• Anonym (Russinn)

    Fredagstråd. Vem skulle du helst vilja ligga med?

    En man som heter Russell i förnamn, eller Russell i efternamn.

  • Svar på tråden Fredagstråd. Vem skulle du helst vilja ligga med?
  • Anonym (Nicolay)

    Nicolai Cleve Broch från Beforeigners
    Jake Gyllenhaal eller
    Chad Michael Murray  som han såg ut i One Tree hill

  • Anonym (Nyfiken)

    Ingen man som heter Russell i förnamn.
    Ingen man som heter Russell i efternamn heller.

    En kvinna som heter Russell, oavsett om det är för-, mellan- eller efternamn skulle däremot vara trevligt om ömsesidigt tycke uppstod.

    Tycker ni jag är trångsynt som bara föredrar det ena könet - Jo kanske lite är det så men det känns helt enkelt bäst. I alla fall just nu. 

    Men man ska aldrig säga aldrig - tycker jag att den Russell som jag råkar på (och som visar ömsesidigt intresse för sex) känns attraktiv just där och då kanske jag testar med hen oavsett kön. Inte ska väl jag vara trångsynt heller nu när jag tänker efter. Jag har ju testat olika kön förut...Tungan ute

  • Anonym (Kimchi)

    Om Russel heter Crow i efternamn är det tveklöst ja på den frågan. 

  • Anonym (Förgaysex)

    Jag är kille och vill knulla 18-åriga killar. Även äldre. Längtar så. 

  • Anonym (Russel Russel?)

    Jag föreställer mig en man som heter Russel både i för och efternamn, nu känner jag ingen sådan så jag kan fantisera ihop honom. Russel Russel är 185 lång 90kg muskler blond och har världens finaste blå ögon. Han är bonde men också som hobby tiokamps friidrottare. Sjukt vältränad och snygg. Han bakar bröd varje morgon och lagar traditionell svensk husmanskost som fläskpannkaka, köttbullar med mos och fläskfilé med potatisgratäng. Äpple och blåbärspajer bakar han varje dag med och serverar med vaniljsås.

    Han är typ 50 men ser ut som 30 och potent som han var 18. Men trots sin potens vill han inte ligga hela tiden utan oftast bara mysa i en 69:a med mig överst 2-3 ggr om dagen och komma i varandras munnar.

    Han är jättesnäll "för snäll", bra lyssnare och hundmänniska inte nattmänniska. Jag vill ligga med Russel Russel.

  • Anonym (Russel Russel)
    Anonym (Russel Russel?) skrev 2022-08-24 15:28:06 följande:

    Jag föreställer mig en man som heter Russel både i för och efternamn, nu känner jag ingen sådan så jag kan fantisera ihop honom. Russel Russel är 185 lång 90kg muskler blond och har världens finaste blå ögon. Han är bonde men också som hobby tiokamps friidrottare. Sjukt vältränad och snygg. Han bakar bröd varje morgon och lagar traditionell svensk husmanskost som fläskpannkaka, köttbullar med mos och fläskfilé med potatisgratäng. Äpple och blåbärspajer bakar han varje dag med och serverar med vaniljsås.

    Han är typ 50 men ser ut som 30 och potent som han var 18. Men trots sin potens vill han inte ligga hela tiden utan oftast bara mysa i en 69:a med mig överst 2-3 ggr om dagen och komma i varandras munnar.

    Han är jättesnäll "för snäll", bra lyssnare och hundmänniska inte nattmänniska. Jag vill ligga med Russel Russel.


    Det är ju mig, nästan, som du beskriver. Fast jag sysslar inte med 10-kamp, eller paj.
  • exandthecity
    Anonym (Russel Russel?) skrev 2022-08-24 15:28:06 följande:

    Jag föreställer mig en man som heter Russel både i för och efternamn, nu känner jag ingen sådan så jag kan fantisera ihop honom. Russel Russel är 185 lång 90kg muskler blond och har världens finaste blå ögon. Han är bonde men också som hobby tiokamps friidrottare. Sjukt vältränad och snygg. Han bakar bröd varje morgon och lagar traditionell svensk husmanskost som fläskpannkaka, köttbullar med mos och fläskfilé med potatisgratäng. Äpple och blåbärspajer bakar han varje dag med och serverar med vaniljsås.

    Han är typ 50 men ser ut som 30 och potent som han var 18. Men trots sin potens vill han inte ligga hela tiden utan oftast bara mysa i en 69:a med mig överst 2-3 ggr om dagen och komma i varandras munnar.

    Han är jättesnäll "för snäll", bra lyssnare och hundmänniska inte nattmänniska. Jag vill ligga med Russel Russel.


    Hur ska han hinna med att underhålla den kroppen om hela hans dagar går åt till att ligga underst i 69:a, baka bröd, pajer och matlagning. Åsså en så komplicerad hobby som 10-kamp friidrott.
    Dessutom är det alldeles för mycket carbs. Satsa på nån med mer balanserad makronutrientfördelning. 

  • Anonym (Russel Russel?)
    exandthecity skrev 2022-08-24 16:13:08 följande:

    Hur ska han hinna med att underhålla den kroppen om hela hans dagar går åt till att ligga underst i 69:a, baka bröd, pajer och matlagning. Åsså en så komplicerad hobby som 10-kamp friidrott.
    Dessutom är det alldeles för mycket carbs. Satsa på nån med mer balanserad makronutrientfördelning. 


    Det blir mycket protein med. Jag tänker mig att han är inte en sån som dömer en tjej för att hon tar tre fläskkotletter istället för en. Eller om han gjort kyckling i ugn och vi äter halva var. Eller om jag äter 20 köttbullar istället för typ 5.
  • Anonym (...)
    Anonym (Russel Russel?) skrev 2022-08-24 15:28:06 följande:

    Jag föreställer mig en man som heter Russel både i för och efternamn, nu känner jag ingen sådan så jag kan fantisera ihop honom. Russel Russel är 185 lång 90kg muskler blond och har världens finaste blå ögon. Han är bonde men också som hobby tiokamps friidrottare. Sjukt vältränad och snygg. Han bakar bröd varje morgon och lagar traditionell svensk husmanskost som fläskpannkaka, köttbullar med mos och fläskfilé med potatisgratäng. Äpple och blåbärspajer bakar han varje dag med och serverar med vaniljsås.

    Han är typ 50 men ser ut som 30 och potent som han var 18. Men trots sin potens vill han inte ligga hela tiden utan oftast bara mysa i en 69:a med mig överst 2-3 ggr om dagen och komma i varandras munnar.

    Han är jättesnäll "för snäll", bra lyssnare och hundmänniska inte nattmänniska. Jag vill ligga med Russel Russel.


    haha, underbart! 
Svar på tråden Fredagstråd. Vem skulle du helst vilja ligga med?