• Slenderman

    Prostataorgasm

    Hej. Har länge funderat på det här med prostataorgasm. Har en knullmaskin till frun. Och för några dagar sedan var jag hemma själv å tänkte nu ska jag fan pröva den själv. Men enda känslan som kom var att nu snart pissar jag. Drog lite i kuken och kom. Vilsen å har noll koll. Var känslan före början på prostataorgasm?

  • Svar på tråden Prostataorgasm
  • Häegertz

    När du känner att det känns som om du ska pissa ner dig gör du rätt. Då ska du bara slappna av och fortsätta. Du kommer INTE att pissa rakt ut, men det kommer att rinna en del sperma och försats så det blir rätt blött ändå.

  • Slenderman

    Aha. Tack för svar. När det kändes så så räckte det typ att ta i kuken så kom jag. Man kanske ska ge det en till chans då?😅

  • Anonym (Undrande?!)
    Slenderman skrev 2022-09-08 14:08:07 följande:

    Aha. Tack för svar. När det kändes så så räckte det typ att ta i kuken så kom jag. Man kanske ska ge det en till chans då?😅


    Hur länge höll du på? Jag brukar låta min sambo köra med strapondildon, men har aldrig lyckats komma av enbart den behandlingen. Men jag får fantastiska orgasmer om hon samtidigt runkar eller suger. 
  • Anonym (D)

    Jag har jagat den där orgasmen solo jag också.
    Ena gången dildo i duschen, fick nån form av, tänk kvinnans krampande pulserande vid orgasm, fast utan det där sköna, sen till slut när jag trodde det skulle gå kom det bara urin.

    En annan gång, samma då, bara urin.
    Funderar om jag är för långt in, blåsan ska ju ligga innanför/ovanför prostatan.

    Jakten fortsätter Cool

  • Slenderman
    Anonym (D) skrev 2022-09-08 19:11:00 följande:

    Jag har jagat den där orgasmen solo jag också.
    Ena gången dildo i duschen, fick nån form av, tänk kvinnans krampande pulserande vid orgasm, fast utan det där sköna, sen till slut när jag trodde det skulle gå kom det bara urin.

    En annan gång, samma då, bara urin.
    Funderar om jag är för långt in, blåsan ska ju ligga innanför/ovanför prostatan.

    Jakten fortsätter  // Cool


    Ja är väl bara att testa vidare. Samma här 😅
  • Slenderman
    Häegertz skrev 2022-09-08 13:52:14 följande:

    När du känner att det känns som om du ska pissa ner dig gör du rätt. Då ska du bara slappna av och fortsätta. Du kommer INTE att pissa rakt ut, men det kommer att rinna en del sperma och försats så det blir rätt blött ändå.


    Har du mycket erfarenhet av det? Berätta gärna lite mera 😊
  • Slenderman
    Anonym (D) skrev 2022-09-08 19:11:00 följande:

    Jag har jagat den där orgasmen solo jag också.
    Ena gången dildo i duschen, fick nån form av, tänk kvinnans krampande pulserande vid orgasm, fast utan det där sköna, sen till slut när jag trodde det skulle gå kom det bara urin.

    En annan gång, samma då, bara urin.
    Funderar om jag är för långt in, blåsan ska ju ligga innanför/ovanför prostatan.

    Jakten fortsätter  // Cool


    Ja verkar svårt att veta om man är på rätt väg. 😅
Svar på tråden Prostataorgasm