• Anonym (Kaffedraken)

    Dirty Talk och Sex chatt

    Tjena gänget.

    Jag är extremt svag för dirty talk och allt som har med sexiga meddelanden att göra. Min fru däremot blir mest generad av det och pratar bort det så fort jag försöker. 


    Nu har det gått så långt att jag aktivt letar efter någon som vill dela detta intresse med mig, utan lycka ska tilläggas.

    Jag känner att jag måste få det ur mig. Jag måste ha någon att skriva saker till, någon som jag kan släppa lös alla snuskiga fantasier med om så bara i textform.


    Vad tänker ni om detta, går jag över gränsen? 

  • Svar på tråden Dirty Talk och Sex chatt
  • Anonym (Kaffedraken)

    Jag älskar ord, att viska hett i sängen, att fantisera tillsammans, använda snuskiga ord. Min fru är inte lika intresserad, på sin höjd accepterar hon att jag pratar en del, "bara det inte blir för mycket". Själv säger hon inte pip.

    Så jag ger mig hän i sexchatten IX, bland annat återkommande med samma man, där vi fantiserar om att vi ligger med varandras fruar, har trekanter och fyrkanter, och även rör vid varandra (utan att vara bs eller gay).

    Det finns väl de som tycker att det här är otrohet, men det tycker inte jag. Ser det som en ventil och en inspiration. Det är mycket begärt att man ska få allt man önskar och begär hos samma person. Har man tur så får man det man behöver, och kan skaffa annat på annat håll.

  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Ly) skrev 2022-10-05 23:29:41 följande:

    Vilken gräns ? Antigone


    Den öppna, spekulativa gränsen som varje person som besvarar tråden förväntas fylla i utifrån eget samvete och tycke. Men det skulle också kunna röra sig om en fast, fixerad gräns som är förutbestämd, men inte uttalad, av trådstartaren. Det skulle även kunna röra sig om en fysisk gräns, som till exempel att trådstartaren står med ena foten i Sverige och andra i Norge, men har utelämnat detta.
  • Anonym (Kaffedraken)

    Ok. Men att få skriva av sig är väl ändå inte att gå för långt ? Antigone 

  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Ly) skrev 2022-10-06 00:24:29 följande:

    Ok. Men att få skriva av sig är väl ändå inte att gå för långt ? Antigone 


    Det beror på vad man skriver av sig om. Även hur och i vilket syfte. Det beror också på var de har kommit överens om att gränsen för otrohet går i just deras förhållande. Om den går mellan Sverige och Norge, eller någon helt annanstans.
  • Anonym (Kaffedraken)

    Aaah. Nu trilla polletten ner. Absolut.  Du har helt rätt. Helt rätt.  

  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Ly) skrev 2022-10-06 01:19:15 följande:

    Aaah. Nu trilla polletten ner. Absolut.  Du har helt rätt. Helt rätt.  


    Så bra att jag lyckades förklara hur jag menade! Solig
  • Anonym (Kaffedraken)
    Karl Westh skrev 2022-10-02 13:38:26 följande:
    Dirty Talk och Sex chatt

    Tjena gänget.

    Jag är extremt svag för dirty talk och allt som har med sexiga meddelanden att göra. Min fru däremot blir mest generad av det och pratar bort det så fort jag försöker. 


    Nu har det gått så långt att jag aktivt letar efter någon som vill dela detta intresse med mig, utan lycka ska tilläggas.

    Jag känner att jag måste få det ur mig. Jag måste ha någon att skriva saker till, någon som jag kan släppa lös alla snuskiga fantasier med om så bara i textform.


    Vad tänker ni om detta, går jag över gränsen? 


    Hur skulle du själv känna, om din fru väljer att leta någonstans i Internet med andra för att ''släppa lös sina fantasier''? Hur tror du din fru skulle känna om hon fick veta att du letar efter detta?

    Varför väljer du att leta efter dessa snuskigheter på en hemsida där fjortonåringar kan befinna sig?

    Det kanske är som så att du behöver lära känna din fru bättre. Du skriver att hon blir generad. Då lär kanske alternativet bli att du tar det lite försiktigt, köra på med småsteg. Få henne att slappna av. Hjälpa henne i början. Eftersom du är intresserad av detta + kanske gjort det ett par gånger innan du gifte dig. Så är du mer avslappnad och mer ''proffs'' i jämförelse med din fru. Man kan inte vara proffs som nybörjare, helt enkelt.
  • Anonym (Kaffedraken)

    Efesierbrevet 5:3
    Otukt och annan orenhet eller själviskhet får det inte ens vara tal om bland er, det anstår inte de heliga.

Svar på tråden Dirty Talk och Sex chatt