• Anonym (Maken)

    Vill att hon blir gravid med en annan man

    Jag och  min fru har ett bra och lyckligt liv, vi har ett barn och hon vill ha ett till.

     Sen ett halvår tillbaka har vi ett öppet äktenskap då hennes sexlust är högre än min. Jag är dock monogam. Hon träffar en kille som är 12 år yngre än henne. Hon är 36.

     Nu  har jag fått en idé på hjärnan och det är att jag  vill se henne bli gravid av hennes älskare.

    Borde jag nämna det för henne? Vad tror ni det skulle ske om så blev fallet ?

     

  • Svar på tråden Vill att hon blir gravid med en annan man
  • Anonym (....)

    Detta är Såå konstigt. Hur skulle livet bli tänker du? Tänkte du agera far då åt ett barn som du vet är hennes älskares. Hoppas och tror att det är en trolltråd 

  • Anonym (Maken)

    Frågan är helt genuin. Varför ska folk anta att det är troll bara för att det är annorlunda???

  • Anonym (....)
    Anonym (Maken) skrev 2022-08-30 09:58:41 följande:

    Frågan är helt genuin. Varför ska folk anta att det är troll bara för att det är annorlunda???


    Varför vill du att hon ska ha barn med en annan? Du förstår hur svårt det blir för er att fortsätta med ett normalt familjeliv efter det? 
  • Anonym (Sad)

    Hon har en ung kille som älskare, antar att hon har varma känslor honom.

    Risken är att blir hon med barn med honom vill hon vara med honom för gott, uppstår förmodligen ännu hetare känslor om han ska bli pappa till hennes barn, (du är ute ur bilden, det är hon o han)

    Din eventuella fundering om att dom ska fixa ett barn tillsammans kan innebära att du förlorar henne.

  • Anonym (Godiva)
    Anonym (Maken) skrev 2022-08-30 09:44:57 följande:
    Vill att hon blir gravid med en annan man

    Jag och  min fru har ett bra och lyckligt liv, vi har ett barn och hon vill ha ett till.

     Sen ett halvår tillbaka har vi ett öppet äktenskap då hennes sexlust är högre än min. Jag är dock monogam. Hon träffar en kille som är 12 år yngre än henne. Hon är 36.

     Nu  har jag fått en idé på hjärnan och det är att jag  vill se henne bli gravid av hennes älskare.

    Borde jag nämna det för henne? Vad tror ni det skulle ske om så blev fallet ?

     


    Det här tycker jag verkligen är toppen av destruktiv egoism! Du har alltså inte ens tänkt tanken att om ett barn blir till på det här sättet handlar det slutligen om en MÄNNISKA.


    För min del skulle jag bli FLY FÖRBANNAD om jag fick reda på att jag blev till på det här sätet! På samma sätt som jag aldrig någonsin skulle förlåta mina föräldrar om dom hade skapat mig och på förhand VISSTE att det finns ärftlig sjukdom i familjen som är genetisk överförbar. I klartext: att dom visste att jag skulle bli obotligt sjuk - men dom skaffade mig ändå!

  • Anonym (Ja)
    Anonym (Godiva) skrev 2022-08-30 11:20:29 följande:

    Det här tycker jag verkligen är toppen av destruktiv egoism! Du har alltså inte ens tänkt tanken att om ett barn blir till på det här sättet handlar det slutligen om en MÄNNISKA.


    För min del skulle jag bli FLY FÖRBANNAD om jag fick reda på att jag blev till på det här sätet! På samma sätt som jag aldrig någonsin skulle förlåta mina föräldrar om dom hade skapat mig och på förhand VISSTE att det finns ärftlig sjukdom i familjen som är genetisk överförbar. I klartext: att dom visste att jag skulle bli obotligt sjuk - men dom skaffade mig ändå!


    Jag håller med. Ett litet barn blir till bara för hans sexuella nöjes skull. 
  • Tukt

    Svårt att se denna fantasi som något annat än en del i en cuckold tanke. Alltså förnedring.
    Man bör nog göra en rätt bra analys av sig själv och relationen innan man går vidare med det.

  • Anonym (M)
    Anonym (Maken) skrev 2022-08-30 09:44:57 följande:
    Vill att hon blir gravid med en annan man

    Jag och  min fru har ett bra och lyckligt liv, vi har ett barn och hon vill ha ett till.

     Sen ett halvår tillbaka har vi ett öppet äktenskap då hennes sexlust är högre än min. Jag är dock monogam. Hon träffar en kille som är 12 år yngre än henne. Hon är 36.

     Nu  har jag fått en idé på hjärnan och det är att jag  vill se henne bli gravid av hennes älskare.

    Borde jag nämna det för henne? Vad tror ni det skulle ske om så blev fallet ?

     


    Som andra har påpekat så har du uppenbarligen inte för ett ögonblick tänkt på barnets situation. Otroligt egoistiskt och egotrippat att blanda in ett barn i dina lekar. 
    Du skall absolut inte skaffa barn på detta sätt och borde förmodligen inte ha barn alls, du är inte mogen för det. 
  • SthlmsKillen

    Varför skulle barnet ta skada om det är från en annan man men blir älskad av familjen? Blir ett adopterat barn mindre älskad eller barn från spermadonator? Jag tycker ni är alltför hårda mot TS. 


    Det enda jag kan reagera på är om du kommer klara av livet ut att barber är en annan mans?

  • Anonym (Eh)

    Att ha sexuella fetisher är en sak, att göra barn för att tillfredsställa dina fetisher är en helt annan sak. Det här barnet ska alltså växa upp i någon konstig situation med ett halvsyskon som är erat gemensamma och sedan en ung pappa på kanten som användes som avelshingst. Otroligt märklig situation både för det eventuella barnet och er gemensamma. Hur ska ni förklara att mamma ska ha barn med en annan man? Ni ska berätta om era sexliv? Låtsas att barnet var en olyckshändelse? Berätta att det blev till på det viset för dina fantasiers skull? Säga att du inte ville ha fler barn så mamma fick skaffa med någon annan, samtidigt lever du och bor med barnet som om det vore ditt? Nej, låt för guds skull detta stanna vid en fantasi.

Svar på tråden Vill att hon blir gravid med en annan man