linneaMuenthong skrev 2022-09-06 09:50:13 följande:
Hoppar in här.
Jag (29 år) har försökt i några månader också och hoppas verkligen på ett + denna månaden (Vi har en son på 6 år också). Jag ska också ha BIM på torsdag. Jag brukar alltid ha symtom som ont i brösten, illamående, trötthet, PMS/irriterad dagarna innan mens. Denna cykeln ingenting, har inte ont i brösten eller är irriterad. Har dock varit extremt gråtmild, dålig i magen. Jag har en väldigt jämn cykel på 27-28 dagar, och får sekret varje månad vid ägglossningstiden.. dock så får jag inte såå stora känningar vid ägglossning. Min teori är att jag har lite lägre progesteron. För ca 3 nätter sedan vaknade jag under natten med en konstig smärta i buken, lite som molvärk. Jag har sedan igår fått rosa/ljusbruna flytningar men endast ibland och när jag torkar mig. Jag har fått spottings tidigare men inte varje cykel. Hoppas inte det är mensen på G i alla fall....
Håller verkligen tummarna för er att ni får ett pluss!! Känns som vi alla har ägglossning omkring samma tid. Dock så måste man ha i åtanke att man behöver inte få ägglossning på det datumet man tror (om man har en jämn cykel). Man avgör ägglossning med tempskifte/sekret samt ev smärtor.
Välkommen! Nej, så är det ju. Själv bara TROR jag att jag hade äl den 25 för jag hade som allra ondast då, men jag vet ju inte med säkerhet.