• Anonym (Sugen)

    Sex första ggn med ny partner var en katastrof

    Har träffat en man i flera månader och till slut hade vi sex förra veckan. Han hade berättat att han har svårt att behåll erektionen ibland i början av ett förhållande innan han blivit mer trygg och slappnar av.

    efter flera månaders väntande hade vi sex som varade i ungefär två minuter i missionären. sen gick det för honom. Sen var det roliga slut tydligen.  Senare under kvällen ca 4h senare så började vi hångla och då hade vi penetrerande sex i ungefär 5min innan han sa att det kommer inte fungera, att han kände sig klar sedan tidigare. Så vi slutade.

    känner mig så besviken när jag Upprepade ggr har berättat hur pass viktig sex är för mig.

    vi klickar intellektuellt och emotionellt men sexuell haltar det uppenbarligen.

    någon som har erfarenhet av att det HR blivit bättre med tiden?

  • Svar på tråden Sex första ggn med ny partner var en katastrof
  • Anonym (:-()

    Tyvärr inte för mig. Iofs kunde han inte ens bli hård så samlag var uteslutet. För er finns chans eftersom han blev hård så jag  tror det blir bättre för er. Ge inte upp än. 

  • Anonym (Kaffedraken)

    Jag har läst här på FL att kvinnor tycker att det ska funka direkt i sängen med en ny man.

  • Anonym (:-()
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2022-08-21 18:22:09 följande:

    Jag har läst här på FL att kvinnor tycker att det ska funka direkt i sängen med en ny man.


    Det är ot. Håll dig till ts. 
  • Anonym (Teddy)

    Gjorde han ens några försök att du skulle få det skönt också? Om inte, då blir det knappast bättre.

  • Anonym (:-()
    Anonym (Teddy) skrev 2022-08-21 18:31:18 följande:

    Gjorde han ens några försök att du skulle få det skönt också? Om inte, då blir det knappast bättre.


    Ja det där att det inte kommer fungera och han kände sig klar var ju en stor varningsflagga! 
  • Anonym (:-()
    Anonym ( ) skrev 2022-08-21 18:15:50 följande:

    Tyvärr inte för mig. Iofs kunde han inte ens bli hård så samlag var uteslutet. För er finns chans eftersom han blev hård så jag  tror det blir bättre för er. Ge inte upp än. 


    Edit: hans uttalande andra ggn var inte ok. Stor varningsflagg. 
    Sexet var väl ändå för båda och inte bara för han? 
  • Anonym (Sugen)
    Anonym (Teddy) skrev 2022-08-21 18:31:18 följande:

    Gjorde han ens några försök att du skulle få det skönt också? Om inte, då blir det knappast bättre.


    Väldigt lite under hånglet då masserade mig mellan benen med ena handen medans jag runkade honom. 


    jag vill tro att detta var enbart nervositet men vi sov tillsammans och på morgonen försökte jag ligga när honom och kela men han gick upp och fixade frukost istället. 


    vet inte längre vad jag ska tro. Jag är van vid att man är som kaniner första tiden när man börjat ha sex. Jag vet hur jobbigt han tycker redan att det är kring problemet med hans erektion, om jag börjar prata om att jag känner mig otillfredsställd och undrar hur han känner det så är jag orolig för att det ska bli ännu jobbigare för honom. 

  • Anonym (Sugen)
    Anonym ( ) skrev 2022-08-21 18:39:45 följande:
    Edit: hans uttalande andra ggn var inte ok. Stor varningsflagg. 
    Sexet var väl ändå för båda och inte bara för han? 
    Ja jag blev lite paff. Han har inte lika lätt för att prata om sex som jag har och därför vet jag inte riktigt hur jag ska närma mig samtalet utan att skapa mer hype kring ämnet
Svar på tråden Sex första ggn med ny partner var en katastrof