• Anonym (Fundersam)

    Köpt en dildo

    Hej! 
    en fråga till som kanske känns dum men måste lätta på mina funderingar. 


    jag har precis från hem en dildo med sugkopp för att kunna krydda till det med frugan, använda det medans vi står tex i duschen och hon har den i sig och suger av mig eller hon använder den på mig. (Blir helt till mig bara och tänk tanken). hur ska man kunna presentera denna nyförvärvade leksak? Eller ska jag ge upp mina drömmar för det känns dumt och ta upp frågan och kasta den? 

  • Svar på tråden Köpt en dildo
  • Anonym (B)

    Berätta att du köpt en överraskning åt er två och sätt en liten rosett runt den.

  • Anonym
    Anonym (B) skrev 2022-09-16 21:53:51 följande:

    Berätta att du köpt en överraskning åt er två och sätt en liten rosett runt den.


    Öh ... Räcker det? Bör han inte visa den för frun?
  • Persthlm

    Ha skönt med den bägge två.  Gör det enkelt . Säg som det är bara. 

  • Anonym
    Persthlm skrev 2022-09-17 00:55:10 följande:

    Ha skönt med den bägge två.  Gör det enkelt . Säg som det är bara. 


    Precis, säg som det är! "Du är utbytt! 149 kr kostade den nya. Tack för visat intresse och du kan låna farsans släp!"
    Håller med.
  • Anonym (Aldrig)
    Anonym (Fundersam) skrev 2022-09-16 21:52:39 följande:
    Köpt en dildo

    Hej! 
    en fråga till som kanske känns dum men måste lätta på mina funderingar. 


    jag har precis från hem en dildo med sugkopp för att kunna krydda till det med frugan, använda det medans vi står tex i duschen och hon har den i sig och suger av mig eller hon använder den på mig. (Blir helt till mig bara och tänk tanken). hur ska man kunna presentera denna nyförvärvade leksak? Eller ska jag ge upp mina drömmar för det känns dumt och ta upp frågan och kasta den? 


    Har du kollat av om din fru vill använda dildo på dig? Jag hade aldrig någonsin gjort det, sjukt avtändande
  • Anonym (Ja!)
    Anonym (Aldrig) skrev 2022-09-17 16:11:04 följande:
    Har du kollat av om din fru vill använda dildo på dig? Jag hade aldrig någonsin gjort det, sjukt avtändande
    Håller med! Om frun inte har antytt att hon skulle vilja ta dig i rumpan är det ett väldigt riskabelt förslag. Nu vet jag sedan tidigare att det här är en oerhört känslig fråga för många på FL, men för mig hade det också varit otroligt avtändade. Hade aldrig kunnat göra det. Usch! 
  • Anonym (B)
    Anonym skrev 2022-09-17 00:39:09 följande:
    Öh ... Räcker det? Bör han inte visa den för frun?
    Vill du också att jag ska beskriva steg för steg att han behöver ta den ur förpackningen, ta fram presentsnöre, beskriva hur man gör en rosett, påpeka att han inte bara bör visa den utan också räcka fram den och hundra andra steg emellan? Normalt fattar man nog sånt själv. Jag utgår från att ts har normal tankeförmåga kring det.
  • Anonym (Hmm)

    Vi har köpt våra leksaker tillsammans.
    Undantag - hon hade redan en löskuk så köpte jag en Gummi-Gudrun, lösfitta alltså.
    Vi har en leksakslåda med lita varje men mest använt är en mångsvansad siliconpiska. Vi använder båda på varandra och båda njuter av den.
    Övriga leksaker är typ i nyskick, hahahaha

Svar på tråden Köpt en dildo