• Anonym (Adhd)

    Min adhd

    Hej jag har grov adhd och jag undrar om det finns nån likasinnad här på forumet som har som jag. Jag tänker ofta på sex och vill ofta ha en affär på sidan av. Har det med spänning och göra eller är det nån här som känner igen sig. Mvh

  • Svar på tråden Min adhd
  • Anonym (Adhd grabb)

    Hej även jag har adhd. Har ett förhållande med i pricip inge sex. 1 gång varanan månad kanske. Känns som jag gör allt rätt och bjuder ut på middagar och försöker att inte vara för på, ge henne kompliminger osv. Men de funkar inte men jag vill verkligen inte pressa henne på något sätt. Detta är något som jag också tänker väldigt mycket på och tanken har slagit mig flera gånger att det kanske beror på spänningen eller känslan att det måste hände något. Men jag har inte agerat på det och ska inte göra det. Men intressant att du haft liknande tanke... 

  • Anonym ((lilla fröken adhd))

    Även jag har rätt ordentligt med adhd och har varit ihop med min tjej i flera år nu. Jag fantiserar ofta och mycket om sex, framförallt med henne men även om karaktärer från böcker/filmer. Har dock aldrig fantiserat om någon annan verklig person utan bara henne och ibland lite fictional characters

Svar på tråden Min adhd