• Anonym (Man)

    Tjej som vill bli bestraffad..

    Hon säger att hon går igång på att bli bestraffad för något hon gjort och som är mindre bra.. Straffet kan vara allt från en avsugning, att få klä av sig till att få göra lite förödmjukande saker så som att stå på alla fyra och sära blygdläpparna eller stoppa in något föremål i sig. Hon har till och med sagt att ett straff skulle kunna vara att ligga med någon annan inför mig, att tillfredsställa honom med sin kropp. 


    Igår kom hon trots att jag sa att hon inte fick, då fick hon som straff lägga sig på rygg med benen upp i vädret samtidigt som hon fick stoppa in en buttplugg i rumpan inför mig. Hon gjorde det utan ett ord och hon såg ut att njuta av det. 


    Men min fråga till er som kanske känner igen er, vad är det för beteende som kan mynna ut i bestraffning och vad skulle en bestraffning kunna vara? Vi är helt jämställda i vårt förhållande men hon är undergiven mig i sängen. 

  • Svar på tråden Tjej som vill bli bestraffad..
  • Anonym (hmm)

    Förstår inte din fråga, då du redan har beskrivit era "straff" o tillväga gångs sätten. En person som njuter av någon för personen kränkande i en rak mening, har oftast blivit utsatt på riktigt tidigare.


    När den sen är "fri" så vill den övervinna sina tidigare obehag genom att låta någon som man litar på få "straffa" en. Så svik inte det förtroendet och gå inte för långt.

  • Anonym (Man)
    Anonym (hmm) skrev 2022-10-01 14:27:30 följande:

    Förstår inte din fråga, då du redan har beskrivit era "straff" o tillväga gångs sätten. En person som njuter av någon för personen kränkande i en rak mening, har oftast blivit utsatt på riktigt tidigare.


    När den sen är "fri" så vill den övervinna sina tidigare obehag genom att låta någon som man litar på få "straffa" en. Så svik inte det förtroendet och gå inte för långt.


    Jo, jag vet att jag i stundens hetta improviserade och straffade henne för att hon kommit - vi hade precis pratat om det. Men jag tänker i fortsättningen, i framtiden hur ska jag lägga upp att ett visst beteende är fel och därmed kräver bestraffning? Vad är relevant bestraffning? Det är här jag önskar tips och idéer.. 

    Just i detta fall har hon inte blivit utsatt för detta tidigare, i så fall i väldigt begränsad omfattning då vi varit ett par länge och hennes tidigare förhållande var i typ gymnadiet och jag tror inte hon hade dessa fantasier då, de har växt fram över tid. 
  • Anonym (bad gal)

    Det hon tänder på är att du kontrollerar henne, såklart med hennes medgivande men det antar jag att du förstår. 

    Det är du som bestämmer gränserna. Du kan straffa henne om hon talar utan att du tillåtit det, om hon inte svarar på din fråga, om hon inte står i undergiven position, om hon varit stygg eller olydig (du hittar säker något hon gjort under dagen, t.ex om hon tagit den sista mackan eller sagt emot dig).

  • Anonym (bad gal)

    Glömde, mer att straffa henne för: att hon varit lite väl flirtig med en kollega (du får låtsas som det och att det stör dig), att hon haft lite för kort kjol (låtsas återigen!), eller sett lite för slampig eller sexig ut, gjort dig upphetsad mm. Allt detta antar jag att du inser är en lek, att det inte är något du är sur över på riktigt utan leker för att straffa henne på lekfullt sätt.

  • Anonym (Man)
    Anonym (bad gal) skrev 2022-10-01 19:47:29 följande:

    Glömde, mer att straffa henne för: att hon varit lite väl flirtig med en kollega (du får låtsas som det och att det stör dig), att hon haft lite för kort kjol (låtsas återigen!), eller sett lite för slampig eller sexig ut, gjort dig upphetsad mm. Allt detta antar jag att du inser är en lek, att det inte är något du är sur över på riktigt utan leker för att straffa henne på lekfullt sätt.


    Tack! Jag tar absolut till mig av det du skriver. Är det så att du känner igen dig och har personliga erfarenheter av detta? 
  • Anonym (Aga?)

    är en sådan som bara vill bli älskad i ett underbart överflöd. ljus och ömsesidig kärlek fyller tomma hål i själen. rätt sorts psykoterapi på djupet tillsammans med en empatisk terapeut (som bearbetat sitt eget inre mörker) hjälper mot destruktiva självskadebeteenden. barndomens psykiska och fysiska trauman behöver inte återupplevas när en sund bearbetning gjorts. förläng inte barndomens fängelse in absurdum genom att piska, slå eller praktisera alla möjliga typer av sadistiska lekar tillsammans med kärlekstörstande individer. ni ikläder er plågoanden till förälderns roll. det finns alternativ.

  • Anonym (Smisk Fia)

    Jag och min älskare leker och busar och switchar gärna med att vara dominant och UG. Dessutom har både jag och han fetischer för höga skor och outfits. Jag brukar börja förföra och dominera honom med att tvinga ner honom på golvet och låta honom kyssa mina klackar vikket belönas med facesitting där han får skicka mig tills jag kommer över hans ansikte. Kan till och med kryddas med att jag kissar på honom om andan faller på. Flrsra gången vi provade det fick jag en sådan powertrip av kåthet att jag kom direkt, och han gillade det!  När jag fått mitt så tuffar han till sig och jag syraffas för mitt busiga och respektlösa beteende med att få suga av hinom djupt och brutalt. Här kan det hända att han lägger upp mig på bordet med mitt huvud nedan för kanten så att han nå in riktigt djupt. Om han inte hinner komma redan där så följer ett härligt hårdknull som oftast slutar med att han kommer i min rumpa. 
    Nu är ju vi lite vilda och tokiga men det är en härlig hemmagjord mix där vi båda får njuta av att både styra med fast hand och lyda och ta emot. Busigt och hårt men också fint och kärleksfullt.

  • Anonym (Aga?)

    Smisk Fia, Aldrig övervägt ett genuint, ömsesidigt och kärleksfullt förhållande Utan förnedring och slag? Villl tipsa dig om gestaltterapi. Enskilt eller i grupp. Sessionerna frigör och bidrar till autentiska och goda relationer. Kolla bara att terapeuten legitimerad. Minskar risken för sexuellt utnyttjande. 

  • Tom Araya
    Anonym (Man) skrev 2022-10-01 14:23:17 följande:
    Tjej som vill bli bestraffad..

    Hon säger att hon går igång på att bli bestraffad för något hon gjort och som är mindre bra.. Straffet kan vara allt från en avsugning, att få klä av sig till att få göra lite förödmjukande saker så som att stå på alla fyra och sära blygdläpparna eller stoppa in något föremål i sig. Hon har till och med sagt att ett straff skulle kunna vara att ligga med någon annan inför mig, att tillfredsställa honom med sin kropp. 


    Igår kom hon trots att jag sa att hon inte fick, då fick hon som straff lägga sig på rygg med benen upp i vädret samtidigt som hon fick stoppa in en buttplugg i rumpan inför mig. Hon gjorde det utan ett ord och hon såg ut att njuta av det. 


    Men min fråga till er som kanske känner igen er, vad är det för beteende som kan mynna ut i bestraffning och vad skulle en bestraffning kunna vara? Vi är helt jämställda i vårt förhållande men hon är undergiven mig i sängen. 


    Konstig fråga. Det här ska du diskutera med henne om.

    Bestraffningar som jag kan ge:

    -Smisk på bar rumpa. Eventuellt får hon suga eller bli påsatt analt efteråt.

    -Att hon bakbunden blir munknullad och får ta emot satsen i ansiktet, eventuellt med en plugg i baken.

    -Att jag gör saker med henne som jag vet gör henne väldigt kåt, men hon får bara tillfredsställa mig.

    -Att vistas/röra sig ute offentligt, hon i kort kjol utan trosor eller i en kappa eller lång jacka utan något under. Ibland stannar ni och hon öppnar kappan.

    -Under en hel dag får hon inte röra sig eller bli berörd på sina sexuellt känsliga delar, men ska vara mycket naken eller uppklädd i sexiga underkläder, göra honom kåt och tillfredsställa honom.

    -Stå och skämmas med bar rumpa.
  • Anonym (Smisk-Lena)
    Anonym (Man) skrev 2022-10-01 14:23:17 följande:
    Tjej som vill bli bestraffad..

    Hon säger att hon går igång på att bli bestraffad för något hon gjort och som är mindre bra.. Straffet kan vara allt från en avsugning, att få klä av sig till att få göra lite förödmjukande saker så som att stå på alla fyra och sära blygdläpparna eller stoppa in något föremål i sig. Hon har till och med sagt att ett straff skulle kunna vara att ligga med någon annan inför mig, att tillfredsställa honom med sin kropp. 


    Igår kom hon trots att jag sa att hon inte fick, då fick hon som straff lägga sig på rygg med benen upp i vädret samtidigt som hon fick stoppa in en buttplugg i rumpan inför mig. Hon gjorde det utan ett ord och hon såg ut att njuta av det. 


    Men min fråga till er som kanske känner igen er, vad är det för beteende som kan mynna ut i bestraffning och vad skulle en bestraffning kunna vara? Vi är helt jämställda i vårt förhållande men hon är undergiven mig i sängen. 


    Verkar ju vara en ganska snäll variant detta. Ni kan göra upp regler om vad som kan bestraffas och vad det bestraffas med. Då riskerar ni inte att heller gå för långt om ni är nybörjare på detta.

    Jag älskar att bli bestraffad. Gärna med pisk på rumpan och låren när jag är fastbunden och har en tyghuva med halsband. Även anal och oral penetration. Går även igång på rape play.
    Jag har en master som känner mig sen flera år tillbaka och vet var mina gränser går. Det kan bli ganska våldsamt och vi tangerar för det mesta gränsen av vad jag klarar av. Efteråt utvärderar vi om det var tillräckligt hårt eller om det går att ta i lite till eller var över gränsen.

    Det som tänder mig lite extra är att jag står i beroendeställning till honom. Han var min lärare, sen min handledare och nu min chef. Vi brukar också leka att han är min pappa som bestraffar mig.

    Min ultimata sexdröm är att min egen pappa skulle bestraffa mig på det sättet. Tyvärr kommer jag nog aldrig få uppleva det....
  • Anonym (Lena)

    Jag går också igång på att bli bestraffad. Det kan vara vad som helst där jag blir dominerad. Det måste inte vara straff egentligen utan något som han bestämmer, tex vad jag ska ha på mig när vi går ut. Något som får mig att känna mig undergiven och under hans kontroll. Det får gärna vara något förnedrande men måste inte vara det.

  • Anonym (Rödstjärt)

    Jag vill inte bli bestraffad med att tvingas utföra sexuella handlingar, däremot blir jag gärna bestraffad med smisk. Lagd över hans knä. Sedan vill jag gråta ut och bli tröstad med skönt sex. Vet att många tycker det är sjukt men jag njuter verkligen av det.

  • Anonym (L)
    Anonym (Rödstjärt) skrev 2022-10-02 18:03:19 följande:

    Jag vill inte bli bestraffad med att tvingas utföra sexuella handlingar, däremot blir jag gärna bestraffad med smisk. Lagd över hans knä. Sedan vill jag gråta ut och bli tröstad med skönt sex. Vet att många tycker det är sjukt men jag njuter verkligen av det.


    Min första fru var likadan. Men det bottnade mycket i aga som hon fick av sina föräldrar.
  • Anonym (Man33)

    Min sambo blir kåt av att jag smiskar henne hårt på skinkorna när vi har analsex. Gillar verkligen att hon blir kåt av sånt och det gör mig kåtare oxå. Även prova olika sätt att ha analsex på, tex ovanliga ställningar gillar hon. 

Svar på tråden Tjej som vill bli bestraffad..