Inlägg från: Jagälskarsommaren |Visa alla inlägg
  • Jagälskarsommaren

Positivt ägglossningstest 3 dagar i rad?

Hejsan alla, 
    Hoppar in här! 
    Jag och sambon är inne på vår tredje försöksmånad, första gången för oss med. 

slutade med p-ring mitten av juni och har försökt aktivt sedan dess, 
    Använder CB digital äl monitor och den visar hög 4:e dag i sträck Och att ingen LH ökning har registrerats. Har också 28 dagar lång cykel. Så svårt att veta om det ens kommer att slå om till maximalt!!! 

• Jagälskarsommaren
    Frökensson skrev 2022-08-30 08:56:10 följande:

Idag har jag otroligt mycket molande i ryggen. Svårt att säga om det är livmodern eller om det är typ njure/rygg. Är dessutom bara 5-6 dagar efter ÄL så kan inte minnas att jag hade ont så tidigt med mina andra barn. Men man minns just inte alla detaljer

Jag har BIM 7/9. 

Testet visar fordrande hög- redan 7:e dagen i sträck. funderar på att strunta i att testa. Undrar om den missade äl, då jag brukar testa på morgonen direkt när jag vaknar. Läste någonstans att det kan skilja sig om man testar senare på dagen. 

Förra månaden kände jag också ont i ryggen, var lite lätt illamående så blev jätteglad. Men det visade sig att jag bara inbillade mig då mensen kom som planerat. 

Hur går det för dig? Testar du fortfarande? 

• Jagälskarsommaren
    TrueResolution skrev 2022-08-30 20:37:13 följande:

Känns som att vi alla ligger på samma dagar efter ÄL och har ungefär samma BIM, spännande. Har ni testat något eller planer? 

Vad roligt! När har du bim? 

jag förrätter göra alla tester monitorn ber mig om så får vi se. har dock inte så många kvar 😄😄😄  den måste ju ha missat LH stegringen eller så har jag inte haft äl alls denna månad. 

Kan nästan inte vänta till nästa vecka!!!! 

• Jagälskarsommaren

Vad roligt! Då har vi samma datum! 

Det är faktiskt första månaden jag använder fertilitesmonitor, så har inte haft koll på äl förut. 

men nu imorse, till mig förvåning, slog om det till Max!! 

Har även fått molvärk nu på em som håller i. 

• Jagälskarsommaren

Hur har det gått för er tjejer? För mig visade monitorn imorse hög, då misstänker jag att jag hade äl någon gång mellan 31/8-1/9. 

Svar på tråden Positivt ägglossningstest 3 dagar i rad?