• SJL1986

    Avsugning

    Hur vanligt är det med avsugningar och oralsex efter 30? Gillar ni tjejer att suga eller är det nått ni gör för att tillfredsställa.. upplever att det blir mindre frekvent ju äldre jag och partnern blir..

  • Svar på tråden Avsugning
  • Anonym (...)
    SJL1986 skrev 2022-09-24 20:32:30 följande:
    Avsugning

    Hur vanligt är det med avsugningar och oralsex efter 30? Gillar ni tjejer att suga eller är det nått ni gör för att tillfredsställa.. upplever att det blir mindre frekvent ju äldre jag och partnern blir..


    Det beror väl på dig och partnern? 

    Jag suger min man nästan vid varje tillfälle vi har sex. Han slickar mig. Vi är över 50. Lärde mig nog inte att suga förrän jag var ca 30. När jag var yngre tyckte jag mest det var besvärligt, fick ont i nacken osv.
  • Guldnovan

    Hur ofta det förekommer i ert förhållande betyder ju ingenting ang. hur andra gör.
    Varför skulle det finnas nån åldersgräns åt något håll? 

  • Anonym (Fia)

    Snarare mer nu än tidigare? ju äldre jag blir ju mindre verkar sex handla om penetration.

  • SJL1986

    Håller med dig Fia jag vill gärna utveckla spänningen och njutningen som inte är penetration.. Då känns oralsex som ett stort och härligt inslag för mig.

  • Anonym (P)

    Jag är singel kvinna på 37. 


    när jag väl hamna i säng med nån suger jag ofta. Har inget emot det, men kan inte påstå att det är så skönt för mig? är ju för att tillfredsställa mannen. däremot har mina senaste ligg velat komma i min mun vilket jag AVSKYR! en blev sur när jag sa nej och en hann komma lite innan jag hann ta ut den ur munnen och det var vidrigt 

  • Anonym (Fia)
    SJL1986 skrev 2022-09-24 21:13:55 följande:

    Håller med dig Fia jag vill gärna utveckla spänningen och njutningen som inte är penetration.. Då känns oralsex som ett stort och härligt inslag för mig.


    Det finns så mycket att upptäcka. Smek och smisk. Bondage och dominans. Leksaker, kuddar, lakan, glidmedel, oljor. Good times.
  • Anonym (Porrskadad Generation)
    Anonym (...) skrev 2022-09-24 20:36:06 följande:
    Det beror väl på dig och partnern? 

    Jag suger min man nästan vid varje tillfälle vi har sex. Han slickar mig. Vi är över 50. Lärde mig nog inte att suga förrän jag var ca 30. När jag var yngre tyckte jag mest det var besvärligt, fick ont i nacken osv.
    Är nog vanligare nu att unga tjejer gör det.
  • Anonym (Porrskadad Generation)
    Anonym (Fia) skrev 2022-09-24 21:03:06 följande:

    Snarare mer nu än tidigare? ju äldre jag blir ju mindre verkar sex handla om penetration.


    Bland det viktigaste som finns är att bli av med oskulden. Och då krävs det penetration.
  • Guldnovan
    Anonym (Porrskadad Generation) skrev 2022-09-24 22:10:20 följande:
    Är nog vanligare nu att unga tjejer gör det.
    Varför tror du det?  
Svar på tråden Avsugning