• Anonym (Kaffedraken)

Kvinnors kontrollbehov. Kvinnors åsikt väger tyngst.

Vad är det med er kvinnor egentligen? Om jag får känslor för en kvinna, och hon skulle få känslor för mig, då är dom viktigaste personerna här hon och jag.
    Det är vad vi känner som räknas. Varför har kvinnor behovet att lägga sig, och tala om för andra att det är fel? Jag gör inte så. Jag talar inte om för kvinnor att dom valt fel. Det angår inte mig vilka hon träffar. Och kontrollbehovet... Jag känner män där deras mammor ville träffa flickvännen på tu man hand för att se vad för sorts kvinna hon var. Jag har en syster som anser sig ha rätt att tala om för mig vilka jag ska träffa, hon tycker att hon ska godkänna det. Sett många andra exempel på när män har samma erfarenheter.

What the fuck!?

• Svar på tråden Kvinnors kontrollbehov. Kvinnors åsikt väger tyngst.
  • Kockobello

Fast man väljer själv om man ska bry sig om vad folk tycker eller göra vad man själv vill. 

• Anonym (Kaffedraken)
    Kockobello skrev 2022-09-28 07:39:41 följande:

Fast man väljer själv om man ska bry sig om vad folk tycker eller göra vad man själv vill. 

Ja. Men det måste finnas en orsak till varför kvinnor är såhär. Jag väljer att inte lägga mig i vilka kvinnor träffar. För det angår inte mig. Varför kan inte kvinnor också välja det?
  • Anonym (ta tag i ditt liv utan forum)

Sluta nu - genast! Du har skrivit i åratal om detta. 

Tror ärligt talat du mår bäst om du slutar skriva på sociala forum som detta -  dejta vem du vill, när du vill, hur du vill. Önskar dig verkligen lycka till med det, på riktigt. 

Det jag däremot har svårt att tolerera är alla otaliga litanior om detta. OM du möter en kvinna du tycker om, och som är trevlig - go for it! Det är allt som behövs - du behöver inte skriva om allt här, du tar ju ändå inte in vad folk skriver. Det talar du ju tydligt om även i denna TS. Finns ingen vits att starta hundratals trådar på ett forum när man ändå tycker att folk svara på fel sätt.

• Anonym (.)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2022-09-28 07:22:54 följande:

Vad är det med er kvinnor egentligen? Om jag får känslor för en kvinna, och hon skulle få känslor för mig, då är dom viktigaste personerna här hon och jag.
    Det är vad vi känner som räknas. Varför har kvinnor behovet att lägga sig, och tala om för andra att det är fel? Jag gör inte så. Jag talar inte om för kvinnor att dom valt fel. Det angår inte mig vilka hon träffar. Och kontrollbehovet... Jag känner män där deras mammor ville träffa flickvännen på tu man hand för att se vad för sorts kvinna hon var. Jag har en syster som anser sig ha rätt att tala om för mig vilka jag ska träffa, hon tycker att hon ska godkänna det. Sett många andra exempel på när män har samma erfarenheter.

What the fuck!?

Och hur mycket lägger du själv dig inte i? Du talar ju om för kvinnor vad de känner, vad de gör, tänker osv. Du låter ju oss kvinnor aldrig vara i fred, och vad vi än skriver så har vi fel och du rätt.

Lev som du lär.
  • Anonym (.)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2022-09-28 07:44:12 följande:
    Ja. Men det måste finnas en orsak till varför kvinnor är såhär. Jag väljer att inte lägga mig i vilka kvinnor träffar. För det angår inte mig. Varför kan inte kvinnor också välja det?
    Du har ju åsikter om allt kvinnor gör och skriver här på FL. Varför ljuger du? Finns väl ingen som lägger sig i mer än du här på FL.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (.) skrev 2022-09-28 07:54:22 följande:
    Och hur mycket lägger du själv dig inte i? Du talar ju om för kvinnor vad de känner, vad de gör, tänker osv. Du låter ju oss kvinnor aldrig vara i fred, och vad vi än skriver så har vi fel och du rätt.

Lev som du lär.
    Låter inte kvinnor vara ifred...? Det här är ett forum. Du väljer själv vilka trådar du läser. Jag pratar om hur kvinnor beter sig både här och irl. Kvinnor irl lägger sig i, och talar om för män vilka han bör träffa. Där kan man snacka om att inte låta män få vara ifred.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (.) skrev 2022-09-28 07:55:39 följande:
    Du har ju åsikter om allt kvinnor gör och skriver här på FL. Varför ljuger du? Finns väl ingen som lägger sig i mer än du här på FL.
    Jag reagerar på när kvinnor dömer män, lägger sig i, och hycklar. Du kanske tycker att kvinnor har rätt att göra det. Jag har ofta sett dom tendenserna. Kvinnor är så vana att dom "kan" och "får" göra det, så det är inget kvinnor ens tänker på.
  • EnAnonumius
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2022-09-28 07:22:54 följande:

What the fuck!?

Men suck. Så du är igång med dina patetiska omogna generaliseringar igen baserat på din syster?

Din syster är just detta din SYSTER.

När skall du banka in i din skalle att du kan inte belasta kvinnor i grupp, för vad din jävla syster gör?
    Vänta lite jag har svaret på den frågan. Svaret är aldrig uppenbarligen.

Det är många kvinnor och män som har sagt åt dig i alla dina otaliga trådar, om din dumma syster, att du kan inte hoppa på kvinnor i grupp och måla på dem din systers idiotism, som beter sig som ett rötägg emot dig och hoppa på kvinnor i grupp för den saken skull.

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Anonym

VARFÖR lägger du överhuvudtaget någon energi på ditt patetiska gathörnspredikande som alla antingen raskt går förbi eller stör sig och hånskrattar åt?
    Sluta haka upp dig på saker som du tror att du stör dig på och koncentrera dig på ditt jobb.
    Är det så illa med kvinnor så fortsätt med bögeriet. Och berätta gärna vad incelbögeri har med familjeliv att göra.

• EnAnonumius
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2022-09-28 07:59:01 följande:
    Låter inte kvinnor vara ifred...? Det här är ett forum. Du väljer själv vilka trådar du läser. Jag pratar om hur kvinnor beter sig både här och irl. Kvinnor irl lägger sig i, och talar om för män vilka han bör träffa. Där kan man snacka om att inte låta män få vara ifred.
    Nej du pratar inte om kvinnor. Du pratar om din syster och sedan så kör du med argumentering guillt by association.

D.v.s din syster har en kvinna och hon beter sig som ett rötägg emot dig, alltså är alla kvinnor likadana som din syster..

När du har vuxit upp i din hjärna, och inser att du inte kan gnälla och klanka på kvinnor i grupp baserat på din syster, så kanske du skulle får bättre gensvar på dina inlägg du startar på FL.

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
Svar på tråden Kvinnors kontrollbehov. Kvinnors åsikt väger tyngst.