• Virrepannamamma

    Fobi för små kukar

    Förut tänkte jag inte på kuk storlekar förrän jag dejtade en kille och han var äcklig framfusig på mig vi låg och drack vin så hånglade vi sen ville han ligga jag var inte direkt sugen men sa kör på då såg jag hans lilla kuk och när han kom in kände jag knappt nåt och könner mig bara äcklad sen ville jag inte forsätta dejta honom och träffade så småningom en annan kille jagberättade försoning om det som hände och han sa han hade normalstor kuk och När vi låg och strulade i sängen och när Jag smekte honom där nere kändes den så liten och jag tappade suget och som tur ville han vänta med sexet sen slutade vi dejta och könde vi passade bäst som vänner som tur.

    Nu har jag träffat en ny och han är väldigt lång och snygg vi pratade om allt om sex jag sa jag inte gillar små kukar han sa han har ca 17 cm. Sen  är omkretsen ännu viktigare för mig då jag har haft en kille som är grov och jag älskade vårt sexliv och vi låg förra veckan och hånglade och så rörde jag där nere på kalsongen och könde hur smal den var sen tänkte jag va fan ???? 

    hur ska jag göra nu eller tror ni det ändå kommer funka med 17 cm kuk hoppas jag kan njuta för jag gillar honom verkligen 😤 är 17 cm stort för er ?

  • Svar på tråden Fobi för små kukar
  • Miss Sunny

    Om den är rejält grov och ådrig.  Det tycker jag är väl så viktig som längd.  Och gärna med stort ollon, och redig hård. Och jag är ingen ungmö precis.

  • Anonym (---)

    Lär dig gärna använda punkt i en text. Då blir folk mer villiga till att läsa och försöka förstå. 

    Själva sakfrågan får mig att tänka ungefär så här: " Är du 14 eller?" 

  • Anonym (wienerkörv)

    För 83 procent av kvinnorna är hårdheten mest betydelsefull. Det finner Sifo i en ny undersökning som penetrerar kvinnors inställning till erektion och potens.


     Samtidigt tycker hela 98 procent av männen att hårdheten på erektionen är viktigast. Detta enligt en enkätundersökning på ett läkemedelsföretags hemsida.


    Storleken oviktig

     ? Det är inte överraskande. Storleken spelar ingen roll, man kan inte genomföra ett samlag Katerina Janouch.Foto: CHRISTIAN ÖRNBERGom en penis inte är hård, säger sex- och samlevnadsexperten Katerina Janouch.


     ? Man har större möjligheter med ett mindre organ. En mindre penis blir hårdare, säger hon.


     Sexologen Helena Cewers vid Universitetssjukhuset i Malmö, varnar för att fokusera för mycket på erektion när det gäller sexlivet.


     


     ? Sex är inte bara penetration. Det är så mycket annat. Känslor, sensualitet, lust.

  • Anonym (Man)

    Det är väldigt enkelt, TS får se till att hitta en själsfrände som även har grövre kuk.

    Det är inte fel att gilla stora kukar, precis som det inte är fel att gilla streckfittor som det diskuteras om i en annan tråd. Man får ha olika åsikter.

  • Anonym (Tjej)

    Du växer nog på dig om några år och träffar en person som du tycker om som person o inte för hans kuk

  • Anonym (Nöjd)
    Anonym (Tjej) skrev 2022-10-04 07:51:53 följande:

    Du växer nog på dig om några år och träffar en person som du tycker om som person o inte för hans kuk


    Så du skulle nöja dig med en erigerad penis stor som ditt lillfinger bara allt annat känns rätt?
  • Anonym (wienerkörv)
    Anonym (Nöjd) skrev 2022-10-04 07:57:47 följande:
    Så du skulle nöja dig med en erigerad penis stor som ditt lillfinger bara allt annat känns rätt?
    Majoriteten har större än ett lillfinger.
  • Anonym (Nöjd)
    Anonym (wienerkörv) skrev 2022-10-04 08:02:56 följande:
    Majoriteten har större än ett lillfinger.
    Och?
  • Anonym (wienerkörv)
    Anonym (Nöjd) skrev 2022-10-04 08:06:57 följande:
    Och?
    Det är bra. Dom flesta män har tillräckligt stora för att kvinnor ska njuta av den.
  • Anonym (wienerkörv)
    Hur stor är en "normal" penis?

    Jag skulle vilja veta lite om det finns någon undersökning där man tittat på hur stor en "normal" penis är.


    En undersökning, som vi brukar hämta våra uppgifter ifrån, är gjord på cirka 2 300 vuxna västerländska män. Måtten togs på penisar i erigerat tillstånd (alltså när de hade stånd). I den undersökningen framkom det att:


    95 procent hade en penis som var mellan 9 och 22 cm
    1 procent hade längre än 22 cm
    4 procent hade en penis som var mindre än 8 cm
    De allra flesta, 75 procent, av alla penisar var mellan 12 och 18 cm
    Medellängden var 15 cm

    När det gäller omkretsen kom man fram till följande:


    De flesta låg mellan 8 och 12 cm i omkrets
    Medelomkrets 10 cm
    Studier visar att det inte brukar finnas några samband mellan storleken på penis och hur nöjd man är med sitt sexliv.

Svar på tråden Fobi för små kukar