• Anonym (Jag)

    Gjorde han fel?

    Jag vet inte vad jag ska känna. Min partner har länge velat binda mig och igår gick jag med på det... Men ganska snart gjorde han saker som han vet att jag inte vill. Inget som skadat mig fysiskt och det VAR skönt, men det ändrar inte det faktum att han utnyttjade situationen till att göra något han vet att jag inte vill. Han är nöjd med sig själv och känner att han "överbevisat" något... Men det handlade ju inte om att jag inte tycker det är skönt, jag var ändå inte bekväm med det och ville faktiskt inte...

  • Svar på tråden Gjorde han fel?
  • Anonym (Min man)

    Sådär gjorde min man med. Nu vill jag inte ha sex med honom längre och han undrar varför jag inte vill ha det. Helt knäpp alltså 

  • Anonym (,,,)

    Givetvis fel. Du måste vara otroligt tydlig mot honom för annars vill han säkert göra samma sak igen. Nu tror han säker att det är fritt fram. Kanske passar han på att göra fler grejer också, om han tror att det är ok. 

  • Anonym (Vivs)

    För att hårddra det:

    att göra något sexuellt mot ens vilja är våldtäkt. Vi har en samtyckeslag och han bröt mot den.

  • Anonym (Jag)

    Han påstår att han bara hjälpte mig ur en låsning och att det är något "kvinnor vanligtvis gillar".. Jag vet inte alls hur jag känner inför att göra det igen, men även OM jag skulle vilja det så känns det inte bra att han tvingade mig på det sättet.

  • Anonym (?)

    Sade du "sluta", "nej" eller något liknande under själva akten?

  • Anonym (Grrrr)
    Anonym (Jag) skrev 2022-09-09 09:44:24 följande:

    Han påstår att han bara hjälpte mig ur en låsning och att det är något "kvinnor vanligtvis gillar".. Jag vet inte alls hur jag känner inför att göra det igen, men även OM jag skulle vilja det så känns det inte bra att han tvingade mig på det sättet.


    Fråga honom när han blev expert på kvinnors sexualitet! Och självklart gjorde han fel!

    Pardon my french, men kör upp ett baseballträ i häcken på honom och säg att du bara hjälpte honom ur en låsning och att män vanligtvis gillar att få saker uppkörda i häcken!Demon
  • Mr RR
    Anonym (?) skrev 2022-09-09 09:52:03 följande:

    Sade du "sluta", "nej" eller något liknande under själva akten?


    Spelar väl igen roll då hon sa att han visste om att hon inte ville göra dessa saker
Svar på tråden Gjorde han fel?