• Anonym (Trådskapare)

Blev kåt av att hon var otrogen.

Min sambo var otrogen och när detta kom fram blev jag arg och ledsen. Jag ville höra detaljerna för jag trodde att det skulle hjälpa mig att släppa det och inte undra mera.  
    De hade inte haft sex med gjort annat. Jag kände hur jag blev hårdare och hårdare och ville knulla henne hårt. Jag blev kåt av att hon blivit kåt och även han. 
    Jag fortsatte fråga ut henne det kommande dagarna och det slutade med att vi hade mer sex än någonsin månaderna efter hårt och jag var mer dominant än innan. Kanske straff sex? Förstår inte riktigt. 

Någon mer som upplevt samma sak som vill dela med er? 

• Svar på tråden Blev kåt av att hon var otrogen.
  • KimLinnefeldt

En kompis på gymnasiet för en massa år sen berättade att hans tjej gjorde slut, och att han då fick en impuls att knulla henne.

När mitt ex många år senare sa att hon ville skiljas fick jag en impuls att ta henne hårt. Jag satte igång, men blev impotent. Känslomässig härdsmälta.

• Silverjenny
    Man 78 skrev 2022-09-17 12:44:04 följande:
    Var det en engångshändelse eller hade du en älskare? 
    Det var en engångshändelse som jag ångrade enormt efteråt. Otroheten fick mig att inse ännu starkare varför jag älskade min partner. Inte ens sexet gick att jämföra och jag låg bara där och saknade honom.
  • Man 78
    Silverjenny skrev 2022-09-18 15:42:25 följande:
    Det var en engångshändelse som jag ångrade enormt efteråt. Otroheten fick mig att inse ännu starkare varför jag älskade min partner. Inte ens sexet gick att jämföra och jag låg bara där och saknade honom.
    Otroheten ledde till att du insåg att det var din man du älskade trotts allt alltså. Är ni fortfarande ett par?
  • ClumsySmurf
    Tukt skrev 2022-09-15 18:27:27 följande:
    Blev kåt av att hon var otrogen.

Och så finns de de som envist hävdar att sex och psykologi inte hör i hop...

Vissa verkar inbilla sej att psykologi är någon slags socialkonstruvistisk psykoanalys där en psykologisk förklaring är tvärt emot något man föds med , TS kan inte ha varit en av de få som gillar cuckold utan att veta om det eftersom det är verkligheten han tänder på och inte bara en fantasi.  Det är något inlärt, antagligen från porr.
    Och med tanke på att sex och svartsjuka är något mänskligt och biologiskt så har du rätt att det finns de som envist hävdar att sex och psykologi inte hör i hop...och vissa av dem kallar det för psykologi.
  • ClumsySmurf
    Tukt skrev 2022-09-15 20:30:08 följande: #12
    Anonym (Catten) skrev 2022-09-15 18:34:49 följande:
    Ja det är lite märkligt. Det händer mycket i oss som vi inte kan förklara logiskt som den  bitterljuva "tortyren" i det jag beskrev. En del reaktioner vill man kanske inte ens erkänna. 
    Ja, det verkar vara jobbigt det där. Folk vill helst att allt sexuellt bara ska vara "en skön grej", tills de står där och varken vet ut eller in och kanske även sabbat sin relation på köpet.
     utgår du från erfarenhet?
  • Silverjenny
    Man 78 skrev 2022-09-18 15:49:36 följande:
    Otroheten ledde till att du insåg att det var din man du älskade trotts allt alltså. Är ni fortfarande ett par?
    Det visste jag att jag gjorde men vi hade en svacka och var nära att göra slut. Ja vi är gifta nu.
  • Man 78
    Silverjenny skrev 2022-09-19 00:31:21 följande:
    Det visste jag att jag gjorde men vi hade en svacka och var nära att göra slut. Ja vi är gifta nu.
    Det var ju jättebra att allt slutade lyckligt då. 
  • Anonym (Lisa)

Min sambo var otrogen med en annan tjej. Jag blev asförbannad och ledsen. Krävde att han skulle berätta allt. Inte direkt av någon nyfikenhet. Ville bara ha amunition för att bomba honom med vilket svin han var. Ville veta allt om tjejen. Längd, vikt, bröst, fitta osv. 

Till slut krävde jag att få träffa tjejen om han ville ha någon chans att behålla mig. Det gick de motvilligt med på. Det visade sig att hon inte hade en aning om att han var upptagen och de båda ångrade sig. 

Efter en vecka tar hon kontakt med mig och ville prata, be om ursäkt och sånt. Det gick jag med på. Vi träffades utan min sambos vetskap och pratade. På nåt jävla sätt följde jag med henne hem för egentligen bara en fika. Vi pratade om allt. Sex, otrohet, känslor, killar osv. Från ingenstans kysser hon mig och smeker mig och jag gör inget motstånd. Jag rycks istället med och har för första och enda gången tjejsex. INGEN har någonsin gett mig sådana orgasmer som hon. Helt sjukt!! 

Jag är alltså otrogen!! 
    Jag får gå hem med svansen mellan benen och berätta att jag varit otrogen. Jag fick genast kliva ner från min höga häst och kravla i leran. Min sambo tog det ganska ok och vi är fortfarande ihop. Vi ska gifta oss nästa sommar och vi har kommit överens om att 1 - 1 är ett "resultat" vi får leva med och inte ge oss på några fler "bortamatcher". 

Gick bra till slut men det kunde också gått åt helvete. Nu mera vill han gärna höra vad vi gjorde osv. Det gör både mig och honom tokkåta men nu är det mer som en fantasi och inget vi ska göra om.

• Anonym (Paul)
    Anonym (Lisa) skrev 2022-09-19 09:37:29 följande:

Min sambo var otrogen med en annan tjej. Jag blev asförbannad och ledsen. Krävde att han skulle berätta allt. Inte direkt av någon nyfikenhet. Ville bara ha amunition för att bomba honom med vilket svin han var. Ville veta allt om tjejen. Längd, vikt, bröst, fitta osv. 

Till slut krävde jag att få träffa tjejen om han ville ha någon chans att behålla mig. Det gick de motvilligt med på. Det visade sig att hon inte hade en aning om att han var upptagen och de båda ångrade sig. 

Efter en vecka tar hon kontakt med mig och ville prata, be om ursäkt och sånt. Det gick jag med på. Vi träffades utan min sambos vetskap och pratade. På nåt jävla sätt följde jag med henne hem för egentligen bara en fika. Vi pratade om allt. Sex, otrohet, känslor, killar osv. Från ingenstans kysser hon mig och smeker mig och jag gör inget motstånd. Jag rycks istället med och har för första och enda gången tjejsex. INGEN har någonsin gett mig sådana orgasmer som hon. Helt sjukt!! 

Jag är alltså otrogen!! 
    Jag får gå hem med svansen mellan benen och berätta att jag varit otrogen. Jag fick genast kliva ner från min höga häst och kravla i leran. Min sambo tog det ganska ok och vi är fortfarande ihop. Vi ska gifta oss nästa sommar och vi har kommit överens om att 1 - 1 är ett "resultat" vi får leva med och inte ge oss på några fler "bortamatcher". 

Gick bra till slut men det kunde också gått åt helvete. Nu mera vill han gärna höra vad vi gjorde osv. Det gör både mig och honom tokkåta men nu är det mer som en fantasi och inget vi ska göra om.

Mig också, tokkåt.
  • Anonym (sådär)
    Anonym (Paul) skrev 2022-09-17 10:14:34 följande:

Sex is best when it's one on one
    One on one
    Japp, "sex is best when its one on one"... inte... "sex is best when someone else fucks my wife" som TS fall Flört 
Svar på tråden Blev kåt av att hon var otrogen.