BIM i mitten av september 2022. Symtom på ev graviditet?
hej!
Jag har bim nu på söndag, 4 september. hade en liten rosa blödning mån-tisdags denna veckan. funderar på om det var en klassisk nidblödning ;) det var på ÄL+9.
hej!
Jag har bim nu på söndag, 4 september. hade en liten rosa blödning mån-tisdags denna veckan. funderar på om det var en klassisk nidblödning ;) det var på ÄL+9.
Idag syntes ingenting så det va nog bara spök :(
Jag är väääldigt trött och har tung bröst, grät för jag va trött förut så möjligen lite pmsig
Jag känner mig väldigt trött och mår illa efter jag ätit. Känner ibland som att mensen ska komma men det gör den inte. Jag hoppas att den håller sig borta, haha. Är troligen på äl+6 eller 7 idag.
Jag har varit täppt i näsan några dagar, sådär att man känner att slemhinnan är svullen, idag när jag snöt mig kom det blod oxå, vaknade med huvudvärk men det kan vara att sambon lät mig sova ut idag, jag va helt oväckbar!
Jag har ev ett symptom till, jag är inte så sexuell oftast sedan vår dotter kom för 2 år sedan men idag känner jag bara att min sambo är jordens sexigaste människa och jag vill bara ha honom nu! Hahaha
Jag följer en annan grupp för skoj skull. Den heter bf maj 2023. Där var det en tjej med bim den 11/9 som plussat redan :O
Hoppas ni får positiva! Jag tog i em igen negativt.
jag drömmer fortfarande om 19de maj?
har molvärk och mår fortfarande illa såfort jag är minsta hungrig och är ganska trött.
sen har jag fått mitt vanliga pmsd humör och har fått utbrott på sambon 3 gånger idag och storgråtit en gång och ynkgråtit en gång.
blev mer anfådd när jag gick en kort promenad med.
som sagt jag tror ingenting eftersom jag hade 0 symptom med dottern tom v 10 när jag fick rejäl foglossning bara över en natt. Fick ett jävla humör därikring med.
Asså jag har så otroligt stark molvärk nu ikväll. Överallt läser man att molvärk känns som svag värk men min värk ikväll är jättestark. Fan det påminner om riktig rejäl äl-smärta (vilket jag har när jag har äl, jag har ruskigt ont då i typ en dag). Igår var det samma, men då i högersidan. Idag är det mest i vänstersidan. Och som sagt, det gör ONT. Inte så att jag har tagit smärtstillande, det ska extremt mycket till för det och riktigt där är jag inte. Men blir ju orolig ändå när det känns såhär mycket. Jag gissar på att det är gaser för molvärk ska ju som sagt va svag, eller hur? Bim 10/9 som sagt. // 
Jättegrattis!
Såg en svag svag skugga ikväll efter att ha hållt mig 5h återstår att se om den ökar!
troligen äl+8

Tyckte skuggan va något starkare idag
Jag hoppas det kommer verkligen! Hoppas för er andra med!
tror jag v typ äl+massor när jag plussade med dottern då va min sista mens första dag 26/1 och jag plussade 29/2 så tror jag kan va lite låghormonare, jag testade med äl test med knappt något utslag i två veckor innan jag plussade med så det va minst äl+14 då
Illamåendet fortsätter och humörsvägningar men igår fick kag starkare annorlunda molvärk som kommer och går, den här sitter mer mitt i än åt sidan.
trött som få.

Negativt idag, rätt säker på att det inte är något :(
uach vad tråkigt för dig!
jag laddade ner två gravidappar för att räkna, plussade svagt 3+6 senast är mellan 3+0-3+4 nu om jag hade äl när jag trodde
Om jag hade äl (vilket det verkar som) är jag på äl+11-12 men känner mig inte gravid och inte mensig så jag börjar tro att jag inte hade ägglossning, jag tempade förr och min coverline låg på 36,36 men min temp låg oftast mellan 36,10-36,25 och jag provade ta tempen igår morse då låg den på 36,54 men glömde ta idag.
Jag fick mens idag :(