört att den se ännu mindre ut om man är omskuren.
    Sen har jag också hört att det är svårare att runka utan förhud. och än svårare borde det väl vara om man har en liten penis då man har ett mindre skaft att hålla i?

    Är det någon som har erfarenhet av omskärning av liten penis i vuxen ålder?

  • Svar på tråden Omskärning eller inte
  • Anonym (K)

    Nä men en lagom i ung ålder. jag tänker gör det bara, den är ju för trång o påverkar ditt liv 

  • Anonym (K)

    Dessutom blir inte en kuk kortare, blir mindre hud 

  • Anonym (Omskuren)

    Hej du! 


    Jag omskars för ca 15 år sen i vuxen ålder. Jag tycker absolut inte du ska oro dig. Det jobbiga var att det var ömt någon vecka efter operationen eftersom ollonet inte är vant att skava mot kalsongen. Detta var inte kul men gick över rätt fort. Nu tänker jag aldrig nånsin i vardagen på att jag är omskuren, det känns inte alls. 


    Runka kan man också göra, jag kan iaf. Lite annorlunda, men det har aldrig varit problematiskt. 

    Har blivit lite mindre uthållig sexuellt men inte värre än att det går att leva med.

    Alla som kommer med skräckhistorier är såna som inte själva är omskurna utan ?känner nån? eller ?hört talas om nån?. 


    Lycka till!

Svar på tråden Omskärning eller inte