• viifamiljen

    Sex på fler

    Har funderat en del på alla män kvinnor o par  som annonserar efter sällskap på diverse sidor.
    Är verkligen så många bi o nyfikna bi. Verkar som att hitta hetro män och par . Är som att leta nålar i höladan. 

  • Svar på tråden Sex på fler
  • Anonym (Näää)

    Jag tror de är mest överkåta män som vill ha en till tjej. 

  • Anonym (Paret)

    Nej särskilt många är det inte. Men tillräckligt många? Man måste leta på rätt ställen såklart.

  • Sexdrogen

    Jag är hetero men vill ha killsex ändå.
    Vi kan tjafsa om begreppen bi- hetero & homo men jag vet min läggning och min flickvän vill gärna se mig med en man.
    Vill gärna få tips på hur man ska göra för att hitta likasinnade.

  • Bad
    Sexdrogen skrev 2022-09-18 02:55:35 följande:

    Jag är hetero men vill ha killsex ändå.
    Vi kan tjafsa om begreppen bi- hetero & homo men jag vet min läggning och min flickvän vill gärna se mig med en man.
    Vill gärna få tips på hur man ska göra för att hitta likasinnade.


    Gå in på sexsajter som BC och skriv att ni är ett par där tjejen går igång på fantasin att se dig ha killsex. Finns säkert en o annan som kan vara intresserad att förgylla er dag. 

    Men tänk på att gå från fantasi till verklighet är helt annan femma. Kommunicera ordentligt på alla möjliga scenarier som kan uppstå under sexet så att hon inte känner sig illa till mods/sårad efteråt. En fantasti kan man leva med men upplevelsen kan inte återtas och bilden sitter kvar livet ut. 
  • Anonym (Caroline)
    Sexdrogen skrev 2022-09-18 02:55:35 följande:

    Jag är hetero men vill ha killsex ändå.
    Vi kan tjafsa om begreppen bi- hetero & homo men jag vet min läggning och min flickvän vill gärna se mig med en man.
    Vill gärna få tips på hur man ska göra för att hitta likasinnade.


    Det är fan inte lätt! Jag och min kille träffar en annan kille som är otroligt välutrustad. Vi har trekant och han knullar oss båda. Galet upphetsande att se min kille njuta av en riktigt stor kuk i analen och även se honom suga kuken! Jag gillar också kuken men ännu mer upphetsande att se när killen blir påsatt och suger.

    Vi hade bara ren jävla tur när vi hittade honom. Vi hade letat i säkert två år utan framgång.
    Det var i en bastu på ett spa-hotell. Min kille såg att han hade en galet stor kuk. Så stor att den tittade fram ur byxbenet på hans badshorts. 

    För att va snäll påpekade vi detta så han kunde stoppa in den i shortsen. Först blev han generad men sen började vi prata. Speciellt om hans storlek på kuken. 

    Resten är historia så att säga.
Svar på tråden Sex på fler