Varit otrogen, vad bör jag göra
Jag vet inte vad du menar. Jag har inget att försvara.
Det var du som drog in mitt nick i ett förvirrat resonemang. Det är du som sitter med pekpinnen och försöker styra forumets innehåll samtidigt som du begår exakt samma fel du beskyller andra för.
1. Du är ingen nybörjare
2. Om du nu vore det kanske du skulle ta in ramverket innan du försöker styra det
Adjö.
Varmt lycka till på nytt även till dig Elefantmannen2!
För jag har läst dina poster på forumet i ett par månaders tid och dina synpunkter när du är i ämnet verkar genomtänkta. Vad som utspelade sig mellan dig och Anonym (?) bör ni själva reda ut nu utan mina försök till medling. Ja. Du/Ni kom riktigt av er i er duell när en tjej klev in i fredsskapande försök. För medlingen misslyckades kapitalt! Ha, ha, ha. Och jag som studerat Freds- och konfliktforskning. Ha, ha, ha. Mellanmänskliga konflikter kan vara nog så svära att rådda i. Det är en sanning.
1. Allt är en definitionsfråga gällande nybörjarstatus. Ditt Nick har väl hängt med mer än ett decennium? Jag hittade hit på en väninnas rekommendation i fjol. Började skriva senare än så.
2. Ja, jag har inget emot att titta på ramverket. Tänker att de etablerade Nicken/Signaturer kan dra liten nytta (i alla fall) av att uppdatera dem. I dem framgår väl tydligt att utanför-ämnet-samtal så som här inte okej?
Synd när du som erfaren i gården inte kan/vill besvara min endaste fråga! Är out of topic sidospår godkända av moderator?
Vore mycket tacksam om någon initierad kunde hjälpa oss med ett sakligt och opartiskt klargörande.
Önskar dig allt gott i allt.
Novisen på FL :j
Ha det killen/killarna i killmaffian på forumet.